Auteur Topic: [Kandidaat] Frank van der Lende  (gelezen 2532 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Kandidaat] Frank van der Lende
« Gepost op: 10-08-2019, 14:18:34 »
Frank is een Nederlandse radiopresentator.

Kom meer te weten over Frank!
2024: wie is de Mol?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #1 Gepost op: 1-09-2019, 21:46:19 »
Hij praat zó veel dat ik helemaal gek zou worden als ik met hem op een eiland zou zitten
Frankje Lapi

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #2 Gepost op: 4-09-2019, 21:00:16 »
één van mijn favorieten.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #3 Gepost op: 6-10-2019, 21:47:39 »
O wee als ie gaat opgeven ::niet-ok::

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #4 Gepost op: 6-10-2019, 22:00:16 »
Zo zonde. Hopelijk pept hij zichzelf nog op.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #5 Gepost op: 6-10-2019, 22:23:39 »
Had het niet verwacht dat precies Frank denkt over opgeven... Het is ook maar net waar je de lat legt. Ik hoop dat hij er nog een tweede keer over nadenkt en blijft.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #6 Gepost op: 6-10-2019, 22:39:24 »
Dan zal ie de elastiekjes uit zijn vlechten toch echt aan Kim moeten teruggeven (zie ondersschriftenspel….), maar dan zal hij haar eerst ergens moeten treffen....

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #7 Gepost op: 7-10-2019, 10:20:05 »
Ik hoop ook echt dat hij nu weer wat meer energie kan opdoen uit de winst. En dat Eva K. even een hartig woordje met haar collega gaat spreken. ::jaja:: Lijkt me heel logisch om zulke gedachten te hebben, maar hoop dat hij zich er wel even een paar keer over gaat bedenken.

Lijkt me ook dat Hugo hem er graag bij wilt houden en dat zal benadrukken, dus heb nog een beetje hoop. ::ok::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #8 Gepost op: 13-10-2019, 23:35:47 »
Na z'n grote mond over Dionne toch wel echt zwak dat ie nu zomaar even opgeeft hoor ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #9 Gepost op: 14-10-2019, 11:04:13 »
Ja dit viel me erg van hem tegen. Ik denk dat het hier wel bij zal blijven qua opgevers, maar toch voor de samensmelting alweer 2 mensen die vrijwillig weg zijn gegaan. Dat ga je straks in het Videoland seizoen niet zien denk ik zo ;)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #10 Gepost op: 14-10-2019, 11:49:27 »
Eigenlijk snap ik niet dat er zo negatief op Franks vertrek gereageerd wordt (online). Het was duidelijk dat het spel voor Frank voorbij was en dat hij geen enkel lichtpuntje meer zag. Dan kun je iemand dwingen om tegen zijn zin nog dagen op dat eiland rond te hangen, maar dat heeft dan ook geen zin. Ik vind het knap dat hij voor zichzelf durft te kiezen en durft toe te geven dat Robinson niet zijn spel is. Het is niet alsof hij na dag 3 er al de brui aan geeft; ook bleef hij onverminderd positief toen zijn team proef na proef verloor. Hij geeft op na 14 dagen en dat is zijn goed recht. Ook goed dat hij het vóór de proef heeft gedaan in plaats van daarna; nu kon zijn team met volle kracht die proef doen.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #11 Gepost op: 14-10-2019, 14:11:28 »
Jammer dat hij eruit is gestapt, maar ook begrijpelijk. De combinatie van je niet oké voelen op je plek en het daarbij komende gemis van thuis, lijkt me heel pittig. Wel bijzonder om te zien hoe de groep daar wisselend op reageert. Geeft misschien ook wel aan hoe de verhoudingen daar liggen.
Wat ik hier wel van heb geleerd is hoe belangrijk praten is. Want in de aflevering zie je dat het voor veel mensen als een bom lijkt te komen, terwijl Frank er misschien anders had ingestaan als hij even met Hugo en/of Eva K had gezeten om dit gevoel te bespreken. Maargoed, dat is achteraf en met de summiere kennis die we hebben uit de afleveringen.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #12 Gepost op: 14-10-2019, 15:51:46 »
Soms komen BN-ers na deelname aan ER in een beter daglicht te staan. je gaat ze meer waarderen vanwege hun gedrag, moed e.d.. Frank van Elende is typisch voorbeeld van een BN-er die veel minder leuk is dan gedacht. Wat een zeurpiet!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #13 Gepost op: 14-10-2019, 21:12:34 »
Eigenlijk snap ik niet dat er zo negatief op Franks vertrek gereageerd wordt (online). Het was duidelijk dat het spel voor Frank voorbij was en dat hij geen enkel lichtpuntje meer zag. Dan kun je iemand dwingen om tegen zijn zin nog dagen op dat eiland rond te hangen, maar dat heeft dan ook geen zin. Ik vind het knap dat hij voor zichzelf durft te kiezen en durft toe te geven dat Robinson niet zijn spel is. Het is niet alsof hij na dag 3 er al de brui aan geeft; ook bleef hij onverminderd positief toen zijn team proef na proef verloor. Hij geeft op na 14 dagen en dat is zijn goed recht. Ook goed dat hij het vóór de proef heeft gedaan in plaats van daarna; nu kon zijn team met volle kracht die proef doen.
+1
Je kan ook niet voorspellen wat zo'n spel psychologisch met je doet, hoe goed je je ook van tevoren beseft dat het zwaar gaat zijn.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #14 Gepost op: 15-10-2019, 08:38:59 »
Het was ook al wat te horen in zijn doelstellingen, van 'winnen' naar 'de samensmelting halen' naar 'een proef winnen'. En dat laatste doel was behaald.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frank van der Lende
« Reactie #15 Gepost op: 15-10-2019, 11:54:15 »
+1
Je kan ook niet voorspellen wat zo'n spel psychologisch met je doet, hoe goed je je ook van tevoren beseft dat het zwaar gaat zijn.
Toch is Frank overduidelijk niet fanatiek en geen winnaarstype. Eva C., Kim, Thomas, Hugo, Yvette, Fien, Akwasi, Kalvijn en Tim zijn dat bijvoorbeeld wel.

Als ze daar nou op casten. Op zich hebben ze het best goed gedaan, maar bij de OBN'ers zullen er geen types Dionne, Roy, en Frank tussen zitten, denk ik.

Ik vind Frank nog steeds erg sympathiek trouwens. Maar mss niet geschikt voor ER.