Auteur Topic: Expeditie Robinson 2021  (gelezen 40956 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #460 Gepost op: 31-08-2021, 23:02:40 »
Grappig zeg, dat het zulke bekende mensen zijn voor velen hier. Ik ken er echt bar weinig. Annemiek natuurlijk, als BzV fan. Eva, Stefano, Siekene. Dennis wel eens gezien, en wel eens gehoord van Jan van Halst en John de Bever, maar dat was het dan wel.

Wel een heel toffe aflevering, mooie start!
Keep calm and eat chocolates!

Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #461 Gepost op: 23-09-2021, 16:02:33 »
4 nov komt eilandpraat terug

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #462 Gepost op: 23-09-2021, 23:32:14 »
4 nov komt eilandpraat terug

Dan zal dan de samensmelting wel beginnen. Deze zondag de herindeling, dan drie weken later denk ik dat Noord en Zuid worden samengevoegd en gaan strijden tegen 2e kans-eiland en dan nóg drie weken later op 4 november zal de echte samensmelting wel komen denk ik zo. Dat eilandpraat op een donderdag begint doet me vermoeden dat ook na de samensmelting ER twee keer per week te zien blijft.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #463 Gepost op: 24-09-2021, 00:42:25 »
Inmiddels is er na 8 afleveringen een iemand weg, de rest wordt van eiland naar eiland doorgeschoven. Word je weg gestemd, geen probleem, je mag naar een ander eiland. Word je ook daar weg gestemd nog niks aan de hand dan ga je naar nog weer een ander eiland.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #464 Gepost op: 24-09-2021, 08:44:40 »
Het zou idd beter geweest zijn als ze gewoon 3 teams tegen elkaar hadden laten spelen, bij de verliezers 1 wegstemmen en naar afvallers eiland.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #465 Gepost op: 24-09-2021, 10:14:22 »
Inmiddels is er na 8 afleveringen een iemand weg, de rest wordt van eiland naar eiland doorgeschoven. Word je weg gestemd, geen probleem, je mag naar een ander eiland. Word je ook daar weg gestemd nog niks aan de hand dan ga je naar nog weer een ander eiland.


Het doet geestelijk wel heel veel met je. Twee keer de klap dat je naar huis moet zien om te draaien in de melding dat je een kans krijgt maar wel individueel moet strijden. Ik vind het eigenlijk wel heel interessant.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #466 Gepost op: 24-09-2021, 12:18:42 »

Het doet geestelijk wel heel veel met je. Twee keer de klap dat je naar huis moet zien om te draaien in de melding dat je een kans krijgt maar wel individueel moet strijden. Ik vind het eigenlijk wel heel interessant.
Jammer genoeg weten ze op herkansingseiland al dat er een afvallerseiland is. Ik denk dat ze het ook tegen Sieneke en Stefano hebben gezegd. Stefano reageerde niet verrast nu.

Rob was wel verbaasd dat ie in het spel mocht blijven, maar misschien snapt ie het niet helemaal. Ik denk dat het verrassingselement wel een beetje weg is.

Offline Tristan

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #467 Gepost op: 24-09-2021, 13:46:00 »
Inmiddels is er na 8 afleveringen een iemand weg, de rest wordt van eiland naar eiland doorgeschoven.
Tot nu toe zijn er twee vertrokken: Eva van de Wijdeven na het verlies van het duel met Rob en Dennis Schouten die om medische redenen de expeditie verliet. Maar dat zijn er idd wel weinig na vier weken uitzending.

Omdat de zondagaflevering in het teken van de nieuwe lichting expeditieleden gaat en de donderdagaflevering vooral over de tweedekansers, kun je eigenlijk niet spreken dat er nu al acht afleveringen geweest zijn, maar zijn er vier uitzendweken geweest: Afgelopen zondag was dus eigenlijk aflevering 4 en gisteren was aflevering 4a ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #468 Gepost op: 4-10-2021, 10:22:36 »
Ben ik de enige die dit seizoen er maar niet in kan komen? (zeg maar gerust, ik kijk bijna alleen nog het spel en wie eruit ligt en verder doet het me nagenoeg niks meer; misschien een overkill?)
Ich bin ein Bärliner!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #469 Gepost op: 4-10-2021, 11:18:58 »
Nee hoor duurde bij mij ook een heel poosje, nu pas met de blindside vind ik het leuker worden, want nu wordt het hele spel op de schop gegooid.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #470 Gepost op: 16-10-2021, 16:00:34 »
Zondag de eetproef. "Een gewaarschuwd mens telt voor twee", zegt het spreekwoord maar ik vind het nog steeds een crime om naar te kijken  :o :-[

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #471 Gepost op: 16-10-2021, 18:59:08 »
Ik vind dat ook maar niks. Behalve die keer dat iemand een broodje hamburger kreeg en dat ie het niet vertrouwde. ::rofl::

Offline Tristan

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #472 Gepost op: 17-10-2021, 12:09:07 »
Het zou ook altijd gaan om 'lokale specialiteiten'. Het lijkt mij niet dat koeienogen een Kroatische delicatesse is.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #473 Gepost op: 17-10-2021, 12:19:36 »
Het zou ook altijd gaan om 'lokale specialiteiten'. Het lijkt mij niet dat koeienogen een Kroatische delicatesse is.

Men moet een beetje improviseren met covid, ik zie daar het probleem niet in. Als het volgend jaar zomer weer kan gaan ze 'gewoon' weer in Azië filmen. Die proef hoort in Robinson. Daarnaast krijg je dat het veel te veel om de fysieke proeven draait ::jaja::

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #474 Gepost op: 23-12-2021, 19:56:49 »
Vanavond tijd voor aflevering vierender... Oh nee, het seizoen is afgelopen! ::feest::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #475 Gepost op: 24-12-2021, 12:27:44 »
Vanavond tijd voor aflevering vierender... Oh nee, het seizoen is afgelopen! ::feest::

 ::rofl::


Ik kijk al vanaf 2012 Robinson en dit is het eerste jaar dat ik halverwege ben afgehaakt. Het seizoen ws ongelofelijk langdradig, er gebeurde weinig, de afleveringen waren opgebouwd uit quotes als 'ik begin echt wel honger te krijgen' en 'ik wil immuniteit winnen, want dan ben je veilig bij de eilandraad'. Héél vermoeiend. Zo vermoeiend dat ik na de exit van Sylvana gewoon geen zin meer had om te kijken. Hopelijk gaat het format weer terug naar één aflevering per week.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #476 Gepost op: 24-12-2021, 14:22:19 »
Het langdradige, wat veel benoemd is, kan ik me in vinden. Dat is eigenlijk al jaren zo (en met 2 afleveringen per week werd het er ondanks de extra kandidaten niet beter op). Als ik daar niet meer tegen had gekund was ik al op voorhand afgehaakt.
Daarom neem ik tegenwoordig op - en kijk ik zo dat ik door de oninteressante stukjes kan zappen. Misschien dat ik me er daardoor minder dan normaal aan geërgerd heb. Want qua spel vond ik het best een aardig seizoen. Er werd (iig op 1 eiland) meer tactisch gespeeld, paar verrassende stemmingen (alleen moeten ze wel iets beter leren editen zodat het niet alleen voor de deelnemers, maar ook voor ons verrassend is). Alleen de slot aflevering was echt niks. Maar goed dat is het eigenlijk nooit.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #477 Gepost op: 26-12-2021, 21:35:18 »
De enige reden dat ik heb het afgekeken was dat ik het samen keek met familie. Ik was er zelf nooit doorheen gekomen, want het ging me echt te langzaam allemaal.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #478 Gepost op: 27-12-2021, 01:29:36 »
Ik geef het elk jaar weer een nieuwe kans en vaak lukt het ook om door te kijken, maar dit jaar kon ik het niet meer aan. De twee afleveringen per week was echt teveel. Voeg daar de onlogische keuzes, verwarrende opzet met eilanden en gewoon niet genoeg interessante content om de afleveringen mee te vullen bij, en dan haak je toch af. Sowieso lag ik na een tijdje zo ver achter dat het niet meer in te halen was. Jammer, maar als dit is waar ze heen gaan dan vrees ik dat ER klaar is voor mij.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Expeditie Robinson 2021
« Reactie #479 Gepost op: 27-12-2021, 09:08:04 »
Zoals D*N het verwoord heeft kan ik me helemaal in vinden. Ik ben dit seizoen met goede moed begonnen, maar het werd gewoon te veel/vaak en te onduidelijk. Eerst zorgde ik er nog wel voor de opdrachten en eilandraad te zien, met het werd zo'n overkill dat ik ook daarmee ben gestopt...
Ich bin ein Bärliner!