Auteur Topic: Aflevering 1 (29 augustus)  (gelezen 1366 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 1 (29 augustus)
« Gepost op: 29-08-2022, 11:37:20 »
We gaan van start! ::hyper::

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #1 Gepost op: 29-08-2022, 11:50:08 »
Ik ga toch weer kijken  ;D
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2022, 12:18:39 »
Ik ga toch weer kijken  ;D
Ik ga het in ieder geval (zoals iedere keer) weer een kans geven. Zolang Susan en Liza erin zitten zal ik ook waarschijnlijk wel blijven kijken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #3 Gepost op: 29-08-2022, 13:34:42 »
Ik ga toch weer kijken  ;D
Hetzelfde ::rofl::

Ik hoop dat ze dit seizoen zo back-to-basic mogelijk zijn gegaan wat betreft twists. De cast heeft in mijn ogen wel potentie om een leuk seizoen af te leveren.

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #4 Gepost op: 29-08-2022, 16:43:56 »
Ik heb de eerste aflevering afgelopen donderdag gezien samen met de overige kandidaten en Rick & Nicolette. Vond het vrij geestig, maar ben benieuwd of jullie dat ook gaan vinden. In ieder geval benieuwd naar alle reacties! Veel kijkplezier.  ::jaja::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #5 Gepost op: 29-08-2022, 17:24:06 »
Ik ben benieuwd! Vorig jaar was ik voor het eerst sinds 2012 afgehaakt, maar met één uitzending per week moet het goed komen.

Dit jaar ben ik voor Susan ::jaja::

Zelf heb ik wel het gevoel dat bij Robinson wel aan te voelen valt wie er redelijk snel uit gaat. Ik denk dat Juultje, Laura, Harry en Rose er pre-merge uit zullen gaan.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #6 Gepost op: 29-08-2022, 17:44:08 »
ik ben voor Dennis, Harry, en natuurlijk mijn stadgenootjes Mike, Chatilla
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #7 Gepost op: 29-08-2022, 20:49:55 »
Ik vind de leader er in ieder geval al tof uitzien!  ::bravo::
Er is geen Mol meer...

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #8 Gepost op: 29-08-2022, 20:50:56 »
Mooie HD beelden! ::bravo:: Begint nu al goed.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #9 Gepost op: 29-08-2022, 20:53:42 »
Ik ben benieuwd! Vorig jaar was ik voor het eerst sinds 2012 afgehaakt, maar met één uitzending per week moet het goed komen.

Vorig jaar vond ik de slechte expeditie ooit. Alles was zo verwarrend, de twists waren lame en het was enorm langdradig. Het enige pluspunt vond ik het zien van een paar terugkerende kandidaten.

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #10 Gepost op: 29-08-2022, 22:13:18 »
Prima eerste aflevering zo. Mooie proeven en wat mij betreft ook voldoende aandacht per persoon. Ik had wat twijfels over de crew, maar op een enkeling na lijkt het mij juist een mooie, fanatieke groep!

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #11 Gepost op: 29-08-2022, 22:23:53 »
Ik denk dat het over het algemeen een diverse groep kandidaten is en dat de teams redelijk gebalanceerd zijn. Leuk nieuw spelelement, ik ben benieuwd hoe dat in de toekomst uit zal pakken. Ik ben ook benieuwd hoe het nu met 3 kampen weer zal gaan. Ik was een beetje sceptisch, maar misschien toch wel weer positief verrast  ::jaja::
Er is geen Mol meer...

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #12 Gepost op: 29-08-2022, 22:28:39 »
Ik heb me vermaakt ::bravo::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #13 Gepost op: 29-08-2022, 22:55:39 »
Deze openingsaflevering was best prima :) Nieuwe gezichten. Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren in deze 35 dagen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #14 Gepost op: 30-08-2022, 08:01:22 »
Het was absoluut een tevredenstellende eerste aflevering! Hopelijk blijft het zo. Overigens, maandag is best een interessante uitzenddag. Voor mij was er namelijk verder niks op de tv...
Ich bin ein Bärliner!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #15 Gepost op: 31-08-2022, 15:04:09 »
Leuke eerste aflevering!  ::jaja::

Ook een leuke nieuwe twist in één van de kokers, ik ben benieuwd! Er is ons beloofd dat dit seizoen overzichtelijker gaat worden en de eerste aflevering laat wat mij betreft wel een strakke indruk achter  ::ok::

Wel heb ik het gevoel dat iedereen elkaar heel erg mag, ook als je bijvoorbeeld op Instagram kijkt (iedereen lijkt elkaar geweldig te vinden). Ik ben benieuwd of er wat drama gaat zijn dit jaar. Hopen van wel, dat hoort er natuurlijk bij ;)

Offline AggieMol

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (29 augustus)
« Reactie #16 Gepost op: 1-09-2022, 12:37:52 »
Oef!!! Bijna afgehaakt voor de start en dat vanwege het nogal chaotische vorige seizoen. Keerde ER eindelijk terug na een ER-loos jaar, was het heel onoverzichtelijk en moeilijk te volgen omdat er twee expedities door elkaar liepen en dat ook nog op een locatie die me absoluut niet aansprak, kale eilanden zonder palmbomen en andere mooie natuur en veel te veel uitzendingen, twee per week, dat sloeg gewoon totaal nergens op!!! Daarom zag ik het in eerste instantie dan ook absoluut niet zitten om dit seizoen te kijken. Uiteindelijk besloot ik afgelopen maandag dan toch maar even te polsen, niet geschoten is tenslotte altijd mis!!!! Het viel me mee, deze eerste aflevering zag er goed uit, enkel nieuwe kandidaten en ook weer op de oorspronkelijke locatie, mét palmbomen. Dat was beter dan kale eilanden met alleen maar rotsen. Tevens is er maar 1 uitzending per week, op maandag. Dat voorspelt veel goeds!!!