Auteur Topic: Expeditie Robinson 2022  (gelezen 15865 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Expeditie Robinson 2022
« Reactie #180 Gepost op: 29-08-2022, 20:51:46 »
Mochten de makers dit topic lezen, dit is een lijstje van de BN'ers die in de media hebben aangegeven mee te willen doen:

- Imca Marina (Zangeres)
- Klaasje Meijer (Zangeres)
- Maan de Steenwinkel (Zangeres)
- Nieky Holzken (Kickbokser)
- Suzanne Schulting (Schaatster)
- Victor Abeln (First Dates-barman)

Imca lijkt mij echt een leuk type!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Expeditie Robinson 2022
« Reactie #181 Gepost op: 6-09-2022, 16:58:42 »
Wat vinden jullie van de huidige spelopzet? Ik vind het eigenlijk wel leuk  ::ok::. De duels met wisselende captains, de kokers en ook de mogelijkheid tot een "afvallerseiland", waar afvallers via de vrijbrief nog terug kunnen komen door de keuze van het winnende team. Wat geen zekerheidje is, maar levert wel interessante dynamiek op. Alleen krijg je wel een last-in, first-out principe krijgt zoals vorig jaar.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2022
« Reactie #182 Gepost op: 6-09-2022, 21:07:47 »
Ik ben ook wel blij met deze opzet! Het is echt een keer iets anders en niet voorspelbaar, wat het interessant maakt. Ben zelf ook heel blij met de dilemma's die het oplevert (winnende teamcaptain die moet kiezen tussen groepsbelang en eigenbelang en het winnende kamp dat moet kiezen of ze er wel iemand bij willen in het team of niet). Wat ik vooral hoop dat dit sterke begin ook wordt doorgetrokken na de samensmelting, omdat de meesten hier er denk ik toch wel over eens zijn dat het spel dan vaak minder leuk/interessant wordt.

Last-in, first-out is inderdaad een risico, al hoeft dat niet altijd zo te zijn. Ik kan in ieder geval het extra seizoen van 2020 (NL vs BE) herinneren waar de nieuwkomers (zowel voor als na de herindeling) er niet als eerste uit werden gestemd.