Auteur Topic: Wie wil er zelf ook mee doen aan Robinson?  (gelezen 11632 keer)

Offline xmoix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wie wil er zelf ook mee doen aan Robinson?
« Gepost op: 15-10-2004, 18:51:49 »
hallo mensen

ik vind dit echt een super gaaf progamma  ;D daarom zou ik er zelf ook graag 1 x aan mee willen doen, maar ik ben nog maar 16 en tegen de tijd dat ik mee mag doen is er misschien geen Robinson meer ::oink:: Dan is er natuurlijk ook de vraag word ik uitgekozen?  Er worden meestal gekke typetjes uitgekozen om een leuk programma te maken ???

Ik zou graag jullie mening willen horen. Willen jullie ook graag mee doen of lijkt het jullie te zwaar???

::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
Re: Wie wil er zelf ook mee doen aan Robinson?
« Reactie #1 Gepost op: 15-10-2004, 19:39:26 »
Ik denk dat het voor mij iets boven mijn petje zou zijn : honger, geen comfort, zandvlooien.... Maar als ik dan Ernestine zie ??? Ik zou ook net als zij direkt eruit gelegen hebben bij de proef van de kooi.. Maar toch kan ze volharden en volhouden in de mangrove...Soms heeft ze een dipje maar dan komt ze toch weer terug, door kleine hebbedingetjes, kleine veranderingen : een nieuwe kandidaat (Mick), wat muziek (feeste samensmelting). Ja ik zou misschien een kandidaat ala Ernestine zijn. Daarom bewonder ik haar zo hard. Maar tussen haakjes Frank moet winnen want die heeft zich natuurlijk al als echte Robinsonner (volgens de vroegere edities) gemanifesteerd...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Lidy

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 15-10-2004, 20:03:53 »
Nee hoor, ik hoef echt niet mee te doen....Kijken met kokosmacronen en bounty's onder handbereik zijn mij al heftig genoeg ::rofl:: Bovendien zou ik mijn man en kinderen echt niet zo lang willen en kunnen missen  ::ohno:: Met mn werk krijg ik dat ook nooit voor elkaar. En last but not least: ik heb diabetes en zou het dus fysiek niet vol kunnen houden. Iedereen die het wel zou kunnen en willen: Veel succes....Ik kijk wel toe !! ::joehoe::
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline wielie

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 15-10-2004, 21:06:52 »
Op zich ben ik altijd wel in voor avontuurlijke dingen maar de expeditie...............
Het lijkt me enorm afzien ik geloof niet dat ik dat zou volhouden.
Op tv. ziet het er wel gaaf uit, maar ik bedenk me dan wel dat je daar dus gewoon een cameraploeg naast je hebt staan.
Ik vraag me af of ik dan mezelf zou kunnen zijn. Voorlopig hou ik het bij kijken en praten erover. ;D

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #4 Gepost op: 15-10-2004, 23:09:16 »
ik weet 100% zeker dat ik graag mee zou willen doen aan Expeditie Robinson dus als je dit leest Ernst Paul haha me email is NickyNokia@hotmail.com haha

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 16-10-2004, 11:06:32 »
Ik zou super graag mee willen doen aan expeditie robinson! ik ben pas 16 dus bij mij geld hetzelfde als bij xmoix. Het lijkt me wel heel moeilijk want je gaat dan echt stinken na een paar dagen en ik weet nie of ik dat vol hou. Dus laat het alsjeblieft nog lang blijven want dan doe ik echt mee!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #6 Gepost op: 16-10-2004, 13:44:35 »
Ik ben 17 in Februari 18 dus het zou wel kunnen he in 2006 jullie trouwens ook dan zijn jullie 18 en ik 20 :D  zou leuk zijn  ::joehoe::

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #7 Gepost op: 16-10-2004, 14:40:27 »
Ik ga me wel opgeven volgend jara, maar  ik wordt pas in eind mei 18 (tijdens de opnames). Als het niet lukt, dan 2 jaar later, over een jaar heb ik dan examens en dat gaat voor. Maar ik ga zolang het kan me opgeven. ::trots::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 16-10-2004, 16:45:19 »
Ik heb er dus helemaal geen behoefte aan om mee te doen, zou dus ongelooflijke heimwee krijgen naar mijn kindertjes :-[... en mijn lichaamsbouw en conditie zouden het ook niet toelaten....

Ik laat het deelnemen dus lekker aan anderen over al denk ik dat er heel veel (jonge) mensen zijn die de expeditie enorm onderschatten...laat ze eerst maar eens een weekje meedraaien bij ons in het vakantiehuis, als ze dat overleven ;), dan zouden ze misschien een kansje maken ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline billie turf

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 16-10-2004, 19:57:11 »
Meedoen aan ER? Ojee, wat moet ik dan aan?
 ::tandpastasmiley::
De stank, dat vieze eten uit die vieze pannen, enge beesten bah.
Ik snap niet wat mensen bezielt om zoiets vrijwillig te doen. ::ohno::
Zou Peking Express nog erger zijn?

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 16-10-2004, 20:17:57 »
Bedankt voor al jullie reactie's

Nee ik zou het niet onderschatten. Het lijkt me zeker heel zwaar, daarom lijkt het me ook zo leuk om te kijken hoe ik kan door zetten!

Misschien zou ik er snel uitliggen, omdat ik altijd zeg wat ik denk, maar als je in het begin een beetje je mond houd moet het wel lukken.

Ik vind het jammer dat sommige Nederlanders snel hebben ogegeven.

groetjess xmoix

Offline Sabrina81

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 16-10-2004, 22:53:00 »
Ik had me vorig jaar opgegeven, maar ik mocht helaas niet voor gesprek komen ::ohno::
Maar het zal altijd mijn favo programma blijven  ::bravo::
Dus wie weet in de toekomst  ::tandpastasmiley::    ;)

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 17-10-2004, 15:01:56 »
Ik zou niet mee willen doen, nee ::ohno::

Niet vanwege mijn conditie, het afzien, de honger, de proeven enz, maar omdat het elimineren van de Robinsonners via wegstemmen door de groep mij niet bevalt.
Zoiets haalt het slechtste naar boven binnen groepen. Daardoor ontstaat ook die rivaliteit, de afgunst, het gekonkel en geroddel onderling.
In het echte leven streef ik er ook naar, om met z'n allen de eindstreep te halen, met z'n allen.. en daar doe ik dan alles voor. Maar ik zou zelf morele bezwaren hebben om mensen weg te stemmen. In het echte leven moet je tenslotte ook met de minder plezierige kanten van anderen om kunnen gaan. Nog minder zou ik er zin in hebben, om mijn gedrag zodanig te gaan wijzigen in het kader van speltechniek, om zelf maar niet weggestemd te hoeven worden.

Als de spelopzet gewijzigd zou worden in een andere manier van elimineren, b.v. via proeven, via opdrachten enz. zou ik wel accoord kunnen gaan.

Maar goed, desondanks mijn morele bezwaar tegen de spelopzet, kijk ik toch iedere week weer en is het boeiend om te kijken hoe die groepsprocessen zich afspelen. Voor mij zijn de echte Robinsonners dus altijd sowieso de mensen die integer en zichzelf blijven. Dat staat dan los van fysieke prestaties en karakter en persoonlijkheid van de deelnemers.

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #13 Gepost op: 17-10-2004, 16:51:30 »
Ik wil echt dolgraag meedoen...

Ik lust geen vis, en mijn moeder begint te lachen als ik zeg dat ik mee wil doen. Ze denken dat ik na een week alweer thuis ben... Maar ik wil daar echt alles leren eten...Ik ben echter, vind ik zelf ;D, een doorzetter. Als ik wat wil zet ik me daarvoor in en ik heb een echte winnaarsmentaliteit. Maarja, voorlopig is het alleen nog maar dromen want ik ben toch nog nie 18 (nog 1,5 jaar). :\'( Het jammere is wel dat als ik 18 ben en mee kan doen ik in mn examenjaar zit. >:(Maarja dan maar geen examen...);D
« Laatst bewerkt op: 17-10-2004, 16:55:27 door button4ever »
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 17-10-2004, 23:44:11 »

Ik lust geen vis, en mijn moeder begint te lachen als ik zeg dat ik mee wil doen. Ze denken dat ik na een week alweer thuis ben...

Hehehehe... ::rofl::Ik lust ook geen vis en zou de expeditie wel willen meemaken...Ten eerste omdat ik wil voelen dat je alles eet als je maar honger hebt. En ten tweede, omdat ik eigenlijk tot nu toe het te makkelijk heb gehad. Ik heb geen idee van leven onder zware omstandigheden...en ik denk van mezelf wel dat ik stoer ben, maar ben ik dat ook daadwerkelijk?

Laat het me maar uitvinden...Wie weet een gokje wagen in 2006 ALS ze doorgaan...
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Nikki23

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 18-10-2004, 08:59:49 »
Nee ik zou ook niet mee willen doen...

Ik vind het echt verreweg het leukste programma op de Nederlandse TV, maar ik heb niet ambitie daar zelf deel van uit te maken. De honger, de beesten, de hitte, de proeven... Hmmm nee niet echt mijn ding. Denk sowieso ook dat ik snel ruzie zal hebben met mijn mede-eilandbewoners...

Nee laat mij maar lekker op de bank, gezellig samen met vrienden, kijken naar de belevenissen en onder het genot van een hapje en een drankje commentaar leveren. Ben ik veel beter in  ::tandpastasmiley::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #16 Gepost op: 18-10-2004, 12:23:22 »
Ik zou op zich best mee willen doen, maar ik zal mijn man en dochter zo ontzettend missen!! Ik denk wel dat het iets voor mijn man is. Hij kan goed koken en ook met weinig ingrediënten kan hij iets lekkers op tafel zetten, hij houdt ervan om te werken, dus schuwt niet voor het bouwen van een hut, op expeditie gaan voor eten etc., en kan zonder enige wrok of moeite een beest doden om te kunnen eten. Hij houdt niet van zeikmensen, die lopen te zeuren om niets dus het kan nog wel eens leuke beelden opleveren, al zeg ik het zelf  ;D

Nadeel: hij wil niet en kan niet zo lang van zijn werk weg... Heeft iemand een tip om hem over te halen dat hij zich op z'n minst inschrijft, mocht Net5 doorgaan met ER???
I got that tunnel vision going through my  head

Offline True Gondorian

• Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
« Reactie #17 Gepost op: 18-10-2004, 13:09:25 »
Doe als Ronald, zorg dat je wordt ontslagen ;)

Ik lust geen vis,
Volgens mij is Frouke vegetarisch, maar zij heeft zich erover gezet. Gewoon aanmelden en zien hoever je komt. :)
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #18 Gepost op: 18-10-2004, 14:13:20 »
Ik geloof niet dat ik aan zoiets mee moet gaan doen ::ohno::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Sunshine-

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 18-10-2004, 18:35:07 »
Ik zou mee willen doen, ik denk dat dat een grote ervaring is wat je maar één keer in je leven mee mag maken. Je leert jezelf goed kennen, je leert je grenzen ontdekken!

Maar als ik dan op een eiland kom te zitten waar geen eten is, dan zou het voor mij snel afgelopen zijn. De kilo's vliegen er toch al zo snel af bij mij en als ik een maaltijd oversla dan sta ik al te tollen op me benen. Dus daarom doe ik maar niet mee :-\\