Auteur Topic: Aflevering 14 (28 november)  (gelezen 1189 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 14 (28 november)
« Gepost op: 28-11-2022, 18:26:11 »
Wie wint het duel op afvallerseiland? En wie is het volgende slachtoffer op de eilandraad?

Gaat dat zien in aflevering 14!

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Aflevering 14 (28 november)
« Reactie #1 Gepost op: 28-11-2022, 19:43:32 »
Wordt spannend
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 (28 november)
« Reactie #2 Gepost op: 28-11-2022, 20:48:44 »
Leuk dilemma voorafgaand aan de proef! Als je besluit niet mee te doen, heb je geen immuniteit maar in ieder geval ook geen zwarte stem. Toch lijkt het me niet slim om eruit te stappen als je hoofd op het hakblok ligt.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 (28 november)
« Reactie #3 Gepost op: 28-11-2022, 22:05:10 »
Zeer te spreken over deze aflevering! Mooie verhouding qua overleven, emoties, persoonlijke groei, proeven, tactiek en de eilandraad. De crew heeft over het algemeen wel echt naar de feedback geluisterd voor m'n gevoel, en laat na de samensmelting niet meer alleen de proeven, tactiek en eilandraad zien. Ik hoop dat ze dit doorzetten in seizoenen die nog gaan komen!
Deze aflevering viel me ook wat meer op wat voor mooie muziek er werd gebruikt!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 (28 november)
« Reactie #4 Gepost op: 28-11-2022, 23:05:26 »
Wel een aardige aflevering, niet super bijzonder. Er was vooral veel klein zeer, zoals Dzifa brak van spijt en die ophef over die bloedneus. Eenzaamheid maakt toch een beetje gek.Vincent is echt totaal doorgedraaid, zoals hij zich presenteert t.o.v. Thijs. Dat is echt niet normaal meer te noemen. Los daarvan heeft hij verdiend gewonnen, tof dat hij door mag spelen.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 (28 november)
« Reactie #5 Gepost op: 29-11-2022, 12:44:53 »
Wel een aardige aflevering, niet super bijzonder. Er was vooral veel klein zeer, zoals Dzifa brak van spijt en die ophef over die bloedneus. Eenzaamheid maakt toch een beetje gek.Vincent is echt totaal doorgedraaid, zoals hij zich presenteert t.o.v. Thijs. Dat is echt niet normaal meer te noemen. Los daarvan heeft hij verdiend gewonnen, tof dat hij door mag spelen.

Volgende week gedraagt ie zich ook zo tegen Dzifa zagen we in het voorstukje. Begrijpelijk dat ie de focus wil houden en wraakgevoelens koestert, maar het blijft wel een spel en de sympathie die ik voor hem voelde brokkelt bij mij wel een beetje af. Hoop stiekem dat Dzifa hem verslaat volgende week.
When life knocks you down, fight back!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 (28 november)
« Reactie #6 Gepost op: 29-11-2022, 19:15:33 »
Ik vond de reactie van Vincent ook wel een beetje over the top.
Zeker als je het voorstukje van volgende week met Dzifa ziet.

Alsof hij niet ook op mensen heeft gestemd. En ook dat deed hij een een bondje.
Staat los van dat ik hem wel een echte Robinson vind. In de zin dat hij waarschijnlijk de enige is die geniet van het alleen zijn op zijn eiland.

Verder bewijst Ferry deze aflevering wel dat het een vergissing was om hem niet weg te stemmen vorige week. Dat was wellicht de enige kans die ze krijgen.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Aflevering 14 (28 november)
« Reactie #7 Gepost op: 29-11-2022, 19:45:24 »
Wat een overdreven reactie van Vincent met dat hout. Doe even normaal joh ???
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 (28 november)
« Reactie #8 Gepost op: 29-11-2022, 20:25:55 »
Voor de spanning in de halve finale en finale zou het naar mijn mening slimmer en leuker zijn als Ferry en Vincent er voor die tijd uit gaan want de andere 6 gaan het normaal gesproken gewoon afleggen tegen die 2 op basis van uithouding/kracht.

Zowel Dennis, Harrie, Dzifa, April, London en Niek hebben meer kans om te winnen als die 2 het spel uit zijn. Dus echt slim om Ferry er nu nog in te laten is het niet en het is te hopen voor hun dat Vincent de halve finale niet haalt op 'verliezerseiland' want die zie ik anders ook alsnog winnen. Dat had ik eerst niet zo erg gevonden maar na zijn gedrag afgelopen aflevering en komende week gun ik het hem zoals gezegd toch wat minder. 
When life knocks you down, fight back!