Auteur Topic: [Kandidaat] Anita Heilker  (gelezen 1811 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] Anita Heilker
« Gepost op: 10-08-2019, 14:16:17 »
Anita is een Nederlandse zangeres.

Kom meer te weten over Anita!
2024: wie is de Mol?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anita Heilker
« Reactie #1 Gepost op: 1-09-2019, 21:43:14 »
Favoriet  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Anita Heilker
« Reactie #2 Gepost op: 2-09-2019, 13:57:44 »
Ik vond haar echt leuk met haar "ik maak je af als je met mij solt" vibe ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Anita Heilker
« Reactie #3 Gepost op: 2-09-2019, 21:44:37 »
Haha, zo was ze in haar Dolly Dots-tijd ook. Geen spat veranderd.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Kandidaat] Anita Heilker
« Reactie #4 Gepost op: 8-09-2019, 21:28:13 »
Jammer... Ik vond haar leuk, maar eigenlijk iedereen in kamp Zuid is leuk tot nu toe. Ik had liever iemand van Duivelseiland of kamp Noord als eerste zien vertrekken.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anita Heilker
« Reactie #5 Gepost op: 8-09-2019, 21:38:01 »
Ja zeker jammer, maar wel redelijk voorspelbaar. Altijd zuur dat er iemand weg moet als de sfeer nog goed is.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anita Heilker
« Reactie #6 Gepost op: 8-09-2019, 21:54:21 »
Ja super jammer. Vind kamp zuid helemaal leuk. In kamp noord zitten genoeg mensen die ik niet erg vind om af te zien vallen... Dus dat Anita nu weg moest is zonde... maar dat vind ik van iedereen van het zuidkamp.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anita Heilker
« Reactie #7 Gepost op: 8-09-2019, 21:59:53 »
Zuur en niet terecht. Waarom de ouderen het eerst? Je kiest toch voor sfeer en met wie je het goed kan vinden? Je moet 32 dagen met iemand op een eiland zitten. Anita is een krijger en goed in veel dingen.
When life knocks you down, fight back!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anita Heilker
« Reactie #8 Gepost op: 9-09-2019, 12:49:40 »
Inderdaad onterecht. Vorig jaar moest Toine ook al als eerste wieberen vanwege het vage sfeer-in-de-groep-argument. Dit is Expeditie Robinson, geen schoolreisje. Degene die hier het veld had moeten ruimen was (de overigens zeer sympathieke) Jaap. Door hem hadden ze tijdens de proef effectief een man minder. Aan Anita heeft het niet gelegen. Ook zei iemand over haar dat ze 'in haar eigen wereldje' zat. Lijkt mij dat ze dan gewoon ook even in haar eentje van de expeditie wilde genieten. Daar is niets mis mee.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Anita Heilker
« Reactie #9 Gepost op: 9-09-2019, 13:46:59 »
Naja, ik snap het wel. ::nieuwsgierig:: Er is nog weinig reuring in het kamp momenteel en dan moet je gewoon een keuze maken. De 'jongeren' uit het kamp zijn alle 6 gewoon momenteel nog erg sterk en fit, dus dan kijk je toch eerder naar buitenbeentjes in zo'n fase. Jaap is daar één van omdat zijn lichamelijke situatie gewoon niet optimaal is, Anita dus blijkbaar vanwege haar 'eigen wereldje'. In de eerste dagen móét je gewoon zorgen dat je een beetje oke in de groep komt (helemaal in dit kamp, blijkbaar), dat heeft ze blijkbaar niet goed genoeg gedaan?
Heel hard misschien, maar je moet ergens vanuit kiezen en kamp Zuid lijkt gewoon duidelijk een kamp met sfeer, die dat zoveel mogelijk willen blijven behouden. Hoewel ze Anita in dat opzicht uiteráárd ook een kans hadden kunnen geven, maar Jaap had blijkbaar zo'n goede toevoeging dat ze dus blijkbaar geen andere optie zagen dan Anita naar huis te sturen. Opvallend (en ergens ook wel veelzeggend) is daarin ook dat dit echt een gezamenlijke beslissing bleek te zijn.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anita Heilker
« Reactie #10 Gepost op: 9-09-2019, 14:22:52 »
Ik vond dat ze gisteren in Eilandpraat wel erg zuur overkwam eerlijk gezegd. Tijdens de afleveringen had ik wel wat sympathie voor haar, maar dat verdween wel enigszins na die uitzending.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anita Heilker
« Reactie #11 Gepost op: 9-09-2019, 15:28:48 »
Zonde wel, dat ze er als eerste uit moet gaan. Ik had echt medelijden, moet echt pijnlijk zijn geweest voor haar om er als eerste uit te gaan én alle stemmen te krijgen. Ik denk dat ze echt een goede kandidaat had kunnen zijn in de rest van het spel :)

Hoewel ze fysiek sterker was dan Jaap, heeft hij toch van haar gewonnen op sociaal vlak. Daarom zou ik het ook niet onterecht noemen dat Anita er uit is. Jaap heeft het toch beter aangepakt. Maar jammer, dat vind ik het zeker