Auteur Topic: Aflevering 7 (10 oktober)  (gelezen 2071 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 7 (10 oktober)
« Reactie #20 Gepost op: 11-10-2022, 00:43:38 »
Leuke aflevering weer ::jaja::

Ik ben altijd wel fan van spelers die een beetje risico durven nemen, zoals Devrim, en ook bijvoorbeeld Chatilla en Harry deze aflevering. Echt een verademing dat Harry gewoon als one of the players wordt gezien i.p.v. de 'oudere' die maar moet worden weggestemd omdat dat nou eenmaal altijd zo gaat. 

Wat mij betreft erg leuk dat zulke bekende influencers meedoen, maar Rose en Juultje vond ik niet interessant qua speltactiek of biechts. Het werd er ook niet echt interessanter op, het was voor beiden toch wel meewaaien met de winden die er waren. Super zonde dat Juultje's heup haar avontuur zo in de weg zit :(

We zijn bij eilandraad 6 & afvaller 7, soms vergeet ik dat ze er wel al 16 (!) dagen zitten.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 (10 oktober)
« Reactie #21 Gepost op: 11-10-2022, 11:05:51 »
Stel dat volgende week de samensmelting is (wat ik wel verwacht), is dit dan de eerste keer in de geschiedenis dat er kandidaten zijn die in de teamfase niet op de eilandraad zijn verschenen? Devrim, April en Ferry ontlopen deze nog steeds tot nu toe.

Uit mijn blote hoof kom ik uit op Marnix (2005).

De eerste rondes zat hij op een rots (als één van de twee dertigers), wanneer hij in het spel kwam, won zijn team immuniteit tot aan de samensmelting.

Sterker nog: bij de samensmelting won hij immuniteit en mocht naar winnaarseiland. Wanneer hij daar weg moest, won hij direct terug en mocht een zwarte stem uitdelen. Dat jaar kon er ook gekozen worden om je stemmen te sparen, dus stemde hij nooit op de eilandraad.  De ene keer dat hij stemde, was op de finale-eilandraad op zichzelf (6x).

Dat kan dit jaar niet bereikt worden maar Devrim April en Dzifa kunnen wel zonder 1 eilandraad de samensmelting halen.
klaar voor de strijd

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 (10 oktober)
« Reactie #22 Gepost op: 11-10-2022, 17:05:31 »
Dat er nu nog maar 3 vrouwen in zitten en 11 mannen heeft er naar mijn mening ook mee te maken dat de vrouwen die nu zijn afgevallen mentaal of/en fysiek niet de sterkste waren. Dat is niet heel aardig om te zeggen maar zo voelt het wel. Eigenlijk alleen Liza's exit vond ik onverwachts en onterecht omdat ik in haar wel iemand zag die sterk in de proeven was en sociaal goed in de groep lag maar de andere 6 vroege afvallers verbazen mij niet echt. Dzifa en April zijn fysiek en sociaal gezien wel sterke spelers en zie ik wél ver komen en Chatilla is fysiek gezien natuurlijk ook een topspeler, alleen zij zou nog wel problemen kunnen krijgen met haar wat bazige gedrag verder in het spel.

When life knocks you down, fight back!

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 (10 oktober)
« Reactie #23 Gepost op: 11-10-2022, 20:44:02 »
Uit mijn blote hoof kom ik uit op Marnix (2005).

De eerste rondes zat hij op een rots (als één van de twee dertigers), wanneer hij in het spel kwam, won zijn team immuniteit tot aan de samensmelting.

Sterker nog: bij de samensmelting won hij immuniteit en mocht naar winnaarseiland. Wanneer hij daar weg moest, won hij direct terug en mocht een zwarte stem uitdelen. Dat jaar kon er ook gekozen worden om je stemmen te sparen, dus stemde hij nooit op de eilandraad.  De ene keer dat hij stemde, was op de finale-eilandraad op zichzelf (6x).

Dat kan dit jaar niet bereikt worden maar Devrim April en Dzifa kunnen wel zonder 1 eilandraad de samensmelting halen.

O ja, dat is waar ook van Marnix! Toch niet helemaal hetzelfde omdat hij toen pas in aflevering 4 in een kamp kwam. Maar wel interessant en had er nooit zo bij stilgestaan dat hij nooit op een gewone eilandraad heeft gestemd van alle afleveringen samen.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 (10 oktober)
« Reactie #24 Gepost op: 11-10-2022, 23:21:10 »
O ja, dat is waar ook van Marnix! Toch niet helemaal hetzelfde omdat hij toen pas in aflevering 4 in een kamp kwam. Maar wel interessant en had er nooit zo bij stilgestaan dat hij nooit op een gewone eilandraad heeft gestemd van alle afleveringen samen.

Hij is de enige die dit bijna benaderd.

In alle andere seizoenen heeft iedereen minstens 1 eilandraad gedaan voor de samensmelting.
klaar voor de strijd

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Aflevering 7 (10 oktober)
« Reactie #25 Gepost op: 12-10-2022, 10:08:30 »
jammer van Juultje maar ja je gezondheid staat op de eerste plaats natuurlijk


jammer dat Rose werd weggestemd maar had ik wel verwacht, en Mike is daar de volgende



toch wel leuk dat we Rose tenminste nog keertje bij captains battle hebben kunnen zien en in immuniteitsproef, voor haar doen deed ze het redelijk goed denk ik (maar goed ze stond tegenover een Vincent die toch echt wel bewijst in top conditie te zijn)



Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim