Auteur Topic: Aflevering 6 (1 oktober)  (gelezen 722 keer)

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 6 (1 oktober)
« Gepost op: 1-10-2023, 12:03:55 »
Bespreek hier alles over aflevering 6!
« Laatst bewerkt op: 1-10-2023, 15:42:57 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Aflevering 6 (1 oktober)
« Reactie #1 Gepost op: 1-10-2023, 21:21:58 »
Eva!! Wat een messy gameplay dat ze zo op Jaimie gaat stemmen terwijl zij de enige is die niet op Eva gaat stemmen..

Edit: Toch niet ::rofl:: ze wist zelfs ons om de tuin te leiden.
« Laatst bewerkt op: 1-10-2023, 21:37:34 door Sanmol »

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (1 oktober)
« Reactie #2 Gepost op: 1-10-2023, 21:40:35 »
Ik schrok van de stem op Floris. Zou zo jammer geweest zijn als hij weg moest. Maar gelukkig woon hij het duel.

Volgende week reuring .
Dan wordt het Eva verweten dat ze op Chelsey stemde. Tja ik snap nooit waarom sommige hun eigen stem wel ok vinden maar die van anderen niet.

Offline slin

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (1 oktober)
« Reactie #3 Gepost op: 1-10-2023, 21:40:42 »
Prachtige twist! Chelsey had eigenlijk nog geluk met de stem van Jaimie. Eva heeft het heel slim gedaan, al is ze nu uiteraard nog steeds aangeschoten wild. Nog even volhouden tot de samensmelting, want dan zal ze juist een minder groot target worden.

Verder is Mark echt aan het bikkelen daar op afvallerseiland en stuurt hij ze 1 voor 1 naar huis. Zou tof zijn als hij de samensmelting haalt.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (1 oktober)
« Reactie #4 Gepost op: 1-10-2023, 21:43:40 »
Dan Roberta die het Armand verwijt dat hij voor zichzelf wilde gaan. Hij is 1 van de 2 nieuwelingen in de groep en is daardoor een makkelijk doelwit. Had het maar wel gedaan.

Wel blij dat Mark het duel won. En dat was zeker een stomme keuze van Roos
Benieuwd wie Chelsey kiest volgende week

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6 (1 oktober)
« Reactie #5 Gepost op: 1-10-2023, 22:09:16 »
Dit was echt een mooie aflevering, wat gebeurde er veel! Mark vind ik echt een super kerel, zo positief en sterk. Ben blij dat hij het duel won.

Eva zorgt voor vuurwerk, maar ben wel een beetje klaar met haar. Ze blijft zo in de slachtofferrol hangen wat nergens voor nodig is.

De kamphussel is altijd in het nadeel van het kamp dat het kleinste was van tevoren, jammer dat dat nu ook weer zo uitpakt.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6 (1 oktober)
« Reactie #6 Gepost op: 1-10-2023, 23:26:27 »
Mark is wel mijn favoriete kandidaat op het moment. Niet dat ik denk dat hij gaat winnen maar hij geeft veel kleur aan dit seizoen tot nu toe. Geld ook voor Eva vind ik. Chelsey en Floris vind ik beide erg sympathiek dus ik vond het jammer dat ze tegen elkaar moesten bij de eilandraad. Ik had ze beide graag nog in het kamp zien blijven.
Ik ben overigens wel blij dat Roosmarijn eruit is. Ik vond haar niet sympathiek en ze was veel aan het klagen. Wel een echte Robinson fan, maar ik had niks met haar.
When life knocks you down, fight back!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Aflevering 6 (1 oktober)
« Reactie #7 Gepost op: 2-10-2023, 00:25:29 »
Geweldige aflevering! ::bravo:: ::bravo::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 6 (1 oktober)
« Reactie #8 Gepost op: 2-10-2023, 02:38:51 »
Voor wie nog klaagde dat moderne ER niet meer zo goed kon zijn als vroeger moet even deze aflerlvering opzetten.  ::oink::

Ik heb me zo erg vergist in Mark, zo het echt niet erg vinden als hij tot iig de samensmelting komt.

Daarnaast stiekem blij dat Floris niet wegmoest... ::love::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Aflevering 6 (1 oktober)
« Reactie #9 Gepost op: 2-10-2023, 23:52:41 »
Ik vind dat Mark en Eva het seizoen echt maken  ::jaja:: ik hoop dat ze ver komen, al is hun positie niet top nu.

Roos had ik graag verder zien komen maar de keuze voor Mark was gewoon echt zonde. Irene is gewoon echt een stuk minder sterk in proeven. Belofte, mja

Iedereen leek zo emotieloos tijdens deze blindside. Geen verbaasde blikken, pure pokerface. Ik begrijp dat niet helemaal, maar vond het wel vermakelijk

Prima dat Chelsey weg is, ik vond er weinig aan. Had niet echt het idee dat ze het heel erg vond en toen ze een tweede kans kreeg was ze ook niet enthousiast. Vind ze het wel leuk?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Aflevering 6 (1 oktober)
« Reactie #10 Gepost op: 3-10-2023, 13:41:31 »
De kamphussel is altijd in het nadeel van het kamp dat het kleinste was van tevoren, jammer dat dat nu ook weer zo uitpakt.
Het team dat het kleinste was van tevoren heeft de meeste immuniteitsproeven verloren. Hoe zo is het dan jammer dat dit team bij de kamp hussel in het nadeel is? Wel zou ik het eerlijk vinden als beide oorspronkelijke teams gelijk verdeeld worden over de nieuwe teams.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Aflevering 6 (1 oktober)
« Reactie #11 Gepost op: 3-10-2023, 20:56:31 »
Ik zie het wel helemaal voor me, zo'n 50/50 split kamphussel.

Dag begint en beide teams krijgen een brief waarin staat dat ze de groep moeten opsplitsen in 2 groepen, die elkaar in evenwicht houden. Ook dat deze groepen een eigen proef spelen en dus op een andere boot stappen. Waarna ze dus verrast worden door het feit dat hun proef maar plek heeft voor een kamp. En tada nieuwe kampen.

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?