Auteur Topic: Expeditie Robinson 2021  (gelezen 41538 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #180 Gepost op: 8-07-2021, 14:20:15 »
Was hij toen al problematisch dan?
Lange Frans is altijd problematisch geweest ook voordat ie fulltime wappie ging :P

Netjes is het niet maar het is wel een grap. Een harde en misschien niet eens zo'n leuke grap maar het is er wel 1. Mijn mening is dat als Transvrouwen of mannen volledig geaccepteerd willen worden door de maatschappij dat ze ook tegen een stootje moeten kunnen en niet om het minst of geringste in de aanval moeten schieten.
Wanneer iets structureel gebruikt wordt als belediging tegen een bepaalde groep dan is het geen grap imo. En als er één groep is die tegen een stootje kan in deze maatschappij dan zijn het transvrouwen en mannen, als je kijkt wat die allemaal moeten doorstaan. Dus de opmerking dat deze groep om het minst of geringste in de aanval zou schieten vind ik wel bijzonder misplaatst.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #181 Gepost op: 8-07-2021, 14:45:22 »
Je mag over alles grapen maken natuurlijik, maar dit zijn gewoon beledigingen en geen grappen, en dat die community er wat over zegt, doen ze het nog een keer en nog een keer, sorry maar dat gaat gewoon te ver. daarbij krijgen ze door dat bijna geen sponsors en zijn ze van youtube afgegooid. volgensmij is er dan wat mis met de zogenaamde grappen die gemaakt worden en hun gedrag.
chipsverslaafde <3

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #182 Gepost op: 10-07-2021, 15:21:51 »
NOG 50 DAGEN TOT EXPEDITIE ROBINSON 2021!

Voor de laatste keer plaats ik onze gevonden mogelijke kandidaten en dan kunnen we kijken hoe goed ons speurwerk was wanneer de kandidaten bekend worden gemaakt!

Nieuwe Kandidaten:
Mannen:
- Defano Holwijn (Youtuber/Presentator)
- Dennis Schouten (Presentator/Verslaggever)
- Jan van Halst (Oud-Voetballer/Voetbalanalyticus)
- Jasper Demollin (Presentator)
- John de Bever (Zanger)
- René van Meurs (Cabaretier)
- Robbert Rodenburg (Youtuber)
- Stefano Keizers (Presentator)
- Yuki Kempees (DJ)

Vrouwen:
- Annemiek Koekoek (BzV-deelneemster)
- Britte Lagcher (Actrice)
- Dyantha Brooks (Presentatrice)
- Eva van de Wijdeven (Actrice)
- Jasmine Sendar (Actrice)
- Sandra Ysbrandy (Tv-Kok)
- Sieneke (Zangeres)
- Sterrin Smalbrugge (Reptieldeskundige/Presentatrice)
- Sylvana Ijsselmuiden (Presentatrice)

Oud-Kandidaten:
Mannen:
- JayJay Boske (Presentator/Oud-Rugbyer)
- Loek Peters (Acteur)
- Rob Geus (Presentator)
- Wietze de Jager (Radio-DJ)

Vrouwen:
- Anouk Maas (Actrice/Presentatrice)
- Do (Zangeres)
- Loiza Lamers (Model)
- Saar Koningsberger (Presentatrice)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #183 Gepost op: 10-07-2021, 17:19:50 »
Zouden ze echt 24 kandidaten hebben mee laten doen? Ik denk, zoals wel vaker is genoemd op dit forum, dat er een apart All Star/ Second Chance seizoen gaat komen voor Videoland met bijvoorbeeld 12 of 14 kandidaten. 24 kandidaten is namelijk wel echt heel erg veel. Ik vind de namen die nu voor de tweede keer meedoen overigens wel echte All Star namen, behalve Do (zij gaf op). Ik ben erg benieuwd!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #184 Gepost op: 10-07-2021, 19:10:50 »
René van Meurs is weer terug bij zijn programma Statements. Bruiner dan ooit en precies in de opname periode afwezig daar. Dat is wel echt een zekerheidje naast Dennis Schouten, Robert Roodenburg en Jan van Halst.
When life knocks you down, fight back!

Offline slin

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #185 Gepost op: 10-07-2021, 21:54:30 »
Een All-star seizoen zou voor mij echt niet helemaal geslaagd zijn zonder Kees van der Spek. Wel echt een leuk idee. Zijn ook nog wel meer pechvogels die ik een tweede kans zou gunnen. Brace bijvoorbeeld, die met een nare blessure weg moest.

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #186 Gepost op: 10-07-2021, 22:24:14 »
Mij lijkt een apart All Stars seizoen ook veel leuker! Brace en Fajah Lourens zouden dan nog wel kunnen, Kees denk ik niet gezien zijn Instagram. De reden waarom ik denk dat de bovenstaande 8 oudkandidaten meedoen met de nieuwe kandidaten en er dus geen apart seizoen is, is door de followings op Instagram.

JayJay = Volgt Sieneke, Jerome Demeyere (een van de werknemers van Expeditie), Sterrin, Do, Jan, Yuki, Annemiek recent.
Loek = Volgt Yuki, JayJay en Wietze recent.
Rob = Volgt JayJay en Anouk recent.
Anouk = Volgt Robbert recent.
Do = Volgt Dyantha, Britte, JayJay, Sterrin en Robbert recent.
Saar = Volgt Anouk, Sieneke, Loek, Wietze en Loiza recent.

Arnaude volgt ook in dezelfde periode Loiza (tegelijk met Jasmine en Annemiek) en Wietze, Do, Anouk en JayJay.

Doordat de oudkandidaten ook weer nieuwe kandidaten volgen denk ik dat zij samen in het spel hebben gezeten, anders zouden zij denk ik niet weten dat die nieuwe kandidaten mee zullen doen. Ik gok op 3 teams van 8 kandidaten: 2 teams met nieuwe en 1 met oude en dat er tijdens de landingsproef dan twee nieuwe kandidaten afvallen en naar een ander eiland worden gestuurd. MAAR ik blijf hopen op een apart All Stars seizoen. Dan zouden Brace en Fajah Lourens ook terugkeren.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #187 Gepost op: 16-07-2021, 19:21:11 »
Jay Francis aka Tisjeboy Jay heeft 13 mei gepost op Instagram dat hij even een tijdje offline ging (ongeveer 2 weken). Hij postte vervolgens 25 mei weer een foto met dat hij terug is en de foto is genomen bij een kampvuur. Misschien doet hij mee?

Hij doet mee aan de spelshow Like me i'm famous. Geen idee wanneer dat is opgenomen??

Staan nu 2 afleveringen van online op Videoland

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #188 Gepost op: 16-07-2021, 21:09:36 »
Het nieuwe seizoen begint al over anderhalve maand! Achter de schermen bij RN zijn de voorbereidingen al bezig. We kunnen jullie hulp goed gebruiken! Iedere week schrijven we een verslag over wat er in de laatste aflevering allemaal is gebeurd. Zo kun je later altijd nog eens rustig teruglezen wat je hebt gemist of je geheugen opfrissen voordat de nieuwe aflevering begint.

Lijkt het jou leuk om ook een of meerdere verslagen te schrijven hiervoor? Stuur me dan een pm en ik neem contact met je op! ::ok::

Offline slin

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #189 Gepost op: 25-07-2021, 15:25:45 »
Nog precies 5 weken! Wanneer zouden ze de eerste kandidaten bekend gaan maken?

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #190 Gepost op: 25-07-2021, 16:44:38 »
Ik denk dat we 1 augustus een soort preview krijgen van hoe de kandidaten bekend worden gemaakt en dat er dan weer elke dag een hint komt naar een kandidaat. Ik denk dat we een week van tevoren alle kandidaten weten omdat dan ook waarschijnlijk de persdag zal zijn.

Offline slin

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #191 Gepost op: 26-07-2021, 19:19:04 »
Twee afleveringen per week dit seizoen, op donderdag & zondag :o Zou het dan toch 1 seizoen zijn, maar dan met extra kandidaten?

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #192 Gepost op: 26-07-2021, 19:22:01 »
Heel tof, twee afleveringen per week!! Dan gok ik voor nu op 32 kandidaten, waarvan 16 oude en 16 nieuwe, en dan ook het dubbel aantal afleveringen.

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #193 Gepost op: 26-07-2021, 19:24:42 »
Dit nieuws is FAN-TAS-TISCH!

Mogelijkheden zijn met natuurlijk dat er veel meer kandidaten zijn en dan zou het dus inderdaad zo kunnen zijn dat onze voorspellingen qua kandidaten kloppen! Het kan ook zo zijn dat op donderdag het All Stars seizoen is en op zondag met nieuwe kandidaten maar dan wordt het denk ik wel heel onoverzichtelijk. Kaj en Nicolette zeiden wel dat ze dubbele diensten hebben gedraaid dus twee aparte seizoenen zou alsnog kunnen of inderdaad gewoon meer proeven etc.
« Laatst bewerkt op: 26-07-2021, 19:27:08 door NLTVWIKI »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #194 Gepost op: 26-07-2021, 19:48:12 »
Ik kan me van het vorig seizoen herinneren dat het overgrote deel van de afleveringen al super langdradig waren, heb je dan echt die extra zendtijd nodig met meer kandidaten (als ze net zolang weg zijn geweest als normaal)? Dan zou twee aparte seizoenen, de Allstars op donderdag en de gewone op zondag mij het meest logisch in de oren klinken.

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #195 Gepost op: 26-07-2021, 19:54:35 »
Kaj zegt ook in het interview met RTL Boulevard dat ze dubbele diensten hebben moeten draaien op een dag, namelijk twee afleveringen op één dag! Dus ik denk op donderdag een All Stars seizoen en op zondag een seizoen met nieuwe kandidaten.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #196 Gepost op: 26-07-2021, 20:00:25 »
Kaj zegt ook in het interview met RTL Boulevard dat ze dubbele diensten hebben moeten draaien op een dag, namelijk twee afleveringen op één dag! Dus ik denk op donderdag een All Stars seizoen en op zondag een seizoen met nieuwe kandidaten.
Dat zou zomaar eens kunnen  ::vergroot:: en ook de oude vertrouwde donderdag erbij!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #197 Gepost op: 26-07-2021, 20:04:46 »
32 kandidaten? Aub niet zeg  ::rofl::

En twee seizoenen door elkaar lijkt me ook gek. Dan zouden ze ze eerder na elkaar doen. Ik gok dan op 24 kandidaten ofzo net als de Australische versie en dan misschien ook proeven voor rewards  zoals eten en dekens enzo. We zullen t zien!
Frankje Lapi

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #198 Gepost op: 26-07-2021, 20:16:23 »
Een seizoen op donderdag en een seizoen op zondag is veel te verwarrend voor de kijker. Het zou wel kunnen dat ze 2 seizoenen na elkaar uitzenden. Maar tegelijk denk ik niet.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #199 Gepost op: 26-07-2021, 20:38:13 »
Ik denk dat er geen extra proeven voor rewards komen, maar wel iedere aflevering een immuniteitsproef. Met 24 kandidaten kan er makkelijk iedere aflevering iemand naar huis! Ik vind het persoonlijk wel leuk, maar hoop dat dit seizoen wel wat consistenter (stabieler) is, er geen opgevers zijn en er wel wat drama in voorkomt. Ook hoop ik dat alle kandidaten vanaf de samensmelting wel op hetzelfde eiland blijven, dus geen winnaarseiland waar er iedere aflevering een raar proefje wordt gedaan. Ik ben benieuwd!