Auteur Topic: Aflevering 10 (31 oktober)  (gelezen 1470 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 10 (31 oktober)
« Gepost op: 31-10-2022, 19:30:01 »
De eerste aflevering na de samensmelting: wie wint de eerste individuele proef? Zal de inmiddels klassieke stemmenstortvloed wederom vallen? Wordt er al geplunderd? Houdt Mike het vol op afvallerseiland?

Amai, er staat veel te gebeuren, spannend! En dat terwijl vandaag al zo'n angstaanjagende dag is. ::spook:: ::heks::
Komt dat zien in aflevering 10!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #1 Gepost op: 31-10-2022, 21:04:23 »
Langdradige proef zeg....
You'll never walk alone

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #2 Gepost op: 31-10-2022, 21:09:07 »
Tsja, vanaf nu nog maar 1 proef per aflevering, dan krijg je helaas dat het in de montage wat uitgerekt wordt...

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #3 Gepost op: 31-10-2022, 21:15:47 »
We hebben net van reclameblok tot reclameblok zitten kijken hoe 8 kandidaten zijn gevallen. Gevuld met biechten.

Ik ben echt enthousiast over dit seizoen, maar dit duurt echt te lang. Wellicht binnenkort weer 2 of meer proeven met een winnaarseilandproef?
You'll never walk alone

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #4 Gepost op: 31-10-2022, 21:20:56 »
De verliezerseilandproef zal wel volgende week beginnen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #5 Gepost op: 31-10-2022, 21:24:06 »
Oja inderdaad!

En winnaarseiland lijkt niet meer structureel voor heel lang te zijn, maar voor 1 nachtje. Dit wordt echt een topseizoen  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #6 Gepost op: 31-10-2022, 21:28:15 »
De verliezerseilandproef zal wel volgende week beginnen.

Dat hoeft natuurlijk niet. Al jaren lang is er inderdaad een duel, maar voor hetzelfde geld blijven alle afvallers daar samen, en is er dan pas een proef of eilandraad.

En winnaarseiland lijkt niet meer structureel voor heel lang te zijn, maar voor 1 nachtje. Dit wordt echt een topseizoen  ::bravo::

Daar ben ik ook echt heel blij mee inderdaad!!!

----------

Ik hoop dat er nog een twist komt en bijvoorbeeld April op de eilandraad opeens nog de amulet kan inruilen voor één van de drie welbekende kokers.
« Laatst bewerkt op: 31-10-2022, 21:30:06 door Joey94 »

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #7 Gepost op: 31-10-2022, 21:32:00 »
Weer even een nieuw overzicht van de tactische wapens onder de kandidaten:

Niek: extra stem
London: plunder
Thijs: plunder
Vincent: plunder en extra stem
Ferry: immuniteitsmunt

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #8 Gepost op: 31-10-2022, 22:02:34 »
Deze zag ik echt niet aankomen. Ik dacht echt dat ze Niek eruit zouden stemmen. Ze pakt het wel sportief op. Ben wel beniewd wie er nu op Niek is gegaan. Buiten Chatilla, Harry en Dennis. Vincent of Ferry?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #9 Gepost op: 31-10-2022, 22:03:04 »
Vincent denk ik
You'll never walk alone

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #10 Gepost op: 31-10-2022, 22:05:17 »
Dat verwacht ik ook. Dus gewoon het oude team Oranje.

Zelf ben ik wel tevreden met de uitslag. Het was vervelender geweest als Niek eruit had gemoeten. Wel staat mijn grote favoriet Harry wel iets minder sterk nu.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #11 Gepost op: 31-10-2022, 22:37:43 »
Zeer saaie aflevering. Er gebeurde gewoon helemaal niets. Blij dat Chatilla eruit is gestemd, Vincent heeft inderdaad de move gedaan denk ik. Ze pakte het super sportief op, die kant had ze vaker mogen laten zien in de afleveringen!

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #12 Gepost op: 31-10-2022, 23:10:38 »
Ik vond het zelf verder ook totaal niet boeiend deze aflevering, en ik ben een beetje bang dat dit zich door gaat zetten als er geen interessante twists gaan komen, of nog een tweede proef ofzo (o.b.v. het voorstukje lijkt er geen duel op afvallerseiland te komen). Ben tijdens de aflevering ook wat andere dingen gaan doen, en dat doe ik niet vaak bij ER.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #13 Gepost op: 31-10-2022, 23:22:32 »
Dit seizoen lijkt iedereen met uitzondering van Devrim, Niels, Harry en Chatilla het heel erg kumbaya te spelen. Dat kan wel verklaren dat het wat saaier gaat worden vanaf nu.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #14 Gepost op: 1-11-2022, 10:51:59 »
Dit seizoen lijkt iedereen met uitzondering van Devrim, Niels, Harry en Chatilla het heel erg kumbaya te spelen. Dat kan wel verklaren dat het wat saaier gaat worden vanaf nu.

Ik kan me niet voorstellen dat dit aan blijft houden (ook met al die wapens nog in het spel). Heel veel mensen zijn natuurlijk ook nog nooit echt in gevaar geweest. Waardoor dergelijke moves ook niet nodig waren. Het lag op de exit van Devrim na, steeds wel voor de hand wie er weg ging.

Hopelijk waaieren Harry, Dennis en Vincent nu een beetje uit over de rest van de groep, waardoor het wat onvoorspelbaarder gaat worden en niet oud Groen/ Paars tegen Oranje.

Ik ben erg benieuwd en verwacht toch nog wel wat vuurwerk.

Offline Daslan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #15 Gepost op: 1-11-2022, 14:08:28 »
Dit seizoen lijkt iedereen met uitzondering van Devrim, Niels, Harry en Chatilla het heel erg kumbaya te spelen. Dat kan wel verklaren dat het wat saaier gaat worden vanaf nu.

Dat was ook beetje mijn pech. Ik wist niet dat eigenlijk iedereen behalve Chatilla het kumbaya speelde in de andere kampen. Ja van Dennis & Mike wel, maar van London, Dzifa, Niek, Thijs, Vincent en Harry had ik geen idee. Als ik dat duidelijker had geweten was ik wel pas vanaf de samensmelting begonnen met herrieschoppen.  ::rofl::

Maar van wat ik er van merkte van ik het sowieso een rustige groep. Ik had veel liever met de Ferry D, Mariana, Soundos, Fajah, Fatimas van de Expeditie in een seizoen gezeten. Begrijp me niet verkeerd, het zijn echt schatten van mensen dit seizoen alleen voor de manier waarop ik het wilde spelen niet helemaal mijn groep.

Tsja, alle wapens zitten behalve Vincent wel aan één kant van het bondje. Dus ben benieuwd of het nog voor spektakel heeft kunnen zorgen. Maar ik vrees dat het inderdaad relatief rustig gaat blijven vanaf nu.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #16 Gepost op: 2-11-2022, 07:20:22 »
Fijn dat April en Dzifa Vincent hebben kunnen overtuigen om op Chatilla te gaan. Vond het wel opvallend dat hij op de eilandraad hier geen woord over repte. Of heeft Ferry toch ook op Chatilla gestemd? Die indruk kreeg ik niet.
🜃

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (31 oktober)
« Reactie #17 Gepost op: 2-11-2022, 19:07:29 »
Ik denk dat Ferry in overleg met Niels op Chatilla heeft gestemd, niet Vincent. Maar jammer dat we het niet zeker weten. Hopelijk krijgen we duidelijkheid in de volgende aflevering