Auteur Topic: [Aflevering 2] - 30 januari  (gelezen 1942 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Aflevering 2] - 30 januari
« Gepost op: 30-01-2020, 22:52:48 »
The game is on! Heerlijk aflevering! ::ok:: De proef hadden we natuurlijk al eens gezien in de serie met BN’ers, maar hier zag je toch echt wel het fanatisme terug. Bij sommigen iets te veel, zoals Dennis. Ik had hem echt allang naar huis gestuurd. ::zwaai::
Ontzettend domme acties overigens door Herman en Eva...
🜃

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 2] - 30 januari
« Reactie #1 Gepost op: 31-01-2020, 02:55:32 »
Thanks faab voor het topic ::ok:: ;D.

Het spel is echt begonnen, fijn dat er langzaamaan meer nagedacht wordt. Was even bang dat het overgrote deel gewoon domme spierbundels bleken zonder enig tactisch inzicht (Hoi Koen again ::zwaai::). Maar sommigen beginnen goed bezig te gaan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 30 januari
« Reactie #2 Gepost op: 31-01-2020, 08:47:07 »
De Belgen zullen een tandje moeten bijsteken op het speltactische gedeelte. Het sneaky trio was wel leuk om te zien maar ze hebben geen meerderheid dus wie gaat de opoffering doen om meerdere stemmen in te zetten?


Jammer voor Aicha, maar ook niet echt countermoves gezien om werkelijk iemand van de complotstarters eruit te werken dus zowel Aisha als Natassia zullen ook op het tactische nog een tandje moeten bijsteken.  Maar ook Eva dat niet beseft dat ze onderaan de alliantie staat. 

In het backstagefilmpje met de props en proeven viel het woord duel,  dus ik heb zo'n vermoeden dat de afvallers het tegen elkaar zullen opnemen om zo kansje voor de samensmelting te bemachtigen.  geen idee of dit gelijkaardig is met de 2019 versie want heb deze (nog) niet gezien.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2020, 17:56:42 door reaver »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 30 januari
« Reactie #3 Gepost op: 31-01-2020, 08:52:06 »
Toen was er geen afvallerseiland.
klaar voor de strijd

Offline slin

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 30 januari
« Reactie #4 Gepost op: 31-01-2020, 10:58:21 »
Het Belgische kamp is fysiek supersterk, maar ik heb toch het idee dat er weinig tactische spelers tussen zitten. Beetje lomp allemaal. Bij de Nederlanders zag je dat toch iets meer, al flapte Herman en Eva er wel van alles uit ::tandpastasmiley::

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 30 januari
« Reactie #5 Gepost op: 31-01-2020, 18:54:24 »
Vind het wel jammer voor Aisha, volgens mij gaat die meid ook niet lang overleven op dat afvallerseiland, achja. Ik denk dat Natassia en Nelleke wel in een beter positie zitten dan het lijkt, eigenlijk heeft het voor de Belgen/Nederlanders weinig tot geen nut om een Nederlander/Belg uit het spel te stemmen, omdat er uiteindelijk toch iemand van de andere nationaliteit in de finale moet zitten.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 2] - 30 januari
« Reactie #6 Gepost op: 31-01-2020, 19:07:50 »
Vind het wel jammer voor Aisha, volgens mij gaat die meid ook niet lang overleven op dat afvallerseiland, achja. Ik denk dat Natassia en Nelleke wel in een beter positie zitten dan het lijkt, eigenlijk heeft het voor de Belgen/Nederlanders weinig tot geen nut om een Nederlander/Belg uit het spel te stemmen, omdat er uiteindelijk toch iemand van de andere nationaliteit in de finale moet zitten.
Ja en dit zijn de zogenoemd "zwakste" kandidaten, omdat ze de proef verloren. Perfecte scenario toch? Je moet iemand van de andere nationaliteit in de finale hebben, maar je wilt wel van die persoon kunnen winnen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - 30 januari
« Reactie #7 Gepost op: 1-02-2020, 10:57:51 »
Ik vond de aflevering wel ok.
Maar het verbaast me dat zo zoveel vervelende mannen gevonden hebben om mee te doen.
Ze vinden zichzelf allemaal (de mannen) geweldig hetzij omdat ze sterk zijn hetzij omdat ze zichzelf super slim vinden.
De allerergste zijn Elroy en Koen. Wat een vervelende types.

Verheug me nu al op het moment dat ze weggestemd worden en dit totaal niet hadden zien aankomen omdat ze zichzelf zo geweldig vinden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 30 januari
« Reactie #8 Gepost op: 1-02-2020, 18:05:52 »
Ik vond de aflevering wel ok.
Maar het verbaast me dat zo zoveel vervelende mannen gevonden hebben om mee te doen.
Ze vinden zichzelf allemaal (de mannen) geweldig hetzij omdat ze sterk zijn hetzij omdat ze zichzelf super slim vinden.
De allerergste zijn Elroy en Koen. Wat een vervelende types.

Verheug me nu al op het moment dat ze weggestemd worden en dit totaal niet hadden zien aankomen omdat ze zichzelf zo geweldig vinden.

Ik denk dat de zelfkennis van Koen wel een pak realistischer is dan die van Elroy.   Had koen trouwens niet gezegd dat hij meer gewend is met zijn handen te werken maar niet bijster goed is met puzzels en dergelijke? 
Dus zichzelf superslim vinden  ::ohno::..  eerder dat ie van zichzelf best weet dat hij soms beter eerst eens nadenkt en dan iets zegt.