Auteur Topic: Aflevering 7 (7 april)  (gelezen 2092 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 7 (7 april)
« Gepost op: 31-03-2022, 19:18:09 »
Alles over aflevering 7 bespreek je hier!
(En komende week niet in andere topics i.v.m. spoilers. ;))
« Laatst bewerkt op: 7-04-2022, 19:47:35 door putyourHANSup! »

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [SPOILERS] Aflevering 7 (op Videoland)
« Reactie #1 Gepost op: 31-03-2022, 22:10:40 »
Wat een oneerlijke proef was dit. >:(
Dankzij het feit dat bondjes maken een voordeel geeft, bij nota bene de INDIVIDUELE proef.

Marianna zoals gewoonlijk slangenmens van de expiditie. Dit is de rede waarom ik haar terug wilde. Wat een heldin!

En volgende week eetproef. Zie hier Rita nog wel winnen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [SPOILERS] Aflevering 7 (op Videoland)
« Reactie #2 Gepost op: 1-04-2022, 08:39:22 »
Blij verrast dat we Niels niet steeds een duel hoeven te zien winnen om zo op Winnaarseiland te blijven. Dit is iets eerlijker, maar nog steeds in combinatie met extra stemmen niet leuk. Niels is nu nog zekerder van zijn plek in de halve finale.

En dan die eilandraad! Heerlijke blindside. Dat Thomas het slachtoffer hiervan is, maakt het extra mooi. ::zwaai::
🜃

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [SPOILERS] Aflevering 7 (op Videoland)
« Reactie #3 Gepost op: 1-04-2022, 13:35:26 »
Gelukkig heeft Mariana de aflevering gered van z'n voorspelbaarheid! De proef vond ik drama en we wisten allemaal op wie ingezet zou worden en dat de zwarte stem van Ferry geen verschil zou maken bij de eilandraad. Wel heel blij dat winnaarseiland steeds maar voor 1 eilandraad is en je gewoon weer opnieuw moet strijden! En ook dat je mensen mee kan nemen, waardoor overleggen moeilijker kan zijn.

Ben ik de enige die het idee heeft dat de eilandraad steeds langzamer gaat (qua stemmen tellen) en heel veel zendtijd kost die je bijvoorbeeld kan besteden aan het overlevingsaspect (vooral omdat in de meeste gevallen de uitkomst toch al aardig te voorspellen is)? En ben ik ook de enige die zich stoort aan dat kletspraatje voor de proef wat helemaal niks toevoegt en alleen maar zendtijd kost?

Begrijp me niet verkeerd, het blijft een leuk programma, maar met kleine dingetjes kan je het volgens mij zoveel beter maken, en de essentie van het programma (overleven op een onbewoond eiland) zie je gewoon bijna niks van in de meeste afleveringen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [SPOILERS] Aflevering 7 (op Videoland)
« Reactie #4 Gepost op: 1-04-2022, 19:04:31 »
Saaie aflevering tot de eilandraad.

Mariana strikes again, heerlijk  ::rofl:: ::bravo::

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Aflevering 7 (7 april)
« Reactie #5 Gepost op: 7-04-2022, 21:31:42 »
Ik lees hierboven dat Mariana de aflevering heeft gered van voorspelbaarheid, maar alles in deze aflevering riep hier toch om? Van mijlenver zag je aankomen dat Edith er niet uitging door de manier van filmen en telkens maar weer benadrukken  ??? ??? ???
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Aflevering 7 (7 april)
« Reactie #6 Gepost op: 7-04-2022, 22:01:33 »
Mariana bewees maar eens waarom ik haar de leukste ER kandidaat vind die ik heb gezien  ::bravo::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 (7 april)
« Reactie #7 Gepost op: 7-04-2022, 22:27:02 »
Ik vind de manier van spelen niet prettig, stuk voor stuk de mensen eruit spelen (vond de proef echt sneu). Dat Mariana nu Thomas eruit heeft gespeeld is tactisch leuk, maar tegelijkertijd ook uitstel van executie voor Edith (en Rita), waardoor de anderen alsnog volgens plan doorgaan.

Het voordeel voor Niels wordt steeds groter. Hij kan immers nog steeds stemmen sparen, waar de rest al bijna leeggespeeld is. Hij kan dus bijna met twee vingers in de neus naar de finale.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 (7 april)
« Reactie #8 Gepost op: 8-04-2022, 22:02:15 »
Heel erg slim van Mariana. Rita een extra stem afgetroggeld. En een concurrent voor haar positie bij het bondje weggespeeld.

Tof dat Edith van niets wist, heel oprechte reactie zo. En complete verbazing bij Thomas. Wel een erg sportieve reactie van hem, die had ik niet verwacht na zijn verslagen gezicht.

Hoe Niels de krab ving, wauw. En wat een mooi beest!
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7 (7 april)
« Reactie #9 Gepost op: 9-04-2022, 02:44:21 »
Mariana ::bravo::

Heel erg slim van Mariana. Rita een extra stem afgetroggeld. En een concurrent voor haar positie bij het bondje weggespeeld.
Alleen was het niet gelukt, want we zagen Ferry twee stemmen inzetten bij de eilandraad en er waren maar vijf stemmen ::vergroot::. Dus Rita heeft er eentje ingezet wsl.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Aflevering 7 (7 april)
« Reactie #10 Gepost op: 9-04-2022, 13:12:04 »
Oeh!! Dat zou heel nice zijn van Rita :D

Edith is niet mijn favoriet, maar ik had wel met haar te doen, iedereen tegen één persoon :-\\

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 (7 april)
« Reactie #11 Gepost op: 9-04-2022, 17:10:42 »
Oeh scherp Dennis!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 (7 april)
« Reactie #12 Gepost op: 11-04-2022, 21:19:23 »
Oeh!! Dat zou heel nice zijn van Rita :D

Edith is niet mijn favoriet, maar ik had wel met haar te doen, iedereen tegen één persoon :-\\
Ze gingen toch net zo goed/ eerst op Rita? Vond het commentaar niet helemaal terecht.