Auteur Topic: Expeditie Robinson 2021  (gelezen 41420 keer)

Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #160 Gepost op: 30-06-2021, 21:05:45 »
Alkan tubbies uit gtst is van 17 mei tot 20 juni offline geweest.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #161 Gepost op: 30-06-2021, 21:08:18 »
het seizoen komt sowieso op videoland en rtl 4, so no worry, ik ben ook benieuwd of het oud vs nieuw of 2 seizoenen zijn.
chipsverslaafde <3

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #162 Gepost op: 30-06-2021, 21:20:15 »
Ik denk zelf dat het aankomende seizoen zowel oudkandidaten als nieuwe kandidaten zullen zijn aangezien de oudkandidaten ook een aantal nieuwe kandidaten volgen en andersom in dezelfde periode. Anders zouden ze niet weten dat ze meedoen of ze moeten elkaar tijdens de proeven hebben gezien omdat die misschien voor beide seizoenen werden gebruikt.

Ik denk dat de kandidaten vanaf augustus bekend worden gemaakt en dat we alle kandidaten van het seizoen weten een week voor 29 augustus. Als dan Wietze niet bij die bekend gemaakte kandidaten zit, dan weten we dat er nog een seizoen komt.

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #163 Gepost op: 30-06-2021, 21:22:43 »
Stel dat het oude en nieuwe kandidaten in het nieuwe seizoen zijn, dan zal het team met oudkandidaten denk ik uit Saar Koningsberger, Do of Fajah Lourens, Anouk Maas, Loiza Lamers, Wietze de Jager, Loek Peters, Rob Geus en JayJay Boske bestaan.


Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #165 Gepost op: 1-07-2021, 12:14:05 »
Mijn voorspelling:
Aantal kandidaten: 26 (18 nieuwe en 8 oude).

De 18 nieuwe kandidaten zullen in de Landingsproef tegen elkaar strijden. De man en vrouw die als laatste eindigen gaan naar Duivelseiland. Vervolgens worden de 16 overgebleven nieuwe kandidaten in twee teams verdeeld. Dan wordt bekend gemaakt dat er nog een derde team is en dit zijn de 8 oudkandidaten.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #166 Gepost op: 2-07-2021, 13:58:37 »
Meerdere sites waaronder Televizier melden dat Jan van Halst, Robert Roodenburg, Dennis Schouten en Wytze de Jager inderdaad kandidaten zijn. Als die laatste naam klopt is er dus sowieso een eiland met oud-kandidaten.
Het kan ook zijn dat Wytze mee doet met Wie is de Mol, daar kwamen Santegoeds en een paar DJ's bij 538 mee. Maar ik weet niet of Rik van de Westelaken afwezig is geweest de afgelopen weken. Oud-kandidaten zou ik wel leuk vinden, hoop dan zeker op een herkansing voor Kees van der Spek.
When life knocks you down, fight back!

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #167 Gepost op: 2-07-2021, 15:56:44 »
Wie is de Mol? is volgens mij nog niet opgenomen, dus het zal waarschijnlijk voor Expeditie zijn. Zodra Wietze of een van de andere oudkandidaten is aangekondigd voor het seizoen dan weten we dat er ook oudkandidaten mee zullen doen anders zou er een extra seizoen opgenomen kunnen zijn.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #168 Gepost op: 7-07-2021, 18:57:40 »
Dennis Schouten heeft zojuist bevestigd in de nieuwste aflevering van zijn programma Roddelpraat dat hij inderdaad mee doet aan Expeditie Robinson. Hij is alleen pissig dat Wilfred Genee het uit heeft laten lekken op de radio, terwijl hij beloofd had dat niet te doen.
When life knocks you down, fight back!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #169 Gepost op: 7-07-2021, 20:54:54 »
Dan heeft hij nu een leuke boete, want je mag niet verklappen dat je meedoet.

wel jammer dat ze die jongen een podium geven ::ohno::
chipsverslaafde <3

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #170 Gepost op: 7-07-2021, 21:11:34 »
wel jammer dat ze die jongen een podium geven ::ohno::

Ik vind het anders heerlijke video's van Roddelpraat  ::jaja::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline slin

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #171 Gepost op: 7-07-2021, 21:30:42 »
Dan heeft hij nu een leuke boete, want je mag niet verklappen dat je meedoet.

wel jammer dat ze die jongen een podium geven ::ohno::

Gewoon een vrij populaire BNer. Het kan je smaak niet zijn, maar doet weinig fout wat mij betreft.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #172 Gepost op: 8-07-2021, 02:44:53 »
Ach, Lange Frans heeft ooit ook meegedaan  :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #173 Gepost op: 8-07-2021, 04:16:04 »
Gewoon een vrij populaire BNer. Het kan je smaak niet zijn, maar doet weinig fout wat mij betreft.
Nou in zn roddelpraat is hij vrij homo en transfobisch en maakt zelfs mensen belachelijk. dus weinig fout doen is het niet ::zwaai:: snap ook niet wat je daar leuk aan vind Viwru.

Ach, Lange Frans heeft ooit ook meegedaan  :-X
Was hij toen al problematisch dan?
chipsverslaafde <3

Offline wouterv

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #174 Gepost op: 8-07-2021, 10:06:05 »
Was hij toen al problematisch dan?

Hij lag er als eerste uit omdat hij teveel in conflict lag met de groep.
klaar voor de strijd

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #175 Gepost op: 8-07-2021, 11:08:13 »
Dat Dennis mee zou doen wisten we eigenlijk vorig jaar al. Toen heeft hij zelf een soort van bekend gemaakt dat hij mee had gedaan als COVID er niet was geweest. Dus dat hij nu zegt dat het door Wilfred komt is een beetje onzin. Wel vind ik het jammer dat Wilfred en de andere leden van Radio Veronica Inside namen 'bekendmaken', dat is voor RTL natuurlijk jammer omdat zij veel geld steken in Expeditie dus dan vind ik ook dat de eer aan RTL moet worden gelaten om te bepalen wanneer zij de namen officieel bekendmaken.

Wij hebben natuurlijk ons eigen speurwerk gedaan, maar wij geven niets door aan de pers. Wat wij doen is op het forum en niet daarbuiten.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #176 Gepost op: 8-07-2021, 12:26:02 »
Nou in zn roddelpraat is hij vrij homo en transfobisch en maakt zelfs mensen belachelijk. dus weinig fout doen is het niet ::zwaai:: snap ook niet wat je daar leuk aan vind Viwru.

Dat doet Dennis niet, dat doet Jan Roos die naast hem zit. Daarnaast zijn het grappen en is het satirisch bedoeld omdat zij vinden dat je over iedereen grappen moet kunnen maken dus ook over homo's en transseksuelen. Het kan je smaak niet zijn, en als je niet van harde humor houd moet je dat programma sowieso niet kijken. Dat ze Dennis een podium geven in Expeditie Robinson is gewoon terecht en naar mijn mening zouden we mensen met een andere mening of humor dan die van jezelf niet moeten cancelen.

When life knocks you down, fight back!

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #177 Gepost op: 8-07-2021, 12:50:09 »
Dat doet Dennis niet, dat doet Jan Roos die naast hem zit. Daarnaast zijn het grappen en is het satirisch bedoeld omdat zij vinden dat je over iedereen grappen moet kunnen maken dus ook over homo's en transseksuelen. Het kan je smaak niet zijn, en als je niet van harde humor houd moet je dat programma sowieso niet kijken. Dat ze Dennis een podium geven in Expeditie Robinson is gewoon terecht en naar mijn mening zouden we mensen met een andere mening of humor dan die van jezelf niet moeten cancelen.

Ik had het niet beter kunnen zeggen  ::jaja::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #178 Gepost op: 8-07-2021, 13:28:34 »
Dat doet Dennis niet, dat doet Jan Roos die naast hem zit. Daarnaast zijn het grappen en is het satirisch bedoeld, omdat zij vinden dat je over iedereen grappen moet kunnen maken dus ook over homo's en transseksuelen. Het kan je smaak niet zijn, en als je niet van harde humor houd moet je dat programma sowieso niet kijken. Dat ze Dennis een podium geven in Expeditie Robinson is gewoon terecht en naar mijn mening zouden we mensen met een andere mening of humor dan die van jezelf niet moeten cancelen.

Absoluut niet mee eens. Roddelpraat heeft meerdere malen uitspraken gedaan die geen grappen zijn of satire. Onder andere maakten ze Nikkie de Jager belachelijk voor het willen hebben van een kind. Ik citeer Jan Roos: "Nikkie heeft een pikkie". Als je denkt dat zulke uitspraken satire zijn moet je jezelf maar eens na gaan, want sommige dingen kun je gewoon niet zeggen. Het is enorm stigmatiserend om te speculeren over een trans vrouw (of man) hun bottom surgery. Het is none of your business.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #179 Gepost op: 8-07-2021, 14:07:23 »
Absoluut niet mee eens. Roddelpraat heeft meerdere malen uitspraken gedaan die geen grappen zijn of satire. Onder andere maakten ze Nikkie de Jager belachelijk voor het willen hebben van een kind. Ik citeer Jan Roos: "Nikkie heeft een pikkie". Als je denkt dat zulke uitspraken satire zijn moet je jezelf maar eens na gaan, want sommige dingen kun je gewoon niet zeggen. Het is enorm stigmatiserend om te speculeren over een trans vrouw (of man) hun bottom surgery. Het is none of your business.

Netjes is het niet maar het is wel een grap. Een harde en misschien niet eens zo'n leuke grap maar het is er wel 1. Mijn mening is dat als Transvrouwen of mannen volledig geaccepteerd willen worden door de maatschappij dat ze ook tegen een stootje moeten kunnen en niet om het minst of geringste in de aanval moeten schieten. Maar we dwalen af van het topic dus ik laat het hierbij over dit onderwerp.
When life knocks you down, fight back!