Auteur Topic: Aflevering 14 - 23 april  (gelezen 3164 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 14 - 23 april
« Gepost op: 23-04-2020, 21:34:54 »
Zucht! Wanneer leren de programmamakers nou eens dat de achtergrond van de biechten tijdens de proef de winnaar van de proef al verraad en zo de hele spanning eruit haalt. ::niet-ok::
🜃

Offline Wekke57

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • liefde, begrip, aanvaarding voor een betere wereld
Re: Aflevering 14 - 23 april
« Reactie #1 Gepost op: 24-04-2020, 09:45:02 »
;-) :-) ha ha weer iets geleerd, inderdaad Fabian had het nog niet opgemerkt, top.
:-) :-) bij het begin v/d expeditie heb ik de vrouwen als favoriet naar voor geschoven voor mogelijke eindwinst, voorspellingen zijn dus blijkbaar ook niet mijn ding, er haalt er zelfs geen de halve finale!!
Jorik en Thomas steken er duidelijk bovenuit de laatste weken. Spijtig dat Jorik altijd net dat ietsje tekort komt om Thomas te verslaan op winnaars eiland. Het voordeel dat winnaarseiland biedt komt duidelijk naar voren, geen zware proeven, voldoende eten, een hut+ bed. =dit nog Expeditie Robinson?? Ik stel mij die vraag want de persoon die er verblijft heeft volgens mij een onmiskenbaar voordeel tgo. de rest van de expeditieleden.
Aan de finale die meestal loodzwaar is mag Thomas zowaar met een enorm voordeel beginnen. Ik gun hem winst maar vraag me af of dit nog een eerlijke finale word??
Je zal het maar meemaken, je gaat de laatste week in en je zit al op je tandvlees met heel veel gedachten richting thuis en dan komt die regen het nog verpesten. Heel veel respect voor de overblijvers.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - 23 april
« Reactie #2 Gepost op: 24-04-2020, 14:30:47 »
Winnaarseiland was vorige editie geen goed idee en het blijkt dit jaar terug zo .

een eilandraad waar 2 mensen immuniteit hebben die samen een overkill aan stemmen hebben... ::ohno::

Een proef met een puzzel dat elk jaar terugkomt niet eens oefenen  ::niet-ok::

en waarschijnlijk een afsluiter met een proef...   ::niet-ok::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - 23 april
« Reactie #3 Gepost op: 24-04-2020, 21:31:46 »


Een proef met een puzzel dat elk jaar terugkomt niet eens oefenen  ::niet-ok::


Ter verdediging van Koen (nooit gedacht die zin ooit te gebruiken) maar die puzzel is zeer bekend in de Nederlandse ER maar volgens mij niet in de Vlaamse (ik heb die vorig jaar niet gezien toch, en als Vlaming naar de Nederlandse ER kijken is bijzonder moeilijk aangezien de commerciële omroep van Nederland niet in België te ontvangen is). De laatste keer dat hij die had kunnen zien vanuit België is in de versie van 2012. Ik ben dus niet verbaasd dat hij die niet kende
klaar voor de strijd

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - 23 april
« Reactie #4 Gepost op: 24-04-2020, 21:39:08 »
Ter verdediging van Koen (nooit gedacht die zin ooit te gebruiken) maar die puzzel is zeer bekend in de Nederlandse ER maar volgens mij niet in de Vlaamse (ik heb die vorig jaar niet gezien toch, en als Vlaming naar de Nederlandse ER kijken is bijzonder moeilijk aangezien de commerciële omroep van Nederland niet in België te ontvangen is). De laatste keer dat hij die had kunnen zien vanuit België is in de versie van 2012. Ik ben dus niet verbaasd dat hij die niet kende

In de 2018 all flanders edition waren er zelfs kandidaten bij die nog nooit naar Expeditie Robinson hadden gezien..  dan zou je van de moment dat je hoort dat je mee mag toch ff opzoekwerk doen.   ::schaam::   

Ik woon ook in België en heb alle NL only Robinsons kunnen zien...


« Laatst bewerkt op: 24-04-2020, 21:42:04 door reaver »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - 23 april
« Reactie #5 Gepost op: 24-04-2020, 21:51:09 »
In de 2018 all flanders edition waren er zelfs kandidaten bij die nog nooit naar Expeditie Robinson hadden gezien..  dan zou je van de moment dat je hoort dat je mee mag toch ff opzoekwerk doen.   ::schaam::   

Ik woon ook in België en heb alle NL only Robinsons kunnen zien...

Daar heb je natuurlijk gelijk in. Verder deel ik je opmerkingen wel  hoor  ;)
klaar voor de strijd

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 14 - 23 april
« Reactie #6 Gepost op: 25-04-2020, 10:48:21 »
Anouk nam het zeer sportief op! Ik had ergens nog hoop dat Thomas op Koen zou gaan en er een gelijkstand zou zijn, maar helaas.

Het boeit me nu niet heel veel meer wie er wint, maar ik hoop een Belg.

Offline Wekke57

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • liefde, begrip, aanvaarding voor een betere wereld
Re: Aflevering 14 - 23 april
« Reactie #7 Gepost op: 25-04-2020, 13:44:14 »
Snap het ook niet goed, inderdaad, de proeven waren een bundeling van klassiekers en iemand die ER kent zou ze moeten kennen, zoals die knoop waar Koen op blijft steken, die kan ik  ondertussen met men ogen dicht ;-)!!
De Nederlandse seizoenen volg ik als Belg al jaren via You Tube, toch ook geen onbekende.
Dat de beste moge winnen, geen voorkeur.

Offline Wekke57

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • liefde, begrip, aanvaarding voor een betere wereld
Re: Aflevering 14 - 23 april
« Reactie #8 Gepost op: 25-04-2020, 13:48:45 »
In de 2018 all flanders edition waren er zelfs kandidaten bij die nog nooit naar Expeditie Robinson hadden gezien.


Ja , misschien zijn het net zulke mensen die ze willen voor de nieuwe series, sensatie gegarandeerd. Volgens mij zijn wij te doorwinterde kandidaten en hebben ze angst dat het met ons te saai gaat worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 - 23 april
« Reactie #9 Gepost op: 25-04-2020, 20:43:36 »

Ja , misschien zijn het net zulke mensen die ze willen voor de nieuwe series, sensatie gegarandeerd. Volgens mij zijn wij te doorwinterde kandidaten en hebben ze angst dat het met ons te saai gaat worden.

Heb nooit meegedaan hoor.. jij wel ;) 

Ik was er paar keer dichtbij en 1 keer heel dichtbij... maar heb na het kijken van dit seizoen en de richting waar het spel op gaat (tegenover de Belgische editie ervoor) er vrede mee dat het niets geworden is.



« Laatst bewerkt op: 26-04-2020, 01:54:17 door reaver »

Offline Wekke57

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • liefde, begrip, aanvaarding voor een betere wereld
Re: Aflevering 14 - 23 april
« Reactie #10 Gepost op: 26-04-2020, 09:34:36 »
Ik was er paar keer dichtbij en 1 keer heel dichtbij... maar heb na het kijken van dit seizoen en de richting waar het spel op gaat (tegenover de Belgische editie ervoor) er vrede mee dat het niets geworden is.




Hey Reaver jij hebt mij rust gegeven, bedankt daarvoor, ik bekijk het plaatje nu volledig anders, zeker geen droom meer. Ik heb mij ingeschreven voor Expeditie Noord samen met mijn dochter als duo, 10dagen elke dag proeven gegarandeerd en ook nog alle hoogtepunten van Noorwegen erbij, dat is pas een droom die gaat uitkomen, geen camera's, geen selecties alleen puur genieten en fun ;-)
« Laatst bewerkt op: 26-04-2020, 10:42:01 door Wekke57 »