Auteur Topic: Aflevering 11 - 2 April  (gelezen 2484 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Aflevering 11 - 2 April
« Gepost op: 2-04-2020, 19:46:43 »
Praat hier na over de 11de aflevering van dit seizoen! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nrt

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - 2 April
« Reactie #1 Gepost op: 2-04-2020, 21:20:27 »
Waarom zijn die allemaal zo blij dat Nelleke er uit is?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - 2 April
« Reactie #2 Gepost op: 2-04-2020, 22:25:21 »
Dat snap ik ook niet.

Nou ze sporen echt allemaal niet daar, Herman die een spatel meeneemt is erg vreemd maar Kevin die daar zo raar op reageert ook.

Jorik z'n munt ingezet, top  :P

#TeamRuth
Frankje Lapi

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - 2 April
« Reactie #3 Gepost op: 2-04-2020, 22:36:08 »
Waarom zijn die allemaal zo blij dat Nelleke er uit is?

Misschien dat Nelleke allesbehalve goed in de groep lag...
« Laatst bewerkt op: 2-04-2020, 22:53:17 door reaver »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Aflevering 11 - 2 April
« Reactie #4 Gepost op: 3-04-2020, 01:45:57 »
Tja, een aflevering waar de proef net zo goed overgeslagen had kunnen worden. Net als de eilandraad.

Snap Herman opzich wel, het is niet bepaald leuk om de hele groep ineens tegen je te zien keren. En als hij daadwerkelijk die lepel vond alszijnde 'nu heb ik een souvernir, maar tot die tijd kunnen we het gebruiken'. Dan snap ik ook dat hij deze graag meeneemt.

Qua communicatie gaat het alleen een beetje mis. Hij is bovendien niet altijd heel handig in zijn woordkeuzes.

Zoals iedereen zegt, hij had beter als vakantie op een onbewoond eiland kunnen zitten, dan in een sociaal spel.

Reactie van Ruth is natuurlijk enorm begrijpelijk. Alleen het plan kwam natuurlijk wel vanuit de hele groep, Jorik had een beetje 'pech' dat hij naar winnaarseiland moest. Al vond hij het zelf ook wel erg leuk om te liegen. Voor de zekerheid even je munt inzetten was wel slim, gezien de reactie van Ruth.

Het wordt erg spannend. Ruth weet dat ze niemand kan vertrouwen, maar heeft nog wel veel stemmen. Benieuwd wie de proef gaat winnen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 - 2 April
« Reactie #5 Gepost op: 3-04-2020, 01:55:02 »
Ik gun Ruth de overwinning best wel. Ze is voorlopig de enige die in deze fase van het spel nog niet gelogen of bedrogen heeft, ook al had ze daar eigenlijk nog geen kans toe na een tijd op winnaarseiland gezeten te hebben.

Erg vervelend dat Koen en Thomas ook de helft voor haar verzwijgen, ik hoop dat ze wantrouwig blijft. Haar gezicht toen onthuld werd dat Jorik een gouden munt heeft sprak wel boekdelen, erg benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.

Thomas is fysiek de sterkste speler, ik vermoed dat ze hem ook de proef hebben laten winnen om Ruth terug te brengen naar het gewone eiland. Wat ik voornamelijk erg vervelend vind, is dat ik nu zie hoe Elroy en Anouk zich als gladde alen doorheen het spel weten te glijden terwijl ze nog niks bereikt hebben. Ik vind die twee écht niet Robinsonwaardig. Maar dat vind ik van Koen, Thomas en Jorik ook niet.

De enige juiste finale bestaat voor mij uit Ruth en Jorik, dewelke Ruth uiteindelijk wint.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Aflevering 11 - 2 April
« Reactie #6 Gepost op: 3-04-2020, 02:13:08 »
ik vond dit best een mooi aflevering ondanks dat je vanaf het begin wel een beetje wist dat Herman eruit zou gaan.
ik vond de proef eerlijk gezegd erg mooi, geen spel even maar gewoon een leuke groep die een spelletje speelt, wel sneu voor Herman, maar was te verwachten.
en ik vond het zo sad voor thomas en koen echt een mooi moment  :(

vind de opdrachten vergelijkbaar met de bner versie nog best meevallen ::ok::

Ruth is vast een topper en dat ze boos ofcourse, maar precies wat Jorik zegt iedereen was in voor het voorliegen van Ruth. Jorik was alleen de messenger. nu gaan thomas en koen doen van dat hij het verzonnen had. vind ik erg sneu... ze hebben het met zn alle gedaan.


voor de rest ben ik erg benieuwd volgende week want het is ruth or jorik....


ps ik mis nelleke :\'( mn girl ::love::
chipsverslaafde <3

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 - 2 April
« Reactie #7 Gepost op: 3-04-2020, 08:56:55 »
Nou Herman, je reageert erg primair!


Offline Wekke57

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • liefde, begrip, aanvaarding voor een betere wereld
Re: Aflevering 11 - 2 April
« Reactie #8 Gepost op: 3-04-2020, 10:07:11 »
Ik ben al een hele tijd vegetariër: beter voor onze wereld en gezondheid maar ik wil vooral geen deel meer uitmaken van al dat dierenleed dat de mens veroorzaakt om zijn stukje vlees op tafel te krijgen. Dieren hebben geen keus en worden zonder enige vorm van respect of tegenspraak naar de slachtbank geleid. Wel toen ik gisteren zag hoe Herman voor de bijl ging kwam die vergelijking bij mij op. Enige verschil Herman had zich wel kunnen verweren(en dan bedoel ik niet dat kinderachtig gedrag dat hij tijdens de aflevering ten toon spreide). Ondanks men enerzijds respect en het plaatsje dat ik hem gunde in de finale was hij wel één van de meelopers, ja knikkers en was mijn verwachting dat hij de finale zou halen "nihil". Hij heeft een leuke vakantie gehad maar groepsgevoel of echt aan het spel deelnemen heb ik hem zelden zien doen. Er waren de afgelopen afleveringen voldoende mensen waar hij mee had kunnen samenspannen om het spel proberen te keren, kansen niet gegrepen dus verdiende exit.
Ruth is mijn favoriete, slim gespeeld van haar trouwens tijdens de eilandraad, Jorik is zijn gouden munt kwijt:) maar of dat genoeg zal zijn om in het spel te blijven?? Koen heeft geen stemmen meer en de rest?? Voorlopig één tegen allen zeker. Wel ben ik ervan overtuigd dat Ruth zich niet zomaar door de exit gaat laten duwen. Ik kijk al uit naar volgende week.
Ps.: Elroy is mijn favoriet bij de Nederlanders.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 11 - 2 April
« Reactie #9 Gepost op: 16-04-2020, 23:52:27 »
Nou Herman, je reageert erg primair!


::rofl:: ::rofl::

Vond de zwarte stem ook wel weer zomaar uit het niets komen. Vind het altijd beter als ze gewoon constant zijn daarmee en het dan gewoon voor elke proef doen of gewoon helemaal niet.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human