Auteur Topic: Expeditie Robinson 2021  (gelezen 41481 keer)

Offline slin

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #60 Gepost op: 27-05-2021, 15:30:21 »
Ik heb een kandidaat gevonden waarvan ik vrij zeker ben dat hij meedoet!

Het is Jasper Demollin (Presentator Streetlab). Hij heeft sinds 7 mei niets meer geplaatst op Instagram. Hij wordt gevolgd door Dennis Schouten. Jasper volgt zelf sinds kort Expeditie winnaar 2019 Hugo Kennis en hij volgt Arnaude Bogaert, een van de kandidaten van Expeditie Robinson België 2018, zij is nu voor de opnames ook aanwezig.

Hij volgt ook het account van Expeditie Robinson zelf, en Elroy van het seizoen België/Nederland. Deze doet 100% mee, goed gespot!

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #61 Gepost op: 28-05-2021, 13:26:46 »
(28 Mei)
Locatie: Kroatië
Kandidaten:
Mannen:
- Dennis Schouten (Presentator/Verslaggever)
- Jasper Demollin (Presentator)
- Mike Libanon (Acteur)
- Nieky Holzken (Bokser)
- Robbert Rodenburg (Youtuber)
- Tommie Christiaan (Musicalster)
- Victor Abeln (Barman First Dates)
- Yuki Kempees (DJ)

Vrouwen:
- Imanuelle Grives (Actrice)
- Imca Marina (Zangeres)
- Sylvana Ijsselmuiden (Presentatrice)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #62 Gepost op: 28-05-2021, 18:47:05 »
Dit seizoen van Expeditie Robinson wordt 100% opgenomen in Kroatië. Arnaude, de belgische Expeditie kandidaat uit 2018 die nu ook mee is voor de productie van dit seizoen, heeft op haar Instagram een foto geplaatst van een bronzen beeld van een oude man met een schelp in zijn hand. Dit beeld staat op de kade in Zadar, Kroatië.


Beeld is intussen verdwenen van haar Instagram.   Ze post nu (5 dagen geleden...) een foto waarop ze met een net door haar gevangen visje staat.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #63 Gepost op: 28-05-2021, 21:36:54 »
Ik bedacht me net dat Naaz ook heel stil is op Instagram ::vergroot::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #64 Gepost op: 30-05-2021, 02:42:50 »
Dyantha Brooks, presentatrice shownieuws doet ook mee.

Stil vanaf 16 mei op social media (zou een maand naar spanje of portugal gaan met familie kondigde ze destijds aan op insta story.

Past perfect in het plaatje.
Bewijs in screenshot

« Laatst bewerkt op: 30-05-2021, 02:45:32 door Rämon »

Offline Wekke

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #65 Gepost op: 31-05-2021, 08:41:55 »
Voor de Belgische fans wordt seizoen 6 vanaf 7/6 op maandagavond herhaald en voor diegene die het zelf eens willen beleven, er zijn nog enkele plaatsjes vrij om mee te gaan naar "het eiland" :-) grtn Wekke

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #66 Gepost op: 31-05-2021, 15:23:42 »
Eva van de Wijdeven doet ook mee denk ik. Ze volgt zowel Dennis Schouten als Dyantha Brooks nog niet zo lang. Daarnaast volgt ze ook Robbert Rodenburg nog niet zo lang die hier ook al eerder werd genoemd.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline slin

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #67 Gepost op: 31-05-2021, 15:26:21 »
Defano Holwijn wordt ook veel genoemd, en zou zelfs al in het vliegtuig zijn gespot. Hij is nog wel heel actief op Instagram, maar allemaal oude content en/of zonder hem. En met zijn livesessies is ie juist gestopt, ik denk ook dat ie meedoet.
« Laatst bewerkt op: 31-05-2021, 15:30:14 door slin »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #68 Gepost op: 31-05-2021, 19:14:49 »
Vreemd dat Eva wel aan ER wil meedoen. Een paar jaar geleden zei ze eens tegen mij op instagram, dat programma's als WIDM, ER, etc. niets voor haar waren.

Maar ze kan daar uiteraard intussen anders over zijn gaan denken.

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #69 Gepost op: 31-05-2021, 20:44:02 »
Mogelijke Kandidaten (31 Mei):
Mannen:
- Defano Holwijn (Youtuber)
- Dennis Schouten (Presentator/Verslaggever)
- Jasper Demollin (Presentator)
- Mike Libanon (Acteur)
- Nieky Holzken (Bokser)
- Robbert Rodenburg (Youtuber)
- Tommie Christiaan (Musicalster)
- Victor Abeln (Barman First Dates)
- Yuki Kempees (DJ)

Vrouwen:
- Dyantha Brooks (Presentatrice)
- Eva van de Wijdeven (Actrice)
- Imanuelle Grives (Actrice)
- Imca Marina (Zangeres)
- Sylvana Ijsselmuiden (Presentatrice)

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #70 Gepost op: 31-05-2021, 21:33:23 »
Voor de Belgische fans wordt seizoen 6 vanaf 7/6 op maandagavond herhaald

Wat tof!! Weet je ook of het op de site van Play4 komt en of het vanuit Nederland te zien zal zijn?

Offline Wekke

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #71 Gepost op: 1-06-2021, 07:06:52 »
Ja kan bekeken worden op play4.
Persoonlijk ben ik een beetje teleurgesteld, ik had verwacht aan een reeks afleveringen uit de oude doos.
Deze reeks is voor mij nog recent.
Grtjs. Wekke

Offline Leintjuh

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #72 Gepost op: 4-06-2021, 00:50:03 »
Robbert Rodenburg was niet zelf in de stream van de best social media awards afgelopen avond. Vanaf ongeveer 1:06 te zien. Hij won met zijn serie open kaart op youtube. En zijn beste vriend was op de stream.

https://www.facebook.com/thebestsocialmediaNL/videos/309511010705199

Offline Leintjuh

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #73 Gepost op: 4-06-2021, 09:15:56 »
Ik weet niet of Bobbi Eden al eens mee heeft gedaan, maar die poste 9 mei een foto van zichzelf, daarna op 20 mei een spon met alleen haar zoontje en  nu net pas weer een foto met zichzelf. Voor mei plaatste ze bijna dagelijks foto's.

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #74 Gepost op: 4-06-2021, 23:22:35 »
Mogelijke nieuwe kandidaat: Sieneke!

Sieneke volgt Arnaude, Dennis Schouten en Eva van de Wijdeven sinds kort.

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #75 Gepost op: 5-06-2021, 15:18:03 »
Mogelijke Kandidaten (5 Juni):
Mannen:
- Defano Holwijn (Youtuber) = Geen livesessies meer op Instagram + in vliegtuig gespot.
- Dennis Schouten (Presentator/Verslaggever) = Zou vorig jaar meedoen en was niet bij Roddelpraat.
- Jasper Demollin (Presentator) = Volgt Arnaude, Dennis Schouten, Eva van de Wijdeven, Hugo Kennis en NL vs BE Elroy.
- Mike Libanon (Acteur) = Plaatste op Instagram op 11 mei een foto waarbij zijn haar is geknipt met in de beschrijving een palmboom.
- Nieky Holzken (Bokser) = Zou vorig jaar meedoen.
- Robbert Rodenburg (Youtuber) = Was niet aanwezig bij uitreiking van prijs social media awards.
- Tommie Christiaan (Musicalster) = Instagramstilte tot een week geleden.
- Victor Abeln (Barman First Dates) = Instagramstilte zonder recente foto's en heeft aangegeven mee te willen doen.

Vrouwen:
- Bobbi Eden (Presentatrice) = Instagramstilte vanaf 9 mei tot gisteren.
- Dyantha Brooks (Presentatrice) = Volgt Arnaude en Eva van de Wijdeven.
- Eva van de Wijdeven (Actrice) = Volgt Dyantha, Sieneke, Jasper en Dennis & Robbert recent.
- Imanuelle Grives (Actrice) = Instagramstilte vanaf 1 april.
- Imca Marina (Zangeres) = Heeft aangegeven mee te willen doen.
- Sieneke (Zangeres) = Geen recente Instagramfoto's tot 26 mei en volgt Eva en Dennis sinds kort.
- Sylvana Ijsselmuiden (Presentatrice) = Instagramstilte van 7 mei t/m 4 dagen geleden.


Als we kijken naar BN'ers die worden gevolgd door mogelijke kandidaten dan zouden deze BN'ers ook kunnen meedoen:
- Annemiek Koekoek (Boer Zoekt Vrouw-deelneemster) = Wordt gevolgd door Eva.
- John de Bever (Zanger) = Wordt gevolgd door Eva.
- René van Meurs (Cabaretier) = Wordt gevolgd door Eva.
- Bas Keijzer (Acteur) = Wordt gevolg door Eva.

Offline Tijs89

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #76 Gepost op: 5-06-2021, 20:50:28 »
Sylvana IJsselmuiden en oud zwemmer Sebastiaan Verschuren volgen elkaar sindskort. Zou Sebastiaan ook een deelnemer kunnen zijn?

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #77 Gepost op: 7-06-2021, 12:36:16 »
Ja kan bekeken worden op play4.
Persoonlijk ben ik een beetje teleurgesteld, ik had verwacht aan een reeks afleveringen uit de oude doos.
Deze reeks is voor mij nog recent.
Grtjs. Wekke

Ik dacht dat je seizoen 6 uit 2005 bedoelde, maar ik zie nu inderdaad dat het het seizoen uit 2018 is. Dat is wel balen ja!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #78 Gepost op: 8-06-2021, 15:16:54 »
Zou Imca Marina echt gevraagd zijn? Corry was 67 toen ze meedeed, Imca is inmiddels al 80... aan de ene kant is het leuk om te kunnen spreken van de oudste deelnemer ooit, maar ze kan nooit die fysieke proeven winnen van al die jeugdige spelers, dus minder spannend.

Ik vond het laatste ER-seizoen echt een goeie cast met classy namen. Maar als ik namen als Bobbi Eden en Sieneke zie, gaan ze weer wat meer richting seizoen 2018 qua casting, een beetje typisch. Maar komt vast wel goed. 

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #79 Gepost op: 8-06-2021, 16:31:01 »
Ik heb Imca Marina er puur bijgezet omdat zij heeft aangegeven mee te willen doen. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat zij meedoed.
De namen waarvan ik vrij zeker ben zijn: Defano Holwijn, Dennis Schouten, Jasper Demollin, Nieky Holzken, Robbert Rodenburg, Dyantha Brooks, Eva van de Wijdeven, Sieneke en Sylvana Ijsselmuiden. Dit betekent dat er nog genoeg verrassende namen tussen kunnen zitten.

Als ik naar deze cast kijk wordt ik ook niet ontzettend enthousiast. De bekendere sterren zijn toch wel Defano, Robbert, Eva en Sieneke en zelf zij zijn niet allemaal ontzettend bekend.

Vorig jaar waren de namen in ieder geval een stuk beter zoals Tim Coronel, Thomas Berge en Rob Geus.