Auteur Topic: [Kandidaat] Hugo Kennis  (gelezen 19433 keer)

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #40 Gepost op: 24-09-2019, 04:24:37 »
De nieuwe JayJay Boske. Ik kan stiekem best wel genieten van zijn fanatisme.

Daar ben ik het totaal mee oneens en doe je hem echt tekort mee. JayJay was super fanatiek maar wel een hele sportieve verliezer. Hij had altijd respect voor iedereen om zich heen en zou zich nooit zo laten gaan na een proef of iemand kutwijf noemen. Hugo is het tegenovergestelde.

Hugo was verantwoordelijk voor het verlies van Zuid en gaat vervolgens nog even vingertjes wijzen ook, en verongelijkt zitten doen.
Zijn Kutwijf zal gericht zijn op Fien lijkt mij. Die naaide hem en dankzij haar was hij zijn stemmen kwijt. Lijkt me sterk dat het naar Dionne gericht was. Gemonteerd of niet, hij heeft het wel gezegd. Hugo is door zijn fanatisme gewoon niet zo sympathiek. Het is allemaal een beetje too much. Hij heeft geen filter lijkt wel.
Hij komt zo bot over. Hij mag van mij op het eerste vliegtuig naar huis.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #41 Gepost op: 24-09-2019, 09:11:11 »


Dat hij fanatiek is is alleen maar leuk, maar hij nam de mogelijke stem van Fien op hem persoonlijk op, en dat vind ik het onsympathieke aan hem. Net als dat hij Fien een onaardige benaming voor een vrouw toewierp.
Ik denk dat bijna iedereen in deze groep het persoonlijk had opgevat. Je zit op zo'n eiland, dat is je realiteit, en je wordt door haar genaaid. Niet iedereen denkt dan "het is maar een spelletje." Zie de hier zo populaire Carlos en Imke. Die namen alles ook heellllll persoonlijk op.  ::jaja::

Dat Hugo Fien ws. een kutwijf noemde (volgens mij was het niet gemonteerd) is te begrijpen als je jezelf en het spel zo gruwelijk serieus neemt als hij en blijkbaar nauwelijks een filter hebt. Hugo heeft issues maar is wel eerlijk.

Het was ook een kutstreek van Fien. Tof dat ze het zo speelde, maar sympathiek was het natuurlijk niet. Je zou de slechte sfeer in het kamp ook grotendeels aan haar kunnen wijten, doordat ze eerst Akwasi bespeelde om sfeermaker Jaap eruit te spelen, en de sfeerverlagende Dionne ws. alleen als pion gebruikte om Hugo te beschadigen.

Je denkt toch niet dat Hugo en de normaal juist heel positieve Frank er over logen dat Dionne niet alleen zwak was, maar ook een slechte instelling had en veel klaagde? Die was gewoon niet geschikt voor ER. Sorry not sorry. Ze wilde ook al naar huis (normaal een doodzonde op dit forum...), maar Fien heeft haar toen om tactische redenen in het spel gehouden, denk ik. Speelde een long game.


Ik ben blij dat Fien én Hugo meedoen. Zonder die twee was het erg saai geweest tot nu toe. Op wat gebitch in het andere kamp na is er voor de rest nog he-le-maal niks gebeurd.   ::ohno::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #42 Gepost op: 24-09-2019, 12:22:39 »
Daar ben ik het totaal mee oneens en doe je hem echt tekort mee. JayJay was super fanatiek maar wel een hele sportieve verliezer. Hij had altijd respect voor iedereen om zich heen en zou zich nooit zo laten gaan na een proef of iemand kutwijf noemen. Hugo is het tegenovergestelde.

Hugo was verantwoordelijk voor het verlies van Zuid en gaat vervolgens nog even vingertjes wijzen ook, en verongelijkt zitten doen.
Zijn Kutwijf zal gericht zijn op Fien lijkt mij. Die naaide hem en dankzij haar was hij zijn stemmen kwijt. Lijkt me sterk dat het naar Dionne gericht was. Gemonteerd of niet, hij heeft het wel gezegd. Hugo is door zijn fanatisme gewoon niet zo sympathiek. Het is allemaal een beetje too much. Hij heeft geen filter lijkt wel.
Hij komt zo bot over. Hij mag van mij op het eerste vliegtuig naar huis.

Ik wil niet die persoon zijn, maar je kan makkelijk iemand zijn woorden van een biecht in de aflevering monteren, en doen alsof het dan word gezegd. Dit gebeurd zelfs bij wie is de mol.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #43 Gepost op: 24-09-2019, 21:06:57 »
Ik wil niet die persoon zijn, maar je kan makkelijk iemand zijn woorden van een biecht in de aflevering monteren, en doen alsof het dan word gezegd. Dit gebeurd zelfs bij wie is de mol.

Heb net de eilandraad weer gezien en het lijkt erop dat het moment dat Hugo vol onbegrip/afkeer met zijn hoofd schudt gelijk na Dionnes opmerking van 'zoveel stemmen, guys?' ook niet klopt als je zijn hoofd (positie en mimiek) in het grotere shot met het ingezoomde hoofd-schud-moment vergelijkt. Beetje triest wel, zulke montages.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #44 Gepost op: 25-09-2019, 17:34:20 »
Ik vind het zo jammer dat hij altijd zo onsympathiek in de afleveringen verschijnt. In de nieuwste video van Kalvijn (Kelvin Boerma) is hij echt heel anders dan in de afleveringen van Expeditie Robinson wordt gesuggereerd. Erg onterecht dat hij nu zoveel haat krijgt. Ik hoop dat we een andere kant van Hugo te zien krijgen in de komende afleveringen.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #45 Gepost op: 26-09-2019, 16:11:42 »
Ik heb niet zo'n moeite met zijn naar Frank gefluisterde opmerking.
Fien heeft hem genaaid door hem die extra stemmen te laten inzetten
 En ja dan voelt dat zo

Wil volgens mij alleen maar zeggen dat dat op dat moment zo voelt.
Daarna niet meer, maar hij weet nu dat hij op zijn hoede moet zijn

En ja Hugo is te fanatiek maar dat maakt het wel leuk om naar te kijken.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #46 Gepost op: 26-09-2019, 17:03:06 »
Ik heb niet zo'n moeite met zijn naar Frank gefluisterde opmerking.
Fien heeft hem genaaid door hem die extra stemmen te laten inzetten
 En ja dan voelt dat zo

Wil volgens mij alleen maar zeggen dat dat op dat moment zo voelt.
Daarna niet meer, maar hij weet nu dat hij op zijn hoede moet zijn

En ja Hugo is te fanatiek maar dat maakt het wel leuk om naar te kijken.
ik denk dat sommige mensen zo veel moeite hebben met die opmerking omdat die vrouwonvriendelijk lijkt, maar veel scheldwoorden zijn seksespecifiek. Dat is gewoon aangeleerd gedrag. En ja, voor de rest eens.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #47 Gepost op: 10-10-2019, 15:49:22 »
Wat een irritante vent zeg, bah. Hoop dat ze hem er snel uit gooien

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #48 Gepost op: 10-10-2019, 19:32:21 »
Ik vind Hugo tot nu toe best wel leuk.

Natuurlijk is hij veel te fanatiek.
En hij is ook fysiek best wel sterk, waardoor proeven vaak door hem best wel redelijk goed gedaan worden. Maar dan gaat het door de samenwerking en doordat het andere team toch slimmer cq sterker is toch weer net mis.

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #49 Gepost op: 4-11-2019, 14:57:41 »
Ik ben heel benieuwd hoe het hem gaat lopen. Nu het qua kampen nog redelijk close is zullen Fien, Akwasi en Yvette hem het liefst op winnaarseiland houden. Die zullen dus veel eerder Shary-Ann uitdagen. En ook beide Eva's zullen denk ik eerder Shary-Ann uitdagen. Ik zie hem dus nog niet zo snel van winnaarseiland afgaan.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #50 Gepost op: 10-11-2019, 23:55:42 »
Ik blijf het jammer vinden dat we Hugo niet op de eilandraad zien. Fien vs. Hugo zou leuk geweest zijn.

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #51 Gepost op: 14-11-2019, 15:01:06 »
Hij zal vast een goede ER-er zijn, kan van alles, doet van alles en weet zich goed in de groep te handhaven.

Maar wat vind ik het een vervelende, saaie, gladde vent, bah! Hopelijk stemmen ze hem nog een keer weg in plaats van de rode loper richting  overwinning uit te leggen.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #52 Gepost op: 26-11-2019, 23:21:08 »
Toch wel een beetje jammer hoor, dat ie sinds de samensmelting immuun is. Ik gun hem best de finale maar nu voelt het te makkelijk.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #53 Gepost op: 27-11-2019, 15:50:42 »
Toch wel een beetje jammer hoor, dat ie sinds de samensmelting immuun is. Ik gun hem best de finale maar nu voelt het te makkelijk.

Hij heeft wel twee keer een duel gewonnen, dus hij heeft wel iets gedaan.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #54 Gepost op: 27-11-2019, 15:53:12 »
Hij heeft wel twee keer een duel gewonnen, dus hij heeft wel iets gedaan.
Ik zei ook niet dat ie niets gedaan heeft hé ;). Hij heeft natuurlijk ook gewoon lang op het eiland overleefd en inderdaad enkele proeven gewonnen. Maar hij heeft hier het hele sociale en tactische gedeelte kunnen skippen, wat ik wel een belangrijk onderdeel vind van het zijn van een Robinson.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #55 Gepost op: 27-11-2019, 20:48:13 »
Ik zei ook niet dat ie niets gedaan heeft hé ;). Hij heeft natuurlijk ook gewoon lang op het eiland overleefd en inderdaad enkele proeven gewonnen. Maar hij heeft hier het hele sociale en tactische gedeelte kunnen skippen, wat ik wel een belangrijk onderdeel vind van het zijn van een Robinson.
Dit vind ik al jaren sinds finalisteneiland een probleem, hierdoor skippen mensen hele gedeeltes van de expeditie.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #56 Gepost op: 27-11-2019, 21:01:31 »
Ik vind ook wel dat hij aan alle proeven op finalisteneiland mee had moeten doen. Had hij zelf ook wel gewild misschien. Het voelt wel te makkelijk nu.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #57 Gepost op: 27-11-2019, 22:12:12 »
Ik vermoed dat ze daarom ook van dat uitdagingen systeem zijn afgestapt, en dat iedereen mee moest doen, en dat de winnaar bepaalt wie blijft en gaat. ::jaja::

Tsja en dat hij dan als nog wint, kan de productie niks aan doen (en Hugo zelf evenmin). ;D

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #58 Gepost op: 27-11-2019, 22:14:35 »
Ja dacht ik ook, leek er ingestopt te zijn door de productie omdat Hugo daar maar bleef zitten :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Hugo Kennis
« Reactie #59 Gepost op: 27-11-2019, 22:22:10 »
Ja maar was bij Kaj ook zo in 2017. Ik snap niet waarom de productie dit element er blijvend in heeft gezet. Bespaart het ze kosten of is het op een andere manier voordelig voor ze? Ik vind namelijk niet dat het voor ons betere tv oplevert. Winnaarseiland was leuk, dan kwamen de winaars gewoon weer terug voor de eilandraad en had je maar 1 keer immuniteit.