Auteur Topic: Expeditie Robinson 2021  (gelezen 40971 keer)

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #40 Gepost op: 19-05-2021, 19:13:11 »
Er is nu ook gereageerd door bijv. Wilfred Genee over de klachten van Dennis. Ik ga er echt vanuit dat hij 1) niet mee heeft gedaan en nu klachten heeft of 2) wel mee heeft gedaan en daar klachten heeft gekregen. Ik denk dat Dennis echt een hoop bagger over zich heen zal krijgen op het moment dat het een smoes is. Het is ook op veel kanalen gepost.

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #41 Gepost op: 19-05-2021, 19:15:43 »
De enige kandidaat waarvan ik best wel zeker ben dat zij meedoet is Sylvana Ijsselmuiden.

Offline Wekke

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #42 Gepost op: 20-05-2021, 09:20:10 »
Voor de Belgische ER-fans: net gelezen dat er dit jaar geen Belgische editie of editie waar Belgen inzitten gaat aankomen. Spijtig maar was te verwachten. Succes aan alle Nederlanders, toch een ander volkje dan wij Belgen als je alleen de kijkcijfers al bekijkt. Heb mij op dat gebied altijd meer Hollander dan Belg gevoeld, misschien bij de geboorte aan de verkeerde kant v/d grens gedropt.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #43 Gepost op: 20-05-2021, 10:03:01 »
Voor de Belgische ER-fans: net gelezen dat er dit jaar geen Belgische editie of editie waar Belgen inzitten gaat aankomen. Spijtig maar was te verwachten. Succes aan alle Nederlanders, toch een ander volkje dan wij Belgen als je alleen de kijkcijfers al bekijkt. Heb mij op dat gebied altijd meer Hollander dan Belg gevoeld, misschien bij de geboorte aan de verkeerde kant v/d grens gedropt.
Aah jammer maar begrijpelijk dat het niet doorgaat. Hopelijk volgend jaar weer een Belgische editie!

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #44 Gepost op: 20-05-2021, 16:08:27 »
Er worden in België wel herhalingen uitgezonden van vorige seizoenen. Geen idee welke.

Online Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #45 Gepost op: 21-05-2021, 23:29:25 »
When life knocks you down, fight back!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #46 Gepost op: 22-05-2021, 08:10:50 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
🜃

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #47 Gepost op: 22-05-2021, 19:42:03 »
Robbert Rodenburg is ook stil op Instagram
Frankje Lapi

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #48 Gepost op: 22-05-2021, 21:22:38 »
Robbert Rodenburg is ook stil op Instagram

Robbert en Dennis samen op één eiland, dat zou smaakmakende TV worden  ::jaja:: .

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #49 Gepost op: 23-05-2021, 11:55:00 »
Indd  ;D

Ik ben dan 100% Team Dennis want ik vind Robbert echt vreselijk
Frankje Lapi

Offline slin

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #50 Gepost op: 23-05-2021, 20:21:04 »
Sylvana is nog altijd heel stil op social media, zelfs nu Verstappen een race heeft gewonnen. Kans lijkt mij toch vrij groot dat ze meedoet

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #51 Gepost op: 24-05-2021, 09:13:56 »
Nicolette post iets over een project waarmee zij bezig is op Bonaire, en zegt terloops iets over het vervolg daarvan, "zodra ze terug is van de Expeditie".

Nu ben ik toch echt benieuwd, of er lezers van dat bericht Instagram zijn, die daaruit de conclusie trekken dat de opnames op en rond Bonaire zijn, en niet bij Kroatië.

Overigens zeg ík dat laatste dus niet, he? Ik vraag me alleen af of er mensen zijn die zich door dat bericht laten leiden.

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #52 Gepost op: 24-05-2021, 22:31:23 »
Mogelijke Kandidaten (24 Mei):
Mannen:
- Dennis Schouten (Presentator/Verslaggever)
- Mike Libanon (Acteur)
- Nieky Holzken (Bokser)
- Robbert Rodenburg (Youtuber)
- Tommie Christiaan (Musicalster)
- Victor Abeln (Barman First Dates)

Vrouwen:
- Imanuelle Grives (Actrice)
- Imca Marina (Zangeres)
- Sylvana Ijsselmuiden (Presentatrice)

Zijn er misschien radio-dj's op het moment er niet, GTST'ers?, Youtubers die normaal vloggen maar nu niet?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #53 Gepost op: 25-05-2021, 14:27:49 »
Nicolette post iets over een project waarmee zij bezig is op Bonaire, en zegt terloops iets over het vervolg daarvan, "zodra ze terug is van de Expeditie".

Nu ben ik toch echt benieuwd, of er lezers van dat bericht Instagram zijn, die daaruit de conclusie trekken dat de opnames op en rond Bonaire zijn, en niet bij Kroatië.

Overigens zeg ík dat laatste dus niet, he? Ik vraag me alleen af of er mensen zijn die zich door dat bericht laten leiden.

Heeft niks met ER te maken, ze heeft daar een huis gekocht en gaat tzt emigreren (of is dat al)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #54 Gepost op: 25-05-2021, 20:34:29 »
Ik geef ook aan dat ik dat zelf niet zeg.....

Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #55 Gepost op: 26-05-2021, 11:27:44 »
Op instagram plaatste Nicolette een foto in haar story met een crewlid. Dit crewlid had een foto op zn insta staan met crewleden die op dit moment op de domincaanse republiek zijn waar ze hashtags #survivor gebruiken. Zouden ze ipv europa in de dominicaanse republiek zijn?

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #56 Gepost op: 26-05-2021, 15:16:23 »
Ik heb een kandidaat gevonden waarvan ik vrij zeker ben dat hij meedoet!

Het is Jasper Demollin (Presentator Streetlab). Hij heeft sinds 7 mei niets meer geplaatst op Instagram. Hij wordt gevolgd door Dennis Schouten. Jasper volgt zelf sinds kort Expeditie winnaar 2019 Hugo Kennis en hij volgt Arnaude Bogaert, een van de kandidaten van Expeditie Robinson België 2018, zij is nu voor de opnames ook aanwezig.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #57 Gepost op: 26-05-2021, 22:06:58 »
Op instagram plaatste Nicolette een foto in haar story met een crewlid. Dit crewlid had een foto op zn insta staan met crewleden die op dit moment op de domincaanse republiek zijn waar ze hashtags #survivor gebruiken. Zouden ze ipv europa in de dominicaanse republiek zijn?
Hmmm ja, leuk, daar wordt normaal Survivor Turkije gedraaid. Zal het enige land niet zijn.

Lijkt me idd een meer voor de hand liggende locatie dan ergens helemaal opnieuw te moeten beginnen met een aantal landen (hogere kosten) op een minder geschikte plek (koude nachten, lastig eten kunnen scoren, etc.)

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #58 Gepost op: 27-05-2021, 13:03:56 »
Dit seizoen van Expeditie Robinson wordt 100% opgenomen in Kroatië. Arnaude, de belgische Expeditie kandidaat uit 2018 die nu ook mee is voor de productie van dit seizoen, heeft op haar Instagram een foto geplaatst van een bronzen beeld van een oude man met een schelp in zijn hand. Dit beeld staat op de kade in Zadar, Kroatië.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #59 Gepost op: 27-05-2021, 14:08:55 »
Dit seizoen van Expeditie Robinson wordt 100% opgenomen in Kroatië. Arnaude, de belgische Expeditie kandidaat uit 2018 die nu ook mee is voor de productie van dit seizoen, heeft op haar Instagram een foto geplaatst van een bronzen beeld van een oude man met een schelp in zijn hand. Dit beeld staat op de kade in Zadar, Kroatië.
Ja mooi, ben wel benieuwd hoe je daar een beetje makkelijk survivalt. Bijna niet te doen, denk ik. Dat eten uitdelen heel de tijd vond ik in het vorige seizoen al tragisch ::rofl::