Auteur Topic: [Aflevering 14] - 6 december  (gelezen 4447 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
[Aflevering 14] - 6 december
« Gepost op: 6-12-2018, 16:43:26 »
Nu de finale praktisch bereikt is, wil niemand meer een fout maken en alsnog naar huis gestuurd worden. Na de laatste eilandraad heerst echter totale ontreddering bij de expeditieleden. Niemand lijkt nog te vertrouwen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #1 Gepost op: 6-12-2018, 21:10:38 »
Leuke proef. Go Loiza.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #2 Gepost op: 6-12-2018, 21:18:06 »
Pfffff, hoe kun je daarop blijven staan? Volgens mij hebben die meiden drieseconden-lijm gebruikt op die balk.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #3 Gepost op: 6-12-2018, 21:19:27 »
Yes!! #teamLaurie ::bravo:: Wat goed van d'r, echt de comeback waar ze op heeft zitten wachten! ::bravo::
Wel sneu voor Loiza, maar iets zegt met dat Steven nog een verrassing in petto heeft...
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #4 Gepost op: 6-12-2018, 21:27:41 »
Steven was Niet voor niets Aan het vissen bij Jan hoeveel stemmen him nog heeft. Hij denkt nu dat het zinloos is om nog op Jan the stemmen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #5 Gepost op: 6-12-2018, 21:39:36 »
Leuk: ijspegels vangen. Waar hebben we dat eerder gezien?


Expeditie poolcirkel....

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #6 Gepost op: 6-12-2018, 21:46:56 »
Zou me niet verbazen als Steven onder het mom van ‘ik wil met de sterksten de finale in’ toch Jan eruit stemt.

Zou dom zijn, maar het zou me niet verbazen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #7 Gepost op: 6-12-2018, 21:50:56 »
steven gaat al Zion stemmen inzetten.
Dat is logisch als hij denkt dat jan nog stemmen heeft en dan dus op hem kan stemmen.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #8 Gepost op: 6-12-2018, 21:58:54 »
Sorry Nicolette Moët je nu echt verraden hoe het zit.
Hoe verpest je een spel.

Offline Osanna

  • Forumlid
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #9 Gepost op: 6-12-2018, 21:59:55 »
Nicolette had natuurlijk never nooit mogen zeggen dat er nog maar twee met stemmen waren. Jan zei eerder in aflevering dat hij nog 2 stemmen had. Dan wist Steven vóór de eilandraad al dat Jan tegen hem gelogen had.

Qua stemmen maakte het niet uit, maar mag gewoon niet gebeuren.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #10 Gepost op: 6-12-2018, 22:24:56 »
Nicolette had natuurlijk never nooit mogen zeggen dat er nog maar twee met stemmen waren. Jan zei eerder in aflevering dat hij nog 2 stemmen had. Dan wist Steven vóór de eilandraad al dat Jan tegen hem gelogen had.

Qua stemmen maakte het niet uit, maar mag gewoon niet gebeuren.

Mee eens! Volgend jaar gewoon niks meer zeggen, of alleen de proef. Het geeft te veel van het strategisch spel weg...
Daarnaast moeten ze ook echt af van winnaarseiland, dit seizoen bewijst dat heel goed. En gewoon de reguliere stemmen terug.

Oh en een hele belangrijke: BETERE CASTING VAN DE KANDIDATEN!
« Laatst bewerkt op: 6-12-2018, 22:33:21 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #11 Gepost op: 6-12-2018, 23:12:57 »
Idd raar dat Nicolette het spel zo “verraadt”.

Verder was het een leuke aflevering maar wat is die proef met de filmpjes van thuis toch vreselijk sadistisch! Leuke tv maar als ik kandidaat was had het me kapot gemaakt en had ik net als Laurie 0 kokertjes meer gevangen.

Oh en Kyteman benoemen als “lekker saxofoontje” kan natuurlijk echt niet. Minpunten voor Do.  ::rofl::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #12 Gepost op: 6-12-2018, 23:20:50 »
Het was me vorig jaar niet opgevallen dat die evenwichtsbalk zo oneerlijk is als je heel grote voeten hebt. Dan kun je net zo goed meteen het water in springen en gaan chillen op dat vlot.


Oh en Kyteman benoemen als “lekker saxofoontje” kan natuurlijk echt niet. Minpunten voor Do.  ::rofl::
idd ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #13 Gepost op: 7-12-2018, 08:08:05 »
Spectaculaire evenwichtsproef, het doet wat tussen je oren als je zo hoog staat. Dat van die grote voeten, daar had ik ook nog niet eerder bij stilgestaan (no pun ;D).

Leuk voor Laurie dat ze een proef heeft gewonnen. Jammer voor Jan dat hij nog niets heeft gewonnen, aan de andere kant was hij anders misschien niet zo ver gekomen.


Wat was Lozia fel over Gregory zeg! Zou ze daar nu anders over denken? Het was tactisch gewoon niet slim van hem geweest als hij de anderen tegen de haren in had gestreken, dat zou Loiza toch moeten kunnen begrijpen?
« Laatst bewerkt op: 7-12-2018, 08:11:41 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #14 Gepost op: 7-12-2018, 09:56:37 »
Ik vond het ook balen van Nicolette dat ze zei dat Jan en Loiza niet meer konden stemmen. Maar dat doen ze al jaren zo dacht ik. Ik zou het leuker vinden als ze de stemlozen gewoon laten lopen.

Balen wel voor Loiza dat ze de expeditie uit is. Voor haar waren de wonderen de expeditie uit. Ze dacht ook wel dat we wonderen de expeditie uit waren. Daarom zei ze in haar biecht nog eens dat de wonderen voor haar de expeditie uit waren. Dus op de eilandraad sprak ze nog eens de legendarische woorden: ‘ik denk dat voor mij de wonderen de expeditie uit zijn’.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #15 Gepost op: 7-12-2018, 11:32:06 »
In een ander topic heb ik iemand horen zeggen dat ze al vóór de eilandraad moeten aangeven op wie ze gaan stemmen, en hoeveel stemmen ze gaan inzetten. Als dat waar is, heeft zo'n opmerking van Nicolette verder geen invloed. Maar het is wel irritant, net als die suggestieve vragen die ze altijd stellen voorafgaand aan de stemming.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #16 Gepost op: 7-12-2018, 12:41:10 »
Wist niet dat Thuisbezorgd.nl ook per boot bezorgde.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #17 Gepost op: 7-12-2018, 14:04:50 »
Het seizoen is toch wel weer een beetje spannend zo zonder die opgevers  ::jaja:: Nu wil iedereen er ook echt voor gaan en dat maakt het juist wel weer leuk  ::hypocriet::

Het is natuurlijk een grote fout dat Nicolette zegt dat Jan geen stemmen meer heeft, maar wat we hier ook schrijven op het forum, de productie leest toch niet mee.

ER is niet geïnteresseerd in feedback van kijkers en zo dwaalt het concept ieder jaar verder af van hoe het ooit was: ze willen het onvoorspelbaar maken door ook het spel zelf onvoorspelbaar, onregelmatig en warrig in elkaar te zetten (alleen de laatste paar afleveringen is het iets systematischer geworden, maar daarvoor was het een grote chaos). Als je naar Survivor kijkt, is dat chaotische helemaal niet nodig: 2 teams van 10, 7 eilandraden, samensmelting, daarna elke aflevering 1 weggestemd tot final 3 --> … en gewoon een superleuke en nog onvoorspelbaardere serie  ::jaja::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #18 Gepost op: 7-12-2018, 14:10:34 »
Wist niet dat Thuisbezorgd.nl ook per boot bezorgde.
::rofl::

Ze doen niet eens meer alsof de kandidaten niet bijgevoerd worden. Volgend jaar kunnen ze er net zo goed een burgertent neerplempen, dan hebben we dat ook maar gehad.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: [Aflevering 14] - 6 december
« Reactie #19 Gepost op: 7-12-2018, 15:05:35 »
Gregory top met die kokers vangen, liet zich niet heel erg afleiden door videoberichten van thuis

Steven heeft nu 2 van Dominique haar sterkste concurrenten geelimineerd, wat me opviel toen hij op finalisten eiland zat met Do, zij zei ook tegen hem Robin is een hele sterke concurrent, en Loiza is dat ook


Jan die dacht dat hij misschien geelimineerd zou kunnen worden, als ie dat had gedaan dat is dom, want Jan kun je gemakkelijk van winnen
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim