Auteur Topic: [Aflevering 3] - 6 februari  (gelezen 1748 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Aflevering 3] - 6 februari
« Gepost op: 6-02-2020, 08:07:06 »
Bespreek hier alles over aflevering 3!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 6 februari
« Reactie #1 Gepost op: 6-02-2020, 21:54:50 »
Die Liesbeth is ZO kut, echt hallo
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 6 februari
« Reactie #2 Gepost op: 6-02-2020, 22:25:18 »
Ze is inderdaad een beetje miscast...

Goede aflevering weer! ::ok::

Spannende proef en leuke eilandraad! Dat zag ze echt niet aankomen, wel sneu voor d’r...

Nelleke verdient echt een finaleplek! Geweldig om te zien hoe goed zij alles doorziet! ::bravo::
🜃

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - 6 februari
« Reactie #3 Gepost op: 7-02-2020, 00:34:25 »
Ja leuke aflevering.

Maar er zitten wel een paar types tussen.
Dan hoor je Coen op het eind zeggen: 'Die Nelleke kunnen we niet helemaal vertrouwen' ipv 'die Nelleke had toch door dat wij niet te vertrouwen zijn'.

Waren alle extra stemmen van Nelleke of heeft Liesbeth er ook ingezet? Of iemand anders?

Het verbaast me ook nu weer dat diegene die zelf weten dat ze niet de kern vormen van 'de groep' altijd meegaan met die groep. Het was beter als Farah, Nelleke en Liesbeth contact gezocht hadden en samengespand hadden om het viertal uit elkaar te halen. Want die worden alleen maar sterker. Ze hadden daarbij de blonde jongen (Thomas?) erbij kunnen betrekken, omdat die ook niet tot de groep van 4 behoort.

Wraakeiland klinkt wel heel erg leuk.
Hoop dat het niet is dat deze 2 nu een duel moeten doen en er steeds maar 1 overblijft, want dan is het niet echt wraakeiland maar meer verliezerseiland. Maar ik ga me laten verrassen. Zou leuk zijn dat ze wel een duel moeten doen, maar dat de winnaar dan iemand mag uitdagen op het eiland om wraak te nemen. Of zoiets.

Wel vind ik wraakeiland erg luxe, er staat al een hut en een verhoging.
Ziet er eigenlijk meer uit als een winnaarseiland.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 6 februari
« Reactie #4 Gepost op: 7-02-2020, 13:06:25 »
Goede aflevering,  niet rouwig om de afvaller.  Leuke proef. Bepaalde figuren komen stillaan voor mij wel redelijk fake over in de communicatie onderling en dat sommige menen daar zo enorm naief in zijn.   ::)

Ik twijfel dan ergens of Nelleke het vooraf in de gaten had, het leek me meer een day after interview... Aan de manier dat vragen gesteld worden op de eilandraad kan men ook heel veel info winnen. Omdat men op voorhand al een richting moeten aangeven op wie ze eventueel zouden stemmen.

De meeste mensen die echt vrezen voor hun positie gaan er volgens mij niet zo rustig mee om. ::vergroot::  Moest ze echt door hebben gehad, waarom zet ze alsnog meer dan 1 stem in?  Of waarom doet ze geen countermove om samen met Farah, Liesbeth en Kevin (waarschijnlijke pikorde van eliminatie)  bv Niels eruit te werken... of ten minste een gelijke stand af te dwingen om een zicht op het spelverloop te krijgen (is er een duel, krijgt men uitleg of vorige stemmen meetellen bij een gelijkstand,...)


Offline Brent

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 6 februari
« Reactie #5 Gepost op: 7-02-2020, 13:30:18 »
Heeft die Liesbeth niet mega veel stemmen ingezet dan?
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 3] - 6 februari
« Reactie #6 Gepost op: 7-02-2020, 13:40:49 »
Liesbeth heeft 4 ingezet (3 extra) en Nelleke 2 stemmen (1 extra) ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 3] - 6 februari
« Reactie #7 Gepost op: 7-02-2020, 19:36:50 »
Wraakeiland vind ik nu echt al geniaal. Het meest luxe eiland van allemaal. Erg benieuwd hoe dit verder gaat. Ik verheug me nu al op het gezicht van Koen als Farah opeens terugkomt, mocht het gebeuren.  >:D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] - 6 februari
« Reactie #8 Gepost op: 7-02-2020, 22:07:40 »
Of dat de 2 op wraak eiland ook een stem mogen uitbrengen op de volgende eilandraad.