Auteur Topic: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels  (gelezen 5041 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Gepost op: 30-09-2019, 10:43:22 »
ik vind Kaj Gorgels heel slecht presenteren tot nu toe. Niveau voorleesouder. Hoe is die ooit door de selectie gekomen? ???

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #1 Gepost op: 30-09-2019, 15:42:27 »
Ik vind dat ze het beide eigenlijk hartstikke goed doen. Heb me nog geen moment gestoord. ::bravo:: ::ok::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #2 Gepost op: 30-09-2019, 15:59:10 »
Ik vind het ook niet echt geweldig.
Inderdaad voorlezen ipv gesprek voeren.

Maar ik stoor me ook niet heel erg
Kaj komt misschien nog, Nicolette is al jaren zo dus dat verbeterd waarschijnlijk niet meer

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #3 Gepost op: 30-09-2019, 16:17:35 »
Ik was nooit zo onder de indruk van Dennis&Nicolette. Nu moet ik zeggen dat ik Nicolette fijner vind presenteren dan voorheen. Kaj is pas net begonnen, maar echt spetterend is het niet. Ik stoor me er gelukkig niet aan, en natuurlijk kan het nog komen.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #4 Gepost op: 30-09-2019, 16:27:01 »
Voor mij is de presentator helemaal niet zo belangrijk als ik eerlijk ben. In de huidige serie is de rol van de presentator zó klein dat het voor mij nauwelijks uitmaakt wie er staat. 'Vroeger' (en nu klink ik vast als een oude sok) was Ernst Paul Hasselbach zelf dé Robinson. Hij was een autoriteit waar de deelnemers zichtbaar respect voor hadden. Als Ernst Paul naar het eiland kwam om te praten met een opgever om hem/haar te bewegen door te zetten had dat invloed. Je geloofde hem, ook doordat hij niet te beroerd was proeven zelf mee te doen (o.a. de eetproef). Sinds de dood van Ernst Paul is de rol van de presentator veel kleiner geworden tot alleen sec tv-presentator. Of daar dan Dennis staat of Kaj, maakt dan niet zo heel veel uit. Ik vind dat Kaj het prima doet. Hij is geloofwaardig als presentator doordat hij zelf tot aan de finale heeft meegedaan (en niet heeft opgegeven). Hij heeft nog geen 100 jaar presentatie-ervaring, maar doet voor mij zeker niet onder voor Dennis.  Nicolette doet het wat mij betreft ook prima.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #5 Gepost op: 30-09-2019, 20:53:24 »
Kaj maakt bij mij geen enkele indruk eerlijk gezegd. Hij is er, maar zeker ook niet storend (vooruitgang op Dennis :P).

Nicolette haar aanmoedigingen tijdens de proef blijven wel echt cringe :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #6 Gepost op: 30-09-2019, 20:53:58 »
Kaj was in de eerste aflevering duidelijk onwennig. Hij deed wat te geforceerd zijn best om zich als een serieuze presentator neer te zetten. Gisteren vond ik hem al veel meer naturel. En een stuk minder popie jopie dan Dennis. Ik vind het vooral belangrijk dat ik me niet aan de presentatoren erger en dat lukt bij Kaj vooralsnog prima.

Nicolette daarentegen blijft voor mij een talentloze presentatrice. Ik erger me wel minder aan haar dan vorige seizoenen, maar het is gewoon jammer dat ze niet beter kan dat dit.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #7 Gepost op: 1-10-2019, 08:36:11 »
Kaj valt mij helaas ook erg tegen. Hij lijkt erg onzeker en zakt echt een beetje door het ijs.  Maar ik vind Nicolette al jaren gruwelijk irritant. Hoe ze staat, hoe ze praat. Ik vind het helemaal niks.
Doe mij Evi maar.

Kaj blijft zeker een vooruitgang op Dennis hoor en ik ben blij dat hij er is.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #8 Gepost op: 1-10-2019, 15:17:27 »
Waarom is er eigenlijk een duopresentatie? Is dat misschien nog een overblijfsel uit de tijd dat het programma een combi was van Vlaanderen en Nederland? Ik let weinig op de presentatoren zelf, al zou eentje wat mij betreft voldoende zijn. Wat ik wel irritant vind, zijn de sturende en sensatiebeluste vragen die ze naar mijn mening soms stellen vlak voordat de kandidaten gaan stemmen.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #9 Gepost op: 1-10-2019, 21:23:09 »
Ik vind Kaj echt vreselijk en dan vooral bij de eilandraden. Tenenkrommend...
Frankje Lapi

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #10 Gepost op: 8-10-2019, 15:41:03 »
Kaj is niet echt bijzonder niet slecht, maar ook niet goed.
Maar het goede is dat huilebalk Dennis verdwenen is, dat een wegloper, bij notabene ER zelf, ooit terug kan keren als presentator is en blijft een enorme misser. Maar hij is weg, kan nu weer indruk maken op dansmariekes met zijn tattoos.

Nicolette zegt ook braaf haar teksten op, is typisch zo'n voorbijganger die aan de lopende band formatjes presenteert.  Staat net zo makkelijk paar weken later een totaal ander programma op de automatische piloot te presenteren.

Wat dat betreft vind ik Kaj beter, die heeft meer affiniteit met ER.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #11 Gepost op: 8-10-2019, 16:35:54 »
Eens met de kritiek hier op Kaj en Nicolette. Het zijn net robots die het van een blaadje af lezen. Erg jammer, zeker bij Kaj had ik toch wat eigen inbreng verwacht maar het is allemaal op de automatische piloot. Dennis had het na zijn opgeven in de expeditie nooit mogen presenteren, maar kwam wel oprechter en meer betrokken over dan deze 2 vind ik. Evi Hanssen en Ernst Paul blijven de beste presentatoren die dit programma heeft gekend.
When life knocks you down, fight back!

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #12 Gepost op: 8-12-2019, 22:03:10 »
De rol van de presentatoren in het programma is natuurlijk redelijk beperkt, maar ik had eigenlijk wel iets meer van Kaj verwacht. Vond het vrij vlakjes allemaal en de aanmoedigingen waren soms behoorlijk partijdig. Ben ook wel benieuwd naar Geraldine in het 'onbekende seizoen'.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #13 Gepost op: 8-12-2019, 23:17:20 »
Ik vond Nicolette ronduit vervelend deze aflevering. Geen enkel blijk van medeleven met de kandidaten, hooghartig rondlopen langs kandidaten die het uiterste van zichzelf vergen, bleh. Kaj vond ik eigenlijk wel prima, niet bijzonder maar gewoon oké.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #14 Gepost op: 9-12-2019, 18:14:23 »
Ik vond Nicolette ronduit vervelend deze aflevering. Geen enkel blijk van medeleven met de kandidaten, hooghartig rondlopen langs kandidaten die het uiterste van zichzelf vergen, bleh.
Helemaal mee eens.
Alleen is dit niet anders dan anders.
Het komt zelfs bij mij over alsof ze kandidaten uitlacht als ze verloren hebben.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Expeditie Robinson, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #15 Gepost op: 14-12-2019, 22:48:06 »
Het hooghartige rondlopen vond ik juist wel grappig en passend ::jaja::. Ze mogen wel een beetje hard zijn in een programma als dit. Juist dat aanmoedigen wat ze dan weer begint te doen blijft een grote cringe ....


Kaj vond ik verder ook meh, vrij kleurloos en zelfde trekjes als Nicolette. In ieder geval iets beter dan Dennis.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentatoren] Nicolette Kluijver & Kaj Gorgels
« Reactie #16 Gepost op: 15-12-2019, 02:13:05 »
Ja dat “komop” de hele tijd mag wel weggelaten worden.

Kaj is sowieso al beter dan Dennis omdat hij níét opgaf in Robinson.