Auteur Topic: [Aflevering 1] - 1 september  (gelezen 3982 keer)

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] - 1 september
« Reactie #20 Gepost op: 4-09-2019, 20:39:42 »
Leuke eerste aflevering.
Leuk ook met die groepjes van 4 die daarna weer samengevoegd werden. En dat middels een echte proef. Hoop dat dat zo blijft. Was vorig jaar ook wel ok, die proeven dan.

Wat ik niet helemaal snapte was dat ze zeiden dat het groepje dat als eerste bij de x kwam 2 extra stemmen kreeg en het tweede groepje 1 extra stem, om vervolgens na afloop van de proef 8 man 2 extra stemmen te geven en 8 man 1 extra stem.
Of heb ik het verkeerd begrepen.

Er zitten veel kandidaten tussen die ik echt leuk vind, en tot nu toe stoor ik me aan niemand.

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - 1 september
« Reactie #21 Gepost op: 5-09-2019, 15:26:06 »
We zijn weer begonnen!
Opstarten is altijd even lastig met zoveel deelnemers.

Maar HET goede nieuws is de presentatie, de huilebalk Dennis is afgevoerd en dat is top. Dit programma verdiend een Robinson waardige presentator en dat kan die wegloper Dennis met zijn sneue tattoos, waar de dansmariekes van So You Think misschien onder de indruk zijn, natuurlijk nooit zijn.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Aflevering 1] - 1 september
« Reactie #22 Gepost op: 5-09-2019, 17:19:57 »
Het is wel de bedoeling dat je kandidaten en (ex-)presentatoren met respect behandeld, ook al zijn ze niet naar je zin.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] - 1 september
« Reactie #23 Gepost op: 5-09-2019, 22:18:03 »
Eindelijk de aflevering gekeken :D


Wat ik niet helemaal snapte was dat ze zeiden dat het groepje dat als eerste bij de x kwam 2 extra stemmen kreeg en het tweede groepje 1 extra stem, om vervolgens na afloop van de proef 8 man 2 extra stemmen te geven en 8 man 1 extra stem.
Of heb ik het verkeerd begrepen.

Dan hebben mijn vriend en ik het ook verkeerd begrepen. Wij keken elkaar ook aan van 'dat zeiden ze anders eerder in de uitzending'.
Wel leuk dat in beide kampen mensen met 2 en mensen met 1 extra stem zitten.


En je zou toch na 1 dag in de Expeditie eindigen op Duivelseiland met Rob Geus :o ::rofl::

Keep calm and eat chocolates!