Auteur Topic: Aflevering 7 (12 oktober)  (gelezen 211 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Aflevering 7 (12 oktober)
« Gepost op: 12-10-2025, 17:51:25 »
Bespreek hier aflevering 7!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 (12 oktober)
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 10:22:40 »
Dit ging ver, heel ver. Ik heb hier een vieze nasmaak aan overgehouden. Fijn dat er een afvallerseiland is. Wordt een leuke wraak van Twan of Nordin.
Keep calm and eat chocolates!

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 11:18:29 »
Dit ging inderdaad heel ver, maar omdat Twan een immuniteitsmunt heeft moet je het wel wat sneaky spelen om te voorkomen dat hij die munt inzet. Ik ben er sowieso voorstander van om degene met een immuniteitsmunt er zo snel mogelijk uit te stemmen. Ook als dat niet lukt omdat diegene de munt inzet, dan ben je nog steeds van die munt af en staat iedereen weer gelijk. Die munt wordt meer waard naarmate de eilandraad met minder mensen wordt gespeeld.

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 22:24:53 »
Dit ging ver, heel ver

Gebeurt er nog eens wat  ::jaja:: een seizoen waar bij een eilandraad steeds de zwakste wordt weggestemd is al eerder behoorlijk saai gebleken.

Dat iedereen denkt dat er geen afvallerseiland is zorgt er ook juist voor dat kandidaten bij de eilandraad veel sneller sterke spelers eruit durven te stemmen. Veel beter

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: Gisteren om 22:49:36 »
Ik vind het sneu voor Twan en vond de manier waarop ook echt onnodig. Ik vond dat hij het erg sportief opnam, net als iedereen dit seizoen.

Offline Maarten20

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: Vandaag om 12:46:53 »
In tegenstelling tot mensen hierboven heb ik vrij weinig met zowel Twan als Nordin. Beiden vind ik erg arrogant, betweterig en belerend over komen. Jammer dat ze nog een kans krijgen op afvallerseiland al is het voor de kandidaten nu alsnog een verrassing dat ie er is. Van de vrouwen vind ik Robin en Marieke echt toppers tot nu toe. Blijven volledig zichzelf en aardig en meelevend. Camiel, Churandy en Mattyas zijn wel mijn favorieten bij de mannen. Enorm sympathiek en goed in de proeven.
When life knocks you down, fight back!