Auteur Topic: [Aflevering 14] - 6 december  (gelezen 4446 keer)

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #20 Gepost op: 7-12-2018, 16:41:30 »
Bij deze proef hadden de mensen met kleine smalle voeten voordeel.
Bij de proef vorige week (hangen in een vierkant) hadden de lange mensen voordeel ten opzichte van de kleine mensen, want konden krom staan.
Volgens mij is er bij iedere proef wel een voordeel voor een deel.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #21 Gepost op: 8-12-2018, 14:02:16 »
Wist niet dat Thuisbezorgd.nl ook per boot bezorgde.

 ;D Maar echt, waar kwam dat nu ineens weer vandaan. Hopsa, jullie zijn er bijna, dus zowel winnaars als verliezen krijgen nog een lekker feestmaal voorgeschoteld.  ::)
En idd, moeten ze de mensen zonder stemmen gewoon laten lopen, zodat ze nog iets tactisch kunnen doen en het ook nog voor de kandidaten echt spannend blijft wie er uit gaat.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #22 Gepost op: 8-12-2018, 14:28:12 »
Ik denk dat de kandidaten teveel verzwakt waren door de regen / kou en dat er daardoor voor gekozen is om extra eten te geven. Het kwam inderdaad wel patsboem uit de lucht vallen dus vond het ook maar raar.

Ik vond het wel een leuke aflevering: een goede proef, leuk dat Laurie een keer won, maar stiekem toch wel jammer dat Loiza eruit vloog. Het was onvermijdelijk, maar toch jammer (vooral omdat ze zo dichtbij immuniteit was!).

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #23 Gepost op: 8-12-2018, 15:37:19 »
Wat dat extra feestmaal betreft... ze waren misschien bang voor "stem maar op mij" acties, of erger. Je zag vond ik eigenlijk wel dat het voor de meesten niet meer echt hoefde. Robin vond het vorige week ook al wel best.

Terwijl de kandidaten er nog goed uitzien en denk ik dus stiekem al meer "bijgevoerd" worden dan normaal. Of toch meer meel en rijst krijgen.

Vergelijk hoe Niels Gomperts er vorig jaar na een maand uit zag met Greg nu...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #24 Gepost op: 8-12-2018, 22:01:24 »
Beetje een saaie aflevering jammer genoeg, gebeurde vrij weinig. Jammer inderdaad dat Nicolette gelijk zegt dat Jan dus geen stemmen heeft.

De evenwichtsproef vond ik wel eng, ik zou alleen al willen winnen zodat ik niet hoef te vallen, doodeng.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human