Auteur Topic: Expeditie Robinson 2021  (gelezen 40990 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #120 Gepost op: 16-06-2021, 23:48:45 »
Tommie christiaan was bij tv shows over een nieuwe single praten en op vakantie met verloofde en kind

Jay gaan ze hoop ik niet nemen na alle wappie corona uitspraken etc.

Voor de rest zie ik een leuk lijstje als dit het zou zijn.
chipsverslaafde <3

Offline slin

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #121 Gepost op: 17-06-2021, 21:32:30 »
Jay is veel te controversieel voor zo'n familieprogramma. Nog los van het feit dat het een domme lul is, die enkel bekend is door Temptation Island. Maar laat ik die discussie maar achterwege laten :)

Offline molly88

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #122 Gepost op: 17-06-2021, 22:18:05 »
Ik heb er misschien nog een.... Jan van Halst

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #123 Gepost op: 18-06-2021, 08:30:42 »
Jan van Halst volgt wel Arnaude dus het zou heel goed kunnen! Goed gevonden! Als hij niet bij voetbalprogramma's is aangeschoven in de opnameperiode (14 mei t/m 16 juni) dan zou het heel goed kunnen. Misschien zijn er dan toch wel meer dan 16 kandidaten want ik ben vrij overtuigd van de 16 kandidaten uit de lijst.

Offline molly88

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #124 Gepost op: 18-06-2021, 09:54:26 »
Ja, en naast Arnaude o.a. Kaj en Nicolette, Defano en nog enkele ex-deelnemers

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #125 Gepost op: 19-06-2021, 22:36:15 »
EEN NIEUWE NAAM ALERT!

Ik ben even op het Instagramaccount van JayJay Boske gaan kijken, omdat hij vorig seizoen een rol had doordat hij kandidaten interviewde. Hij volgt ook sinds kort Annemiek, Yuki en Jan. Daarnaast volgt hij sinds kort Sterrin Smalbrugge (Reptielendeskundige/Presentatrice). Sterrin post vrij regelmatig wat op Instagram, meestal zitten er 4 of minder dagen tussen een post. Wat opvallend is, is dat zij in de periode van 5 mei t/m 17 juni helemaal niets heeft gepost en dit valt precies in de opnameperiode! Het is dus vrij goed mogelijk dat zij zal deelnemen.

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #126 Gepost op: 19-06-2021, 22:41:14 »
Waarschijnlijke Kandidaten Expeditie Robinson 2021:
Mannen:
- Defano Holwijn (Youtuber)
- Dennis Schouten (Presentator/Verslaggever)
- Jan van Halst (Oud-Voetballer)
- Jasper Demollin (Presentator)
- John de Bever (Zanger)
- René van Meurs (Cabaretier)
- Robbert Rodenburg (Youtuber)
- Stefano Keizers (Presentator)
- Yuki Kempees (DJ)

Vrouwen:
- Annemiek Koekoek (BzV-deelneemster)
- Britte Lagcher (Actrice)
- Dyantha Brooks (Presentatrice)
- Eva van de Wijdeven (Actrice)
- Jasmine Sendar (Actrice)
- Sandra Ysbrandy (Tv-kok)
- Sieneke (Zangeres)
- Sterrin Smalbrugge (Reptieldeskundige/Presentatrice)
- Sylvana Ijsselmuiden (Presentatrice)

We hebben dus nu 18 vrij waarschijnlijke kandidaten! Misschien weer drie teams? Of misschien toch 20 kandidaten.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #127 Gepost op: 20-06-2021, 20:48:20 »
Misschien een nieuwe naam: Saar Koningsberger. Sieneke en Saar volgen elkaar recentelijk. Daarnaast volgt Saar onlangs ook oud-deelnemers zoals Loek Peters, Wietze de Jager, Anouk Maas en Loiza Lamers.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #128 Gepost op: 20-06-2021, 21:02:36 »
Saar heeft in 2010 al meegedaan aan ER, dus ik denk niet dat zij deelneemt (misschien wel iets achter/voor de schermen?).

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #129 Gepost op: 21-06-2021, 08:53:43 »
Ik heb de afgelopen paar dagen een beetje het gevoel dat we misschien wel oud kandidaten terug zouden kunnen zien in het nieuwe seizoen. Ik heb hiervoor een aantal redenen.

1. JayJay Boske volgt sinds kort Annemiek, Jan en Yuki (3 waarschijnlijke kandidaten).
2. Wietze de Jager is in de opnameperiode afwezig bij Radio 538. In een van de Youtubevideo's van 538 is Evert Santegoeds te gast en een van de aanwezig dj's geeft aan dat hij denkt dat Wietze meedoet aan Wie is de Mol? Als de opnameperiode van WIDM nu is dan zou dat natuurlijk heel goed kunnen maar ik heb hier nog niets over gehoord. Wietze post ook geen Instagramfoto's van zichzelf in de periode van 10 mei t/m 7 juni.
3. Do wordt ook recent door JayJay gevolgd. Ze volgt recent ook JayJay. Ook volgt ze sinds kort Sterrin, Robbert en Stefano (3 waarschijnlijke kandidaten). Robbert volgt Do ook precies op het moment dat hij Britte en een cameraman van ER gaat volgen.
4. Arnaude volgt Anouk Maas, Loiza Lamers, JayJay Boske en Do.
5. Saar Koningsberger volgt sinds kort Wietze de Jager, Loek Peters, Anouk Maas en Sieneke. Sieneke volgt Saar ook sinds kort (credits naar Nigel).
6. Loek Peters volgt JayJay en Wietze sinds kort.
7. Anouk Maas volgt Robbert sinds kort.
« Laatst bewerkt op: 21-06-2021, 09:40:14 door NLTVWIKI »

Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #130 Gepost op: 21-06-2021, 10:13:58 »
Misschien een gedeeltelijk all stars seizoen?

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #131 Gepost op: 21-06-2021, 10:35:55 »
Ja dat kan inderdaad. Ik ben alleen best wel overtuigd dat de 18 kandidaten die we hebben zullen meedoen. Ik dacht misschien is de grote twist van dit jaar 4 teams van 6 kandidaten. 3 teams met nieuwe deelnemers en 1 team met all stars. Het lijkt met heel onwaarschijnlijk maar wel heel leuk! Het is namelijk best wel opvallend dat deze oudkandidaten elkaar zijn gaan volgen in de periode van expeditie.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #132 Gepost op: 21-06-2021, 12:13:31 »
Misschien een gedeeltelijk all stars seizoen?

Vorige keer filmden ze ook twee seizoenen in één.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #133 Gepost op: 21-06-2021, 13:34:10 »
Als ze dan al mensen terug laten komen, doe dan gelijk een heel All-Stars seizoen inderdaad. Genoeg mensen die leuk waren tijdens ER en die ook leuk genoeg zijn om nog een keer te zien...

En dan word ik niet razend enthousiast van mensen als Loek Peters, Anouk Maas, Wietze de Jager en Do  :-X like ik kan me amper herinneren dat zij meededen. JayJay, Saar en Loiza vind ik goede keuzes daarentegen. Maar geef mij maar Soundos, Mariana en Raven  ::jaja::

Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #134 Gepost op: 21-06-2021, 13:36:10 »
Als ze dan al mensen terug laten komen, doe dan gelijk een heel All-Stars seizoen inderdaad. Genoeg mensen die leuk waren tijdens ER en die ook leuk genoeg zijn om nog een keer te zien...

En dan word ik niet razend enthousiast van mensen als Loek Peters, Anouk Maas, Wietze de Jager en Do  :-X like ik kan me amper herinneren dat zij meededen. JayJay, Saar en Loiza vind ik goede keuzes daarentegen. Maar geef mij maar Soundos, Mariana en Raven  ::jaja::

Van Wietze kan ik me ook niks herinneren eigenlijk ja ::rofl::.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #135 Gepost op: 21-06-2021, 17:42:58 »
Was Wietze er destijds niet op dag 1 al uit gestemd door een complot (of dat hij juist een complot wilde smeden en dat mensen daar niet op zaten te wachten)? Hij was iig heel snel weg destijds.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #136 Gepost op: 21-06-2021, 17:57:26 »
Kees van der Spek had amper zijn hangmat opgehangen, en hij kon alweer vertrekken, daarna was het inderdaad Wietze.


Kees kon het echt niet waarderen, die had zich (logisch ook), op een veel langer verblijf in het spel voorbereid.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #137 Gepost op: 21-06-2021, 20:09:21 »
Was Wietze er destijds niet op dag 1 al uit gestemd door een complot (of dat hij juist een complot wilde smeden en dat mensen daar niet op zaten te wachten)? Hij was iig heel snel weg destijds.


Ja, Wietze was arrogant aan het doen over bondjes smeden en werd er toen zelf uitgeknikkerd ;D
...if one only remembers to turn on the light.

Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #138 Gepost op: 23-06-2021, 15:43:33 »
In de nieuwe alf van like monica zei kaj dat hij op een zondag vertrok richting robinson. Denk dat de opnames dan wel eerder begonnen dan de 14e

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #139 Gepost op: 23-06-2021, 17:49:10 »
In de nieuwe alf van like monica zei kaj dat hij op een zondag vertrok richting robinson. Denk dat de opnames dan wel eerder begonnen dan de 14e
Net zitten kijken die aflevering.

Maar wellicht eerder vertrokken vanwege een quarantaine tijd???