Auteur Topic: [Kandidaat] Hugo Kennis  (gelezen 19387 keer)

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #20 Gepost op: 19-09-2019, 13:59:00 »
Ik vind hem niet echt sympathiek overkomen.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #21 Gepost op: 22-09-2019, 09:38:26 »
Hij speelt het niet handig, ondanks dat hij wel gewoon gelijk had. Als iemand het zó finaal laat afweten op een cruciale positie zou ik ook wel behoorlijk pissed zijn. Maar met enkel Frank nog als bondgenoot moet hij uitkijken. De drie dames komt hij niet meer tussen, terwijl Akwasi nog lastig te peilen is.

Ook als het Dionne wel was gelukt hadden ze toch niet gewonnen. Ze lagen al vrij ver achter met hun kist. En daar hoor je Hugo dan niet over; zijn eigen verantwoordelijkheid.
 :-\\
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #22 Gepost op: 22-09-2019, 20:42:04 »
Goeie rekenaar
 ::rofl::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #23 Gepost op: 22-09-2019, 20:45:27 »
 Gelukkig heeft hij meer kennis van koken ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #24 Gepost op: 22-09-2019, 21:16:02 »
Zo, daar blijkt even iemand niet zo goed tegen zijn verlies te kunnen. 'Wat heb ik jou voor verschrikkelijks aangedaan, dat je niet voor de groep kiest, maar op mij gaat stemmen?'  ::rofl::  ::rofl:: Ik vond hem tot deze aflevering wel sympathiek, maar dat is nu echt helemaal doorgeslagen naar de andere kant.  ::)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #25 Gepost op: 22-09-2019, 21:19:43 »
Hij is echt niet onaardig, maar gewoon TE FANATIEK.
« Laatst bewerkt op: 22-09-2019, 21:29:19 door Nigel »
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #26 Gepost op: 22-09-2019, 21:42:28 »
Verpest in mijn ogen de proef. En valt daarna zelf door de mand
You'll never walk alone

Offline Niels123

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #27 Gepost op: 22-09-2019, 21:55:05 »
Ik vind het een vervelende en eigenwijze deelnemer. Hij is wel enthousiast, maar niet op een goede manier. En hij had niet die laatste opmerking niet moeten maken tijdens de eilandraad; 'kutwijf'. Ik Ben nu geen fan meer van hem!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #28 Gepost op: 22-09-2019, 22:15:10 »
Lekker voor hem dat hij zijn extra stemmen kwijt is. Wat een onsymphatieke gozer.

Offline Niels123

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #29 Gepost op: 22-09-2019, 22:44:15 »
Lekker voor hem dat hij zijn extra stemmen kwijt is. Wat een onsymphatieke gozer.

Echt zo! Maakte hij ook nog die opmerking; 'kutwijf'.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #30 Gepost op: 23-09-2019, 00:02:49 »
Vind bepaalde comments in dit topic best heftig overkomen. Voor mij is Hugo heel fanatiek, en zeker niet een onsympathiek persoon. Hij is gewoon gefrustreerd dat het niet helemaal zijn gang gaat, en dat is okay. Ik zou ook gefrustreerd raken als iemand in mijn team telkens de boel verziekt.

Wil hem trouwens ook nog feliciteren met de verloving tussen hem en zijn vriend  ::bravo::.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #31 Gepost op: 23-09-2019, 00:13:11 »
Die laatste proef lag het meer aan Hugo dan aan Dionne dat die verloren werd.

Dat hij fanatiek is is alleen maar leuk, maar hij nam de mogelijke stem van Fien op hem persoonlijk op, en dat vind ik het onsympathieke aan hem. Net als dat hij Fien een onaardige benaming voor een vrouw toewierp.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #32 Gepost op: 23-09-2019, 00:25:18 »
Die laatste proef lag het meer aan Hugo dan aan Dionne dat die verloren werd.

Dat hij fanatiek is is alleen maar leuk, maar hij nam de mogelijke stem van Fien op hem persoonlijk op, en dat vind ik het onsympathieke aan hem. Net als dat hij Fien een onaardige benaming voor een vrouw toewierp.

Ik wil toch even inhaken op dit laatste, want volgens de sociale media van Dionne en Hugo heeft hij niet die benaming gezegd, en is het er zo in gemonteerd. Verbaasd me ook niks, want er word wel vaker gemonteerd in programma's.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #33 Gepost op: 23-09-2019, 11:15:56 »
Zo negatief en onsympathiek de hele tijd pfoe ::joehoe::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #34 Gepost op: 23-09-2019, 11:46:21 »
De nieuwe JayJay Boske. Ik kan stiekem best wel genieten van zijn fanatisme.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #35 Gepost op: 23-09-2019, 12:01:59 »
Ik zou ook boos zijn als mijn medekandidaten een 200 kg zware dominosteen op mijn teen zouden laten vallen. Ik snap zijn fanatisme heel goed, maar ik denk niet dat hij het er erg ver mee gaat schoppen. Dat zie je ook al in de aanval van Fien op zijn extra stemmen. Hij valt teveel op in zijn fanatisme en maakt zichzelf daarmee een doelwit. (Frank en Akwasi doen dit tactischer.)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #36 Gepost op: 23-09-2019, 16:06:24 »
Het was me niet helemaal duidelijk op wie 'kutwijf' nu eigenlijk gericht was. Ik dacht dat het over Fien ging en dat hij het (ook al was het nogal grof verwoord) waarderend bedoelde. Als in: "Slim gespeeld. Daar ben ik mooi ingetrapt'." Maar misschien is mijn interpretatie wel te gul richting Hugo.

Wat ik wel onsympathiek vond was dat hij stelde dat een stem op hem een stem tegen de groep is. Hoezo arrogant? Alsof iemand die Hugo eruit wil hebben per definitie tegen de groep is. Misschien is de groep wel beter af zonder hem? Dat nam hij veel te persoonlijk op.

Dat gezicht van hem was wel onbetaalbaar, toen hij doorhad dat Fien hem genaaid had bij de Eilandraad. Hij is vaak té fanatiek en daardoor niet altijd even aardig, maar hij maakt dit seizoen wel interessant. Mag van mij nog wel even blijven. De kans is m.i. toch aanzienlijk dat hij een keer compleet uit z'n plaat gaat en daarna wordt weggestemd.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #37 Gepost op: 23-09-2019, 16:09:50 »
Ik geloof niet dat hij het tegen Fien had met zijn zevenletterige scheldwoord. Eerder tegen Dionne.

Ik begrijp Hugo best wel. Hij is enorm fanatiek en zwaar teleurgesteld dat ze voor de derde keer op rij de proef verloren hebben. Dionne verpest de tweede immuniteitsproef en laat dat blok op zijn voet vallen, dus logisch dat hij haar eruit wilde hebben.
- Om daar even op in te haken, dat blok op de voet. Hugo is erna wel gewoon even hard doorgegaan. Dionne daarentegen bleef in dat labyrint zitten zonder dat ze doorging met de proef, huilend dat ze het zo zwaar had. Toch een verschil.
Daarnaast zeiden de leden van Kamp Zuid zelf dat er constant een second opinion was. Het is dus niet waar dat Hugo alles zelf heeft gedaan en dus alles zelf heeft verpest. Het hele kamp is deze proef de fout in gegaan. Dat kun je ook in principe ook zeggen van de proef ervoor. Maar Hugo is niet ineens de zwakste speler van het kamp geworden, Dionne wel, aangezien ze het meerdere keren heeft laten afweten.

Overigens kun je ook Fien schuldige maken van de ruzie op Kamp Zuid. Zij is immers degene die met het plan komt om Hugo te misleiden. Hugo is er vol ingetrapt, waardoor hij die vraag aan Fien stelde van wat hij haar heeft aangedaan.
Maar Fien onsympathiek vinden omdat ze een plan heeft bedacht is enorm flauw, want dat is het spel, en zou ik ook hebben gedaan in haar positie. Hetzelfde geldt voor Hugo, die speelt ook gewoon het spel en probeert zo ver mogelijk te komen.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #38 Gepost op: 23-09-2019, 19:08:37 »
Waarom zou hij schelden tegen Dionne, terwijl ze er al uit ligt? Zie ik de logica niet van in. Dionne stemde op Hugo, toch al tevergeefs. Maakt in die situatie als ik Hugo was voor mij echt niet uit. Zou me meer gaan ergeren aan Fien als ik hem was, dus het lijkt me dat hij tegen Fien aan het schelden was (al hoorde zij dat misschien niet).
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #39 Gepost op: 23-09-2019, 19:17:58 »
Dat gezicht van hem was wel onbetaalbaar, toen hij doorhad dat Fien hem genaaid had bij de Eilandraad. Hij is vaak té fanatiek en daardoor niet altijd even aardig, maar hij maakt dit seizoen wel interessant. Mag van mij nog wel even blijven. De kans is m.i. toch aanzienlijk dat hij een keer compleet uit z'n plaat gaat en daarna wordt weggestemd.

Inderdaad hier dacht ik ook aan. Ik zie gelijkenissen met Roeland vs. Shelly.