Auteur Topic: Aflevering 8 - 12 maart  (gelezen 3479 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Aflevering 8 - 12 maart
« Gepost op: 12-03-2020, 09:14:19 »
Bespreek hier aflevering nummero 8, de verwachte samensmeltingsafleverring!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 8 - 12 maart
« Reactie #1 Gepost op: 12-03-2020, 21:35:55 »
Zo'n evenwichtsproef is wel heul saai als je al weet wie er gaat winnen.

En Natassia 'ik vind dat wel jammer, want vanaf nu komen er allemaal individuele proeven.' Ik wil niet veel zeggen, maar daar ligt je kracht niet echt.  ::zwaai::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - 12 maart
« Reactie #2 Gepost op: 12-03-2020, 22:12:07 »
Blij dat Natassia eindelijk naar huis is! ::joehoe::

Jammer voor Farah, had het haar toch wel gegund. Maar Nelleke moest natuurlijk gewoon winnen!

Heel benieuwd naar het vervolg!

::bravo::
🜃

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - 12 maart
« Reactie #3 Gepost op: 12-03-2020, 23:14:20 »
Ligt het aan mij of zijn ze echt allemaal ontzettend dom? Die puzzel was toch super makkelijk?  ???
Frankje Lapi

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - 12 maart
« Reactie #4 Gepost op: 13-03-2020, 09:42:17 »
In het begin verslag 'De Belgen toonden hun ware aard'..? Willen ze nog altijd die kaart trekken?

Leuke proef, al lijkt het mij niet helemaal mogelijk om bij de bamboe constructie voor iedereen hetzelfde parcours voor te kunnen leggen.   De mogelijkheid tot afkijken vond ik dan weer niet zo...,  kan je zo'n simpele puzzel niet oplossen, hoor je niet thuis in de samensmelting. ::ohno::

En ja hoor, deze aflevering weer heel duidelijk wie er als favorietje naar voor wordt gebracht, je zo bijna denken dat deze persoon een mol is :-)


Natassia eruit,  tja zolang ze er zelf vrede me had.  ;D


Terug winnaarseiland... benieuwd hoe ze dat weer gaan uitwerken.  hopelijk niet zoals vorigr keer in de Belgische editie dat de volgende winnaar van de proef naar dat eiland gaat,  moet dueleren en dan enkel de verliezer van de proef alsnog met immuniteit naar de eilandraad mag en de winnaar van het duel niet mee mag stemmen...  zij missen toch enorm veel van de dynamiek van de groep?
« Laatst bewerkt op: 13-03-2020, 09:53:12 door reaver »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 8 - 12 maart
« Reactie #5 Gepost op: 13-03-2020, 09:55:08 »
Ik ben benieuwd wanneer er eens een kandidaat niet helemaal gestresst een puzzel gaat maken en gewoon rustig nadenken. Wordt het zoveel makkelijker van.
Ik zou zelf eerst de puzzel op de grond compleet maken, gaat veel sneller. Kan je het daarna laagje voor laagje erin zetten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - 12 maart
« Reactie #6 Gepost op: 13-03-2020, 10:21:50 »
Ik ben benieuwd wanneer er eens een kandidaat niet helemaal gestresst een puzzel gaat maken en gewoon rustig nadenken. Wordt het zoveel makkelijker van.
Ik zou zelf eerst de puzzel op de grond compleet maken, gaat veel sneller. Kan je het daarna laagje voor laagje erin zetten.

geeft de buurman/vrouw in de proef nog een betere kijk hoe jij de dingen doet om na te doen ;)

Offline Wekke57

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • liefde, begrip, aanvaarding voor een betere wereld
Re: Aflevering 8 - 12 maart
« Reactie #7 Gepost op: 15-03-2020, 19:39:30 »
Zo'n evenwichtsproef is wel heel saai als je al weet wie er gaat winnen.
Inderdaad, Nelleke was topfavoriet en heeft het waargemaakt. Ik had het Farah ook gegund maar waarschijnlijk kwam ze dat tikkeltje tekort door vooral lichamelijke verzwakking en te weinig beweging na die 9 dagen op wraakeiland. Toch prachtig wat die 2 dames presteerden, bijna een uur op die als maar smaller wordende balk, blijf je maar focussen en die beentjes proberen te ontspannen!!

Blij dat Natassia eindelijk naar huis is!
Het was duidelijk dat het een keertje ging eindigen voor haar, liever vroeg dan laat en zo dacht ze er waarschijnlijk zelf ook over!!

In het begin verslag 'De Belgen toonden hun ware aard'..? Willen ze nog altijd die kaart trekken?
Zeer duidelijk volgens mij, als de Nederlanders dat nog niet doorhebben gaan ze dik de pineut zijn. Maar gaat er minimum eentje mee naar finale, mooie bedacht v/d organisatie.

De samensmeltings proef vond ik mooi en Robinson waardig.

De puzzel en bijhorende stress: voor wie door wil zal er altijd stress zijn maar kan ook gezonde stress zijn, enkelen zullen beter presteren door de stress maar de meesten gaan de mist in. Je kan of mag hier oordelen als je daar zelf gestaan hebt!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 8 - 12 maart
« Reactie #8 Gepost op: 15-03-2020, 20:19:48 »
Jaaa fijne samensmeltingsproef ::bravo:: en Natassia eruit was totaal geen schok verder.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Aflevering 8 - 12 maart
« Reactie #9 Gepost op: 17-03-2020, 19:53:59 »
heb hem ook eindelijk gezien, en heb echt zitten juichen toen nelleke won, wat je wel aan zag komen trouwens je zag iedereen wankelen, behalve nelleke.

De samensmelting opdracht vond ik op zich wel oke, wat nelleke deed is opzich gewoon slim vooral ook het voor aanzicht bekijken wat niemand doet!

nou gelukkig is Natascha eruit, deed niet veel is niet sterk, vond haar wel erg goed in de vorige proef met het water. ::joehoe::
chipsverslaafde <3