Auteur Topic: Aflevering 5 (26 september)  (gelezen 2492 keer)

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #20 Gepost op: 27-09-2022, 09:12:23 »
Ik vind de verdeling niet zo slim. Dennis heeft een sterk bondje tegenover zich staan. Ook Juultje staat niet bijster sterk. Alleen Niek heeft zijn voordeel ten volle benut, een sterk team waar hij zelf het sterkste staat, knap.


Ik weet niet of ik het zo slim van NIek vond om als laatste niet voor Harrie te kiezen. Dan had hij met 3 mand van team groen in een nieuw team gezeten. Nu met 3 man van team paars.

Dennis had als laatste geen keus meer. Ik snapte zijn keuze voor Chatilla en Vincent, maar daardoor liep hij het risico van een groepje van 3.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #21 Gepost op: 27-09-2022, 09:16:01 »
de meeste vrouwen dit jaar zijn ook gewoon zwakke kandidaten op Dzifa, Liza, Juultje, April na dan

waarom zou je een kandidaat van andere team moeten redden dan?  alleen maar een mond meer die je moet voeden  ;)
Ik vind Chatilla zeker ook een sterke kandidaat, misschien wel de sterkste.

Nu zie ik het nut van iemand redden ook niet meer zo. Ja je had iemand kunnen voorstellen van je oude team om sterker te staan, maar daar trappen de anderen niet in denk ik.
Voor de hussel wel, toen zou dat de kandidaat geweest zijn die je kon wegstemmen.
En die kandidaat kon vervolgens weer proberen om de proef te winnen waardoor hij/zij er alsnog niet uit zou gaan.

Offline AggieMol

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #22 Gepost op: 3-10-2022, 14:58:18 »
Ik vind dit seizoen tot nu toe inderdaad ook veel beter dan de twee voorgaande, het is overzichtelijker en ook geen voorspelbare zaken. Ja, RTL heeft goed geluisterd naar alle kritiek die de kijkers hadden  tijdens de afgelopen seizoenen en hier goed op ingespeeld, super!!!!! ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots::