Auteur Topic: Aflevering 5 (26 september)  (gelezen 2353 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 5 (26 september)
« Gepost op: 26-09-2022, 17:28:49 »
Ook Kirsten heeft het veld moeten ruimen. Heeft zij net de hussel gemist of laat die nog even op zich wachten?

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #1 Gepost op: 26-09-2022, 20:47:21 »
Dat moet wel de kortste proef ooit zijn? ;D

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #2 Gepost op: 26-09-2022, 20:49:39 »
Je knippert twee keer en het was voorbij ::rofl::. Niek is gewoon te sterk als je naar de andere twee kijkt.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #3 Gepost op: 26-09-2022, 21:15:43 »
Leuke twist met het kiezen zo ::joehoe::. Ik vind het alleen een beetje oneerlijk dat je iemand als captain kiest om luxe te krijgen, diegene wint en je daarna niet de luxe krijgt. Dat voelt een beetje dubbel.

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #4 Gepost op: 26-09-2022, 21:16:34 »
Ik ben toch bang dat Juultje dit niet goed heeft aangepakt. Het is daar nu drie uit team paars tegen drie uit team oranje. Waarbij zij zelf van die drie uit paars het minst sterk staat.

Wel een leuke manier om de hussel te doen, ook met het zelf ophalen van de eilanden!

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #5 Gepost op: 26-09-2022, 21:28:00 »
Echt heel leuk hoe de hussel is uitgevoerd! Ook hoe dít is aangepakt is echt een keer heel iets anders. Heel positief over het seizoen tot nu toe doordat alles minder te voorspellen voelt.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #6 Gepost op: 26-09-2022, 21:33:52 »
Devrim zit in zijn villian era ::rofl::.

Online Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #7 Gepost op: 26-09-2022, 21:40:43 »
Heerlijk hoe Devrim de oorlog met Dennis verklaart vlak voor de proef  ::rofl::
Er is geen Mol meer...

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #8 Gepost op: 26-09-2022, 21:46:00 »
De nieuwe teams.

Groen:
Niek (was al team Groen) - heeft een extra stem/immuniteitsmunt/plunder
London (was al team Groen) - heeft een plunder
Mike (voormalig team Oranje)
Dzifa (voormalig team Paars)
Thijs (voormalig team Paars)
Rose (voormalig team Paars)

Oranje:
Dennis (was al team Oranje)
Laura (was al team Oranje)
Lisa (was al team Oranje) - heeft een extra stem
Harry (voormalig team Groen)
Vincent (voormalig team Groen)
Chatilla (voormalig team Groen)

Paars:
Juultje (was al team Paars)
Ilias (was al team Paars) - heeft een immuniteitsmunt
Niels (was al team Paars)
April (voormalig team Oranje)
Devrim (voormalig team Oranje)
Ferry (voormalig team Oranje)
« Laatst bewerkt op: 26-09-2022, 22:00:57 door Joey94 »

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #9 Gepost op: 26-09-2022, 22:12:15 »
Ik vind het echt een sterk seizoen tot nu toe. Veel goede twists en als ik eens kijk naar al de teams... Er doen zó veel sterke spelers mee. Er zijn nu al bijna geen zwakka schakels meer te vinden. Goede comeback, want afgelopen twee seizoenen werd het juist steeds minder wat mij betreft.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #10 Gepost op: 26-09-2022, 22:14:19 »
Ja, vind ik ook.

Vrees wel voor mn favoriet Harrie nu. Met de extra stem van Liza kan het 3-3 worden en dan is Harrie de klos vanwege zijn tegenstemmen.
You'll never walk alone

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #11 Gepost op: 26-09-2022, 22:20:34 »
De nieuwe teams.

Groen:
Niek (was al team Groen) - heeft een extra stem/immuniteitsmunt/plunder
London (was al team Groen) - heeft een plunder
Mike (voormalig team Oranje)
Dzifa (voormalig team Paars)
Thijs (voormalig team Paars)
Rose (voormalig team Paars)

Oranje:
Dennis (was al team Oranje)
Laura (was al team Oranje)
Lisa (was al team Oranje) - heeft een extra stem
Harry (voormalig team Groen)
Vincent (voormalig team Groen)
Chatilla (voormalig team Groen)

Paars:
Juultje (was al team Paars)
Ilias (was al team Paars) - heeft een immuniteitsmunt
Niels (was al team Paars)
April (voormalig team Oranje)
Devrim (voormalig team Oranje)
Ferry (voormalig team Oranje)

Ik vind de verdeling niet zo slim. Dennis heeft een sterk bondje tegenover zich staan. Ook Juultje staat niet bijster sterk. Alleen Niek heeft zijn voordeel ten volle benut, een sterk team waar hij zelf het sterkste staat, knap.

De hussel vind ik verder goed uitgevoerd. Het seizoen zit qua spel en opbouw goed in elkaar. Het voorspelbare van de afgelopen paar jaar is helemaal weg, mooi!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #12 Gepost op: 26-09-2022, 22:24:18 »
Mijn enige kritiekpunt is dat het wel erg veel fysiek is en er ook nog wel eens een puzzel mag komen.

Offline NLTVWIKI

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #13 Gepost op: 26-09-2022, 22:29:10 »
Dit seizoen zit inderdaad heel goed in elkaar en de twists dit jaar zijn heel vet, wel hoop ik dat de Vrijbrief nog een keer slaagt.

Mijn enige kritiekpunt is dat ik de proeven dit seizoen minder spectaculair vindt, dat vind ik jammer. Vorig seizoen in Kroatië waren de proeven namelijk echt fan-tas-tisch mooi en groots en dit jaar vind ik het een beetje simpel (behalve de proef waarbij er drie teams tegen elkaar moesten spelen).

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #14 Gepost op: 26-09-2022, 22:32:11 »
Mijn enige kritiekpunt is dat het wel erg veel fysiek is en er ook nog wel eens een puzzel mag komen.

Volgende keer krijgen we in ieder geval niet alleen maar fysiek. De captains battle lijkt pijl en boog schieten en dus behendigheid. Ben het overigens wel met je eens! Misschien ook wel eens leuk om juist in teamverband iets te doen met geheugen ofzo. Als dat erin zit, is dat volgens mij altijd bij een individuele proef.

Mijn enige kritiekpunt is dat ik de proeven dit seizoen minder spectaculair vindt, dat vind ik jammer. Vorig seizoen in Kroatië waren de proeven namelijk echt fan-tas-tisch mooi en groots en dit jaar vind ik het een beetje simpel (behalve de proef waarbij er drie teams tegen elkaar moesten spelen).

Zelf vind ik het juist wel fijn dat de proeven soms simpeler zijn. Robinson is meer dan alleen grootse proeven, en door soms wat simpelere proeven is er voor mijn gevoel meer tijd voor andere dingen die ook bij Robinson horen. Maar ieder z'n mening.
« Laatst bewerkt op: 26-09-2022, 22:35:12 door Joey94 »

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #15 Gepost op: 26-09-2022, 22:33:16 »
Devrim zit in zijn villian era ::rofl::.

Hahahaha ja ik vond dat het na de hussel wel tijd werd voor wat opschudding. De 11 dagen met team Oranje waren zo gezellig, dat ik me afvroeg of dit Expeditie was. Ik zal achteraf wel uitleggen waarom ik bepaalde dingen heb gedaan zoals ik ze heb gedaan, als men daar nieuwsgierig naar is natuurlijk.  ::rofl::

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #16 Gepost op: 26-09-2022, 22:34:09 »
Mijn enige kritiekpunt is dat het wel erg veel fysiek is en er ook nog wel eens een puzzel mag komen.

Ik denk dat je je kan voorstellen, dat ik het hiermee eens ben. Met elke fysieke proef waarin ik vrij nutteloos was snakte ik meer naar een puzzel.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #17 Gepost op: 26-09-2022, 23:15:38 »
Weer een aflevering waarin het 'redden' van een weggestemde kandidaat niet gebeurt. Ik vraag me af of we dat sowieso nog een keer gaan zien.

Wel jammer dat er voor de 4e keer een vrouw uitgaat. Het wordt wel een enorm testosteronfeestje zo.
Ik ben wel blij dat Liza niet weggestemd is.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #18 Gepost op: 27-09-2022, 09:10:02 »
Weer een aflevering waarin het 'redden' van een weggestemde kandidaat niet gebeurt. Ik vraag me af of we dat sowieso nog een keer gaan zien.


Dan hadden ze moeten zeggen dat je verplicht 2 personen moest kiezen. En dan had je als team wel kunnen gokken op wie je dacht dat er niet uit zou gaan.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Aflevering 5 (26 september)
« Reactie #19 Gepost op: 27-09-2022, 09:11:12 »
Weer een aflevering waarin het 'redden' van een weggestemde kandidaat niet gebeurt. Ik vraag me af of we dat sowieso nog een keer gaan zien.

Wel jammer dat er voor de 4e keer een vrouw uitgaat. Het wordt wel een enorm testosteronfeestje zo.
Ik ben wel blij dat Liza niet weggestemd is.
de meeste vrouwen dit jaar zijn ook gewoon zwakke kandidaten op Dzifa, Liza, Juultje, April na dan

waarom zou je een kandidaat van andere team moeten redden dan?  alleen maar een mond meer die je moet voeden  ;)
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim