Auteur Topic: Mooiste tv-moment ER Proef  (gelezen 1812 keer)

Offline Denaike

  • Forumlid
Mooiste tv-moment ER Proef
« Gepost op: 21-10-2019, 15:02:30 »
Ik ben op zoek naar één van de mooiste momenten die ik ooit op de Nederlandse televisie heb mogen zien.

Het betreft een ouder seizoen van ER, maar ik zag dat op die fora nog weinig activiteit is. Burgerlijk ongehoorzaam plaats ik mijn verzoek hier, in de hoop dat het wordt gedoogd en iemand mij kan helpen.

Het moment kwam voort uit een proef waarbij een deelneemster enorm lang onder water bleef en tegen alle verwachtingen in slaagde haar doel te bereiken. Helaas is deze omschrijving enorm algemeen, maar vooral het moment erna staat mij bij: vol ongeloof en i.c.m. de opzwellen de muziek ging ik zo mee in het moment dat ik tranen van trots/geluk niet meer kon bedwingen. Ik hoop daarom dit moment te kunnen terugkijken. Helaas ben ik er niet in geslaagd om op de site de foto's te herkennen van het juiste seizoen.

Alvast bedankt!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mooiste tv-moment ER Proef
« Reactie #1 Gepost op: 21-10-2019, 15:07:19 »
Dat is wel erg algemeen ja. Weet je nog of het een onbekende Nederlander of BN’er-seizoen was, of het doel was zo lang mogelijk onder water te blijven of onderdeel van een grotere proef, of het 10 of eerder 5 jaar geleden is...?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mooiste tv-moment ER Proef
« Reactie #2 Gepost op: 21-10-2019, 15:57:11 »
Het enige waar ik aan denk is het seizoen in 2011.

Anne De Baetselier bracht toen een zware kist naar de andere kant van het veld wat niemand verwacht had van haar
klaar voor de strijd

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mooiste tv-moment ER Proef
« Reactie #3 Gepost op: 21-10-2019, 18:14:17 »
Ik moest meteen denken aan Maxim.
Een belgische jongen die in de branding werd vastgebonden (samen met anderen) en bijna verdronk. Het jaar weet ik niet, maar was in het jaar dat Esther zo onbeschoft werd behandeld door John en Kurt. En het jaar dat Marleen ook meedeed. Marleen vangt nu de deelnemers op die afvallen.
Maar die bedoel je waarschijnlijk niet.