Auteur Topic: [Aflevering 9] - 27 oktober  (gelezen 2380 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 9] - 27 oktober
« Gepost op: 27-10-2019, 12:38:08 »
Bespreek hier alles over aflevering 9.
« Laatst bewerkt op: 3-11-2019, 14:21:48 door Loezel »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Aflevering 9] - 27 oktober
« Reactie #1 Gepost op: 27-10-2019, 20:49:18 »
Jammer dat het beslissende duel op Duivelseiland exact dezelfde beslissende proef als vorig jaar was. Ik vermoed dan ook dat Mariana dat wel gezien had en daarom de oplossing vrij snel paraat had

2 9 4
7 5 3
6 1 8
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 27 oktober
« Reactie #2 Gepost op: 27-10-2019, 21:07:08 »
Jammer dat het beslissende duel op Duivelseiland exact dezelfde beslissende proef als vorig jaar was. Ik vermoed dan ook dat Mariana dat wel gezien had en daarom de oplossing vrij snel paraat had

2 9 4
7 5 3
6 1 8
Is inderdaad jammer. Lijkt me toch dat ze spellen genoeg hebben om niet in herhaling te vallen

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 27 oktober
« Reactie #3 Gepost op: 27-10-2019, 21:13:53 »
Ja beetje raar.
Maar Kim had het ook kunnen weten.
Zelf wist ik ook nog dat de 5 in het midden moest. Met een beetje puzzelen kom je er dan wel.

Beetje dom van Fien om zo te benadrukken dat bondjes van 3 gebroken moeten worden. Ze zit zelf in een bondje van 3.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 27 oktober
« Reactie #4 Gepost op: 27-10-2019, 21:15:29 »
Ik ga me elke week meer irriteren aan Fien. Constant bezig met de complotjes en het weg stemmen van anderen terwijl ze zelf in een bontje van 3 zit die maar niet uit elkaar wordt gehaald.
When life knocks you down, fight back!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 27 oktober
« Reactie #5 Gepost op: 27-10-2019, 21:17:30 »
Het leuke aan bondjes is als ze mislukken.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 27 oktober
« Reactie #6 Gepost op: 27-10-2019, 21:35:32 »
Snapt Shary Ann echt niet dat het volgende bondje dat ze moet proberen te breken het andere bondje van 3 is.
Echt slim is ze niet.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 27 oktober
« Reactie #7 Gepost op: 27-10-2019, 23:23:52 »
Wat een bijzondere aflevering was dit. Het ene na het andere rare ding gebeurde er:
- Kim die Mariana meteen vergeeft, wat was dat?
- een eetproef die volledig hetzelfde was als vorig jaar, hoezo dan? Waren de proeven op?
- Hugo die zich ontpopt tot tactisch meesterbrein, top!
- Tim die als winnaar niet mag meestemmen op de eilandraad, dat mocht toch eerst wel altijd? Wel leuk voor de tactische spelletjes!

Deze groep is zo lief voor elkaar en zo aan het genieten. Dit is niet meteen de spannendste tv, maar wel leuk.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 9] - 27 oktober
« Reactie #8 Gepost op: 28-10-2019, 00:20:04 »
Ja inderdaad die eetproef. Ik zei vorig jaar al ik snap niet waarom mensen gaan eten wanneer je zo'n makkelijke puzzel geeft en nu al helemaal wanneer je dezelfde proef vorig jaar ook had en je het antwoord dus gewoon al had kunnen zien.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 27 oktober
« Reactie #9 Gepost op: 28-10-2019, 08:23:35 »
Ja echt super sneu dit ::rofl::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 27 oktober
« Reactie #10 Gepost op: 28-10-2019, 09:11:11 »
Dit was toch de eetproef van 2 jaar geleden? Die van Shelly tegen Marlé? Maar alsnog idd zeer recentelijk. Ik wist nog precies dat de 5 in het midden moest en dat het uiteindelijk 15 moest worden. Vond het daarom ook grappig dat Nicolette op het begin zo benadrukte "Let op: hij is echt heel moeilijk." ::rofl::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [Aflevering 9] - 27 oktober
« Reactie #11 Gepost op: 28-10-2019, 10:54:36 »
- Kim die Mariana meteen vergeeft, wat was dat?
- Hugo die zich ontpopt tot tactisch meesterbrein, top!

Deze groep is zo lief voor elkaar en zo aan het genieten. Dit is niet meteen de spannendste tv, maar wel leuk.

1. Ik denk dat dit 2 situaties kan betreffen: of Kim heeft veel praatjes op het moment dat ze eruit gaat en van Mariana weg is, om op het moment zelf als dag en nacht om te slaan. Of we hebben weinig gezien van wat er gebeurde op het eiland in de gesprekken. Vond het in elk geval wel heel gereserveerd/geforceerd overkomen, hoe de dames op elkaar reageerde, dus ik verwacht het eerste. Je zult het toch met z'n tweeën moeten doen, dus dan kan je maar beter een beetje lief doen... ;)

2. Moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp wat je daarmee bedoelt? Misschien dat ik iets over het hoofd zag, maar volgens mij werd er tussen Eva K., Tim en Hugo gewoon gesproken over wie er uit zou moeten gaan, maar konden 2 van de 3 daarin precies niks uitvoeren... ??? Tim vond ik daarin veel tactischer, toen hij Eva K. überhaupt meenam! Of doel je op het verstoppen van de ananas, want dat was absoluut heel subtiel :P
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 27 oktober
« Reactie #12 Gepost op: 28-10-2019, 10:59:06 »
Duivelseiland einde was een beetje mwah ... alsof ze met een noodgreep ineens ergens een proef vandaan moesten toveren.

Verder wel blij dat Mariana weer terug is, die zorgt voor reuring, dat bleek direct alweer.

Ik zie Shary-An en Eva C wel ver komen, zolang de andere bondjes elkaar gaan targeten.  ::jaja::

Hugo lijkt prima te weten wat er speelt, er zal ongetwijfeld meer spelen dan wij op TV zien, dat hij zo zeker wist, tussen wie het zou gaan. Ben benieuwd, of mensen hem er nog steeds uit willen, mocht hij eens terugkeren en vervolgens niet een proef winnen.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 27 oktober
« Reactie #13 Gepost op: 28-10-2019, 12:03:11 »
2. Moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp wat je daarmee bedoelt? Misschien dat ik iets over het hoofd zag, maar volgens mij werd er tussen Eva K., Tim en Hugo gewoon gesproken over wie er uit zou moeten gaan, maar konden 2 van de 3 daarin precies niks uitvoeren... ??? Tim vond ik daarin veel tactischer, toen hij Eva K. überhaupt meenam! Of doel je op het verstoppen van de ananas, want dat was absoluut heel subtiel :P

Daisy heeft het perfect verwoord. Hugo heeft precies door tussen wie de stemming gaat (ook al zit hij op een ander eiland) en geeft Eva heel goed advies.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 9] - 27 oktober
« Reactie #14 Gepost op: 28-10-2019, 20:02:45 »
Maar dat was toch ook gewoon hun kampbondje? (de Eva's, Shary, Thomas, Hugo) En ze weten dat dat het andere kamp uit twee bondjes daar wordt niet eens geheimzinnig over gedaan. Dus mwah tactisch meesterbrein zou ik het niet perse noemen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human