Auteur Topic: Expeditie Robinson 2021  (gelezen 40940 keer)


Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #81 Gepost op: 8-06-2021, 19:13:42 »
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5235108/nieuwe-look-dyantha-brooks

Goeie! Dan doet zij inderdaad mee, deelnemers laten vaker hun haar invlechten voor expeditie of Survivor, dat is goed voor je haar. Kijk maar naar Sharon, I am Aïscha, Joëlle Witsgche, etc.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #82 Gepost op: 9-06-2021, 14:27:59 »
Nicolette zit nog steeds op het eiland met Kaj ::joehoe::.

Spoiler:  potentiële vroege afvaller (klik om te tonen/verbergen)

Citaat
Als we kijken naar BN'ers die worden gevolgd door mogelijke kandidaten dan zouden deze BN'ers ook kunnen meedoen:
- Annemiek Koekoek (Boer Zoekt Vrouw-deelneemster) = Wordt gevolgd door Eva.
- John de Bever (Zanger) = Wordt gevolgd door Eva.
- René van Meurs (Cabaretier) = Wordt gevolgd door Eva.
- Bas Keijzer (Acteur) = Wordt gevolg door Eva.

Deze worden ook gevolgd door Dennis. Letterlijk zowat in dezelfde volgorde: Annemieke - Eva - John - Jasper - Rene - Yuki - Jasmine Sendar (potentiële nieuwe naam?) - Sieneke.

John is sinds 30 mei weer thuis  ::vergroot::.
« Laatst bewerkt op: 10-06-2021, 00:31:02 door D*N, Reden: spoilertags »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #83 Gepost op: 9-06-2021, 16:12:52 »
Spoiler: citaat Sanmol (klik om te tonen/verbergen)
::rofl::

leest makkelijk zonder spoiler tags ::jaja::


was deze nog vergeten te dumpen hier

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/video/5235020/imanuelle-grives-maakt-comeback-dankbaar-voor-tweede-kans

Ima is nu definitief van m'n lijstje af. Ik geloof haar wel dat ze het rustig aan doet ...en genoeg werk heeft.


Annemiek van BZV is lachen ...kan bijna alleen maar tegenvallen, maar ben zo blij dat ze erbij is
« Laatst bewerkt op: 10-06-2021, 00:30:43 door D*N, Reden: spoilertags »

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #84 Gepost op: 9-06-2021, 17:19:50 »

Deze worden ook gevolgd door Dennis. Letterlijk zowat in dezelfde volgorde: Annemieke - Eva - John - Jasper - Rene - Yuki - Jasmine Sendar (potentiële nieuwe naam?) - Sieneke.


Dit had ik nog niet eens gezien! Dit vergroot de kans dat ze meedoen! Dan kan Yuki weer terug op de lijst en Jasmine op de potentiële lijst.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #85 Gepost op: 9-06-2021, 17:37:46 »
Dit had ik nog niet eens gezien! Dit vergroot de kans dat ze meedoen! Dan kan Yuki weer terug op de lijst en Jasmine op de potentiële lijst.

Spoiler: Potentiele vroege afvallers (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 10-06-2021, 00:30:16 door D*N, Reden: spoilertags »

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #86 Gepost op: 9-06-2021, 20:00:44 »
Dennis volgde, vlak nadat hij alle andere potentiële kandidaten volgde, ook Britte Lagcher (Actrice) sinds kort. Zij zou dus ook een potentiële kandidaat kunnen zijn. Zij heeft geen recente foto gepost sinds 22 april.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #87 Gepost op: 10-06-2021, 00:28:39 »
Wanneer het gaat over mogelijke vroege afvallers graag spoilertags gebruiken!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #88 Gepost op: 11-06-2021, 17:45:18 »
Mogelijke, waarschijnlijke kandidaten (11 Juni):
Mannen:
- Defano Holwijn (Youtuber)
- Dennis Schouten (Presentator/Verslaggever)
- Jasper Demollin (Presentator)
- John de Bever (Zanger)
- Nieky Holzken (Bokser)
- René van Meurs (Cabaretier)
- Robbert Rodenburg (Youtuber)
- Yuki Kempees (DJ)

Vrouwen:
- Annemiek Koekoek (BzV-deelneemster)
- Dyantha Brooks (Presentatrice)
- Eva van de Wijdeven (Actrice)
- Sieneke (Zangeres)
- Sylvana Ijsselmuiden (Presentatrice)

Mogelijke, minder waarschijnlijke kandidaten (11 Juni):
Mannen:
- Bas Keijzer (Acteur)
- Mike Libanon (Acteur)
- Tommie Christiaan (Musicalster)
- Victor Abeln (Barman First Dates)

Vrouwen:
- Britte Lagcher (Actrice)
- Bobbi Eden (Presentatrice)
- Imanuelle Grives (Actrice)
- Imca Marina (Zangeres)
- Jasmine Sendar (Actrice)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #89 Gepost op: 11-06-2021, 19:06:50 »
Die mogelijke lijst zou imo wel een stapje terug zijn van de lijst van de afgelopen editie.

Maar ik laat me verrassen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #90 Gepost op: 12-06-2021, 09:54:35 »
Arnaude volgt Jasmine Sendar, dit betekent dat Jasmine naar het lijstje van de mogelijke, waarschijnlijke kandidaten wordt verplaatst.

Arnaude volgt ook Stefano Keizers, zou wel heel leuk zijn maar ik geloof niet dat hij meedoet omdat hij samen een podcast maakt met Soy Kroon maar dat kan op dit moment ook niet worden gemaakt omdat Soy bij de opnames aanwezig is voor Love Island door Holly. Stefano zet ik bij mogelijke, minder waarschijnlijke kandidaten.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #91 Gepost op: 12-06-2021, 11:43:10 »
Arnaude volgt Jasmine Sendar, dit betekent dat Jasmine naar het lijstje van de mogelijke, waarschijnlijke kandidaten wordt verplaatst.

Arnaude volgt ook Stefano Keizers, zou wel heel leuk zijn maar ik geloof niet dat hij meedoet omdat hij samen een podcast maakt met Soy Kroon maar dat kan op dit moment ook niet worden gemaakt omdat Soy bij de opnames aanwezig is voor Love Island door Holly. Stefano zet ik bij mogelijke, minder waarschijnlijke kandidaten.

Dennis volgde ook Stefano, maar ik dacht dit willekeurig was.

Offline Leintjuh

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #92 Gepost op: 12-06-2021, 15:46:32 »
Stefano was altijd op zondag bij Humberto met zijn foto van de week, maar dat was hij een aantal weken niet volgens mij. 9 mei was de laatste keer zag ik bij terugzoeken van de foto op instagram. Hij heeft wel gepost daarna, maar dat kan ook bijvoorbeeld zijn vriendin hebben gedaan. En als soy kroon met Holly weg is is dat wel handig en valt het niet op dat Stefano er ook niet is.

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #93 Gepost op: 12-06-2021, 16:04:54 »
Ik heb inderdaad ook nog even naar de uitzendingen van Humberto gekeken. Stefano was er inderdaad voor het laatst op 9 mei. Ik denk dat de expeditie startte op 14 mei door de foto van Kaj en Nicolette waarbij ze zeiden dat het seizoen is begonnen. Ik begin nu eigenlijk steeds zekerder te worden dat Stefano meedoet! Heel erg leuke kandidaat en zal zorgen voor humor.

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #94 Gepost op: 12-06-2021, 16:11:08 »
Ik denk zelf dat er 16 kandidaten (8 mannen en 8 vrouwen) zullen meedoen dit jaar. Afgelopen jaren waren het er wel meer 2019 (20), 2018 (21), 2017 (19) maar ik denk dat ze het door corona misschien wel gewoon weer even naar 16 hebben gebracht.

Ik ben nu zekerder van Stefano dan van Nieky (ondanks dat hij zei dat hij vorig jaar zou meedoen) of Yuki.

Offline Leintjuh

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #95 Gepost op: 12-06-2021, 23:58:47 »
René van Meurs doet altijd statements op het you tube kanaal van Slam! samn met Willie Wartaal en René is deze week ineens vervangen door Martijn Koning. Zal dit opgenomen zijn in mei?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #96 Gepost op: 13-06-2021, 15:16:57 »
Wellicht Jack Plooij? Die wordt nu al een paar weken vervangen bij F1. Eerst vanwege een mogelijke positieve besmetting. Toen deed hij vanuit de hotelkamer verslag. Dat was op 2 mei, op 9 mei mocht hij er toen ook niet bij zijn. Vervolgens was hij er op 23 mei en 6 juni er ook niet bij, zogenaamd omdat ze bij Ziggo Sports “geen risico” willen nemen. Beetje vaag verhaal als je het mij vraagt, want na zulk lange tijd mag je gewoon weer aan de slag. Wellicht nu dus een smoes voor Robinson? Ze hebben altijd wel een oudere kandidaat (Jack is 60) dus wellicht niet eens zo’n gek idee.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #97 Gepost op: 13-06-2021, 15:25:11 »
Spoiler: Potentiele vroege afvallers (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #98 Gepost op: 13-06-2021, 16:12:42 »
Wellicht Jack Plooij? Die wordt nu al een paar weken vervangen bij F1. Eerst vanwege een mogelijke positieve besmetting. Toen deed hij vanuit de hotelkamer verslag. Dat was op 2 mei, op 9 mei mocht hij er toen ook niet bij zijn. Vervolgens was hij er op 23 mei en 6 juni er ook niet bij, zogenaamd omdat ze bij Ziggo Sports “geen risico” willen nemen. Beetje vaag verhaal als je het mij vraagt, want na zulk lange tijd mag je gewoon weer aan de slag. Wellicht nu dus een smoes voor Robinson? Ze hebben altijd wel een oudere kandidaat (Jack is 60) dus wellicht niet eens zo’n gek idee.

Je gaat geen (vals) positieve test faken (daar bovenop, hij was gewoon in Monaco), dus streep maar af. ::ohno::

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #99 Gepost op: 13-06-2021, 16:19:03 »
We missen denk ik nog wel een oudere man en een oudere vrouw. Imca Marina doet echt niet mee, die is echt te oud denk ik. Twee kandidaten rond de 60 moeten er dus nog zijn maar die zitten natuurlijk niet zoveel op social media dus die zijn lastiger te achterhalen.

Was Jack al in Monaco en wanneer was dat? Ik ben totaal niet thuis in de F1 dus ik heb geen idee. Hij zou wel een goede zijn gezien zijn leeftijd.