Auteur Topic: Aflevering 9 (21 april)  (gelezen 1886 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Aflevering 9 (21 april)
« Gepost op: 14-04-2022, 20:03:19 »
Alles over aflevering 9 bespreek je hier!
(En komende week niet in andere topics i.v.m. spoilers. ;))
« Laatst bewerkt op: 21-04-2022, 20:18:50 door putyourHANSup! »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [SPOILERS] Aflevering 9 (op Videoland)
« Reactie #1 Gepost op: 17-04-2022, 19:57:10 »
Het seizoen is echt als een nachtkaars uitgegaan.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9 (21 april)
« Reactie #2 Gepost op: 21-04-2022, 20:49:02 »
Wat een onzin dat je bij de evenwichtsbalk op elkaar moet wachten en je gewoon even lekker kan uitrusten. Waarom niet gewoon allemaal een eigen balk. Dat haalt behoorlijk de spanning eruit voor m'n gevoel.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 (21 april)
« Reactie #3 Gepost op: 21-04-2022, 21:35:19 »
Niels was toch wel een beetje bang voor Edith. Toch mooi dat hij haar zelf heeft kunnen wegstemmen, dat de anderen haar niet voor hem hadden weggespeeld.

Do is echt heel goed in vlammen op het juiste moment, mooi zeg. Wat een bikkel. Ik neem aan dat Niels en Sebastiaan met haar de finale spelen. Ergens gun ik het Sebastiaan wel, ook al zijn de andere 2 tot nu toe sterker in de proeven.
Keep calm and eat chocolates!

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Aflevering 9 (21 april)
« Reactie #4 Gepost op: 21-04-2022, 21:57:28 »
Niels was indd erg bang voor Edith denk ik. Is natuurlijk ook niet heel gek

Wel mooi dat uiteindelijk waar is geworden wat Niels in de eerste aflevering zei: liever geen oud winnaar die dit jaar weer wint.

Van de 4 halve finalisten hebben Niels en Sebastiaan mijn voorkeur. Mariana heeft het spel goed gespeeld, maar is naar mijn inziens toch niet helemaal de Robinson die ik voor ogen heb ofzo. Om Ferry zijn gescheld kan ik altijd nog wel lachen, maar ik denk dat hij met zijn verlies van focus toch ook niet echt kans maakt
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9 (21 april)
« Reactie #5 Gepost op: 21-04-2022, 23:17:45 »
Lief dat Edith Do nog coachte om de balk over te komen. Ik vind het zuur dat Edith nu weg is, vooral doordat iedereen tegen haar was. De was ook het eerste wat Sebas zei toen hij haar versloeg.

Niels vind ik steeds onsympathieker worden, zoals hij over de anderen praat. Ik gun hem de winst dus echt niet.

Mijn favorieten zijn nu Do en Sebas (al vind ik dat hij minder goed uit de verf komt dan in zijn vorige seizoen).

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 9 (21 april)
« Reactie #6 Gepost op: 22-04-2022, 17:00:16 »
]Mwah het moment dat kamp zuid de eerste klap uit had gedeeld, gaf ik zelf geen klap meer om kamp zuid.

Niels vind ik steeds onsympathieker worden, zoals hij over de anderen praat. Ik gun hem de winst dus echt niet.

Ik vond hem in zijn originele seizoen niet sympathiek en nu nog eigenlijk nog erger... (Gelukkig kan ik zijn biechten doorspoelen dankzij Videoland...  ::rofl::)
« Laatst bewerkt op: 23-04-2022, 20:58:11 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?