Auteur Topic: [Aflevering 2] - 8 september  (gelezen 2542 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 2] - 8 september
« Gepost op: 8-09-2019, 16:22:30 »
De kandidaten zijn verdeeld over kamp Noord en kamp Zuid. Tijd voor de 1e eilandraad. Wie zal er naar huis gaan? En hoe vergaat het de bewoners van Duivelseiland?

Bespreek hier alles over de 2e aflevering.
« Laatst bewerkt op: 15-09-2019, 18:44:32 door Loezel »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - 8 september
« Reactie #1 Gepost op: 8-09-2019, 21:37:18 »
Eten weggooien :o want ze laten ons toch niet verhongeren ::rofl::



Leuke proef. Wel loeizwaar volgens mij.
Keep calm and eat chocolates!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Aflevering 2] - 8 september
« Reactie #2 Gepost op: 9-09-2019, 00:13:09 »
Leuke aflevering, veel gebeurd! Fijn dat het vrij onvoorspelbaar gemonteerd werd, ik had niet verwacht dat ze haar eruit zouden stemmen met zo'n groot verschil. Wel opvallend dat sommige kandidaten erg veel aan het woord zijn gekomen in de aflevering (bijv. Hugo en Shary-An), en dat we van een aantal nog nauwelijks iets hebben gezien (Thomas, Tim, Kelvin en Eva K. bijvoorbeeld). Zeker vergeleken vorig seizoen vind ik het so far echt top !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 2] - 8 september
« Reactie #3 Gepost op: 9-09-2019, 09:18:26 »
Een mooie, maar inderdaad (mede door de temperaturen daar) loodzware proef. Het begin blijft zeker beter dan de vorige seizoenen! Hopelijk gaat dat zo door!
Ich bin ein Bärliner!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [Aflevering 2] - 8 september
« Reactie #4 Gepost op: 9-09-2019, 11:08:02 »
Ik vond het ook tof! Leuk hoe ze het survivallen allemaal in beeld brengen. En inderdaad, die extreme hitte maakt het nog zwaarder dan anders.

Enige minpuntje: de eilandraad duurde heel lang. Een voor een iedereen naar de urn lopen om stem uit te brengen, en daarna een voor een, op het gemakje, alle stemmen voorlezen. Dat mocht wel wat vlotter van mij.

Eten weggooien :o want ze laten ons toch niet verhongeren ::rofl::
Ja dat was echt wel heel triestig :-X
« Laatst bewerkt op: 9-09-2019, 11:13:32 door putyourHANSup! »

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 8 september
« Reactie #5 Gepost op: 9-09-2019, 14:18:50 »
Vorige week nog op vakantie, dus gisteren mooi twee afleveringen kunnen bekijken ::ok::. Wat blijft het toch een geweldig programma! Ik vond beide ook meteen erg spannend, en als dit de standaard wordt komend seizoen gaat dit een steengoed jaar worden.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Aflevering 2] - 8 september
« Reactie #6 Gepost op: 9-09-2019, 14:41:47 »
Een hele leuke aflevering weer! ::bravo::
Vond het wel jammer dat ze in het twintigste seizoen geen afvallerseiland hebben. Of dat ze de mogelijkheid gaven aan Anita om naar Duivelseiland te gaan, ofzo. Zo'n twist had mij nog wel erg leuk geleken. Dat de afvaller steeds mag strijden tegen degenen op Duivelseiland die nog niet zeker zijn van een plek op de balk, ofzo.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 8 september
« Reactie #7 Gepost op: 9-09-2019, 15:01:26 »
Ja, goede aflevering, echt top! ::bravo::

Leuke aflevering, veel gebeurd! Fijn dat het vrij onvoorspelbaar gemonteerd werd, ik en dat we van een aantal nog nauwelijks iets hebben gezien (Thomas, Tim, Kelvin en Eva K. bijvoorbeeld)
Daar voeg ik Dionne nog wel even aan toe, die hebben we ook nauwelijks gezien gisteren

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 8 september
« Reactie #8 Gepost op: 9-09-2019, 18:30:55 »
Een hele leuke aflevering weer! ::bravo::
Vond het wel jammer dat ze in het twintigste seizoen geen afvallerseiland hebben. Of dat ze de mogelijkheid gaven aan Anita om naar Duivelseiland te gaan, ofzo. Zo'n twist had mij nog wel erg leuk geleken. Dat de afvaller steeds mag strijden tegen degenen op Duivelseiland die nog niet zeker zijn van een plek op de balk, ofzo.

Vind ik ook zonde. Ik houd altijd wel van die duivelseiland twist. Iedereen die zich verbaasde over dat Bertie nog op duivelseiland zat een paar jaar terug ::rofl:: ::bravo::

Maar door Eilandpraat kan het er niet meer in denk ik? Te veel afleveringen zonder afvaller dan waardoor ze weer "alleen" oud-kandidaten moeten vragen wat dan voor minder kijkcijfers zorgt of zo denk ik?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 8 september
« Reactie #9 Gepost op: 10-09-2019, 17:52:45 »
Eten weggooien :o want ze laten ons toch niet verhongeren ::rofl::

Albert Heijn speelt er handig op in.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - 8 september
« Reactie #10 Gepost op: 10-09-2019, 22:14:20 »
 ::rofl::

De proeven zijn goed tot nu toe (en zeer zwaar gezien de flinke hitte daar). Ik mis alleen wel een conflict - er mag wel ff wat actie in de tent komen, zolang er maar niemand door opgeeft uiteraard. ;) Misschien als Noord verliest dat er daar iets gaat gebeuren met al die haantjes daar.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - 8 september
« Reactie #11 Gepost op: 14-09-2019, 15:28:26 »
Wat is het hier nog stil! Ik liep een beetje achter met kijken, maar ben nu gelukkig weer helemaal bij.

Wat mij betreft is het seizoen veelbelovend van start gegaan: met mooie uitputtende proeven, gevarieerde en leuke deelnemers en een goede presentatiestart van Kaj. De twist van duivelseiland is mooi uitgewerkt waarbij één van de vier een plekje kan verdienen in de samensmelting. De deelnemers vind ik tot nu toe goed te pruimen, al zijn er best een aantal nogal onzichtbaar vooralsnog.

De enige twee die ik irritant over vond komen zijn: Anita (ik snap goed hoe Hugo eruit flapte dat hij haar wel op zou gaan eten) en Rob (hoe haal je het in je hoofd om eten weg te gooien en te laten verbranden?).

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - 8 september
« Reactie #12 Gepost op: 15-09-2019, 18:14:02 »
Jaap kon niet mee doen met de proef, omdat hij (nog) niet kon lopen.

Waarom ging hij dan niet boven op het platform staan om zijn team te helpen.
Hij had de kokers kunnen aannemen en in de bak vullen.
Nu moest iedereen helemaal naar boven klimmen, dan was halverwege al genoeg geweest.

Dat geldt trouwens ook voor het andere team.

Of zou dat niet gemogen hebben?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Aflevering 2] - 8 september
« Reactie #13 Gepost op: 15-09-2019, 19:37:32 »
Er waren drie soorten kokers en twee van die drie kokers hadden geen bodem, dus het had geen zin om de kokers halverwege door te geven. Dan zou al het water eruit zijn gelopen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!