Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Mitchell  (gelezen 19331 keer)

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #20 Gepost op: 3-12-2004, 10:22:09 »
Mitchell , bedankt voor je snelle reactie.  ::jaja::
Was het moeilijk voor je om terug te keren in het dagelijkse ritme en bestaat je leven nu nog steeds voor een groot gedeelte uit Robinson? Wat vond je van de uitleg die Frank gaf aan je op de vraag waarom hij op jou gestemd had?
Groetjes

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #21 Gepost op: 3-12-2004, 10:39:28 »
Toen jij eruit gestemd was en de kans kreeg om terug te komen, met waar voor idee ging jij naar het eiland waar Ernestine, Mick en Klaar zaten:

-Yes, ik heb nog een kans en ga winnen.
of
-Ik kan in ieder geval dit avontuur nog rekken.

,want laten we eerlijk zijn, met zoveel tegenstemmen werd het wel een Mission Impossible.

Ik vind dat je het spel goed gespeeld heeft en je doorzettingsvermogen siert je!

Groeten!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #22 Gepost op: 3-12-2004, 16:54:12 »


Hello Xmoix,

Inderdaad "die bloody gemistte 2de kans ::rofl::" Op dat moment zelf had ik er gewoon vrede mee, maar toen de dag erna Frouke opgaf en de dag erna Kelly kreeg ik het wel eventjes op mijn... Maar uiteindelijk is het een spel en de spelregels zijn hard. Jah, ik had mij inderdaad opgegeven voor de All Stars en daarna mijn kandidatuur terug ingetrokken...en nu denk ik weer...kon ik maar mee ::ohno:: ::jaja:: ::rofl::

Hoi

Waarom heb je je weer terug getrokken dan? Ik snap het niet helemaal, je wilde wel mee doen, maar heb je je toch terug getrokken?
« Laatst bewerkt op: 6-12-2004, 10:40:01 door xmoix »

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #23 Gepost op: 3-12-2004, 19:15:59 »
Mitchell je leek op minnie mouse dat was echt lief!!!!
maar nu de vraag: waneer kom je weer op de site

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #24 Gepost op: 3-12-2004, 19:24:47 »
Mitchell je leek op minnie mouse dat was echt lief!!!!
maar nu de vraag: waneer kom je weer op de site
hehe logische vraag ::rofl:: , wat verwacht je hier voor antwoord op...
eeeh ik voorspel dat haar antwoord zal zijn... "Nu"
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #25 Gepost op: 6-12-2004, 07:59:23 »
zou je weer meedoen aan expeditie robinson als je de kans kreeg?


ja hoor, direkt!!! ::rofl:: ::rofl::

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #26 Gepost op: 6-12-2004, 08:01:15 »
Mitchell je leek op minnie mouse dat was echt lief!!!!
maar nu de vraag: waneer kom je weer op de site

hi Eckie,
"Nu" ::rofl:: ::rofl:: ::schaam::

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #27 Gepost op: 6-12-2004, 08:05:05 »
Mitchell , bedankt voor je snelle reactie.  ::jaja::
Was het moeilijk voor je om terug te keren in het dagelijkse ritme en bestaat je leven nu nog steeds voor een groot gedeelte uit Robinson? Wat vond je van de uitleg die Frank gaf aan je op de vraag waarom hij op jou gestemd had?
Groetjes

Hi Kippeer,
Nee, ik ben een nieuwe baan begonnen en er echt in gevlogen, zelfs toen de uitzendingen begonnen leek het mij of ik er al helemaal buitenstond. Uiteindelijk is het wel fijn, maar het is ons leven wel niet, alléé dan voor ongeveer 2 maanden wel.  De uitleg van Frank...jah, ik kookte elke dag, maakte vuur, ging hout sprokkelen ..maar als Frank vond dat ik het minste deed in het kamp is dat natuurlijk zijn goed recht ::regenboog:: ::regenboog:: al deed het me wel een beetje pijn op dat moment ::joehoe:: ::joehoe::

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #28 Gepost op: 6-12-2004, 08:09:18 »
Toen jij eruit gestemd was en de kans kreeg om terug te komen, met waar voor idee ging jij naar het eiland waar Ernestine, Mick en Klaar zaten:

-Yes, ik heb nog een kans en ga winnen.
of
-Ik kan in ieder geval dit avontuur nog rekken.

,want laten we eerlijk zijn, met zoveel tegenstemmen werd het wel een Mission Impossible.

Ik vind dat je het spel goed gespeeld heeft en je doorzettingsvermogen siert je!

Groeten!
Gegroet "De Baron",
Ik ben nooit vertrokken om te winnen ::jaja::gewoon van we zullen wel zien wat er gebeurd...toen ik die herkansing kreeg ben ik er natuurlijk voor gegaan, maar...jullie weten natuurlijk allemaal wat er gebeurd is. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn afsluit van het ER avontuur door Klaar en Shandinella toch heel mooi is geeiindigd. Uiteindelijk had ik er op dat moment vrede mee, en kon lekker gaan luieren in een resort in Maleisië met eten en drinken ::regenboog::

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #29 Gepost op: 6-12-2004, 11:02:57 »
Ha die Mitch.
Toen de moerasketiers jullie voorraad rijst geplunderd hadden, verdachten jullie de Hollanders ervan (meen ik).Toen bij de samensmelting hebben jullie het er vast over gehad. Vertrouwden jullie hen en hun antwoord ? En als jullie wisten dat ZIJ het niet waren, hadden jullie dan een andere oplossing voor dit voorval? De crew? Hebben jullie het er ooit onderling over gehad of er dit jaar weer zo iets als een duivelmanseiland (heette dat zo??) bestond? En of jullie een tweede kans zouden krijgen ergens anders???

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #30 Gepost op: 12-12-2004, 17:15:27 »
Hallo Mitchell

Ik heb je gisteren met de fandag in het echt ontmoet en op tv kwam echt heel anders over dan dat je in het echt bent!

Ik heb het er gisteren nog met je over gehad! Je vertelde mij toen dat veel leuke dingen van jou niet werd uitgezonden. Toen jij de afleveringen had terug gezien vond jezelf echt een Bitch maar dat is toch eigenlijk niet eerlijk?

Ik ben van mening dat ze een persoon Mitchell hebben neergezet die helemaal niet klopt dat is toch niet eerlijk!

Wat vind je er zelf van? Ik dacht eerst ook die Mitchell is echt niet aardig maar ik ben naar gisteren echt op een andere gedachte gekomen?

 ::bravo::


Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #31 Gepost op: 12-12-2004, 20:16:16 »
Dat vond ik ook I love Robinson, ze hebben een heel andere Mitchell neergezet dan diegene die ik gisteren en de maandag in Utopolis heb ontmoet...Mitchell je bent een schatje.... ::bravo::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #32 Gepost op: 13-12-2004, 18:52:58 »
Hoi Mitch,

Zou jij een wildcard willen hebben voor de all stars expeditie??
En zou je dan met hetzelfde idee de expeditie ingaan?
Dat je geen tweede kans kreeg vind ik nogal zwak!! als je iedereen geeft moeten ze er niet een buiten sluiten vind ik!

Groeten,

Kevin "Guikie""

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #33 Gepost op: 13-12-2004, 18:55:04 »
Hoi Mitch,

Zou je dan met hetzelfde idee de expeditie ingaan mocht je meegaan op een nieuwe expeditie?
Dat je geen tweede kans kreeg vind ik nogal zwak!! als je iedereen geeft moeten ze er niet een buiten sluiten vind ik!

Groeten,

Kevin "Guikie""


Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #34 Gepost op: 13-12-2004, 19:01:27 »
In het begin had ik het niet zo op Mitchell maar nnadat ik Mitchell zaterdag ontmoet hebben ik echt van gedachte veranderd. Daarom gun ik haar ook een wildcard!
We hebben echt een verkeerde beeld van haar gekregen en ik vind dat ze het recht heeft om te laten zien dat Mitchell helemaal niet zo is.
Ik weet niet of Mitchell zelf nog met All Stars mee wil doen dus dat zou ik graag willen weten!
 
::zwaai::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #35 Gepost op: 13-12-2004, 23:04:38 »

ja hoor, direkt!!! ::rofl:: ::rofl::

nou na de fandag is iedere aanwezige fan er het vast mee eens:

mitch is een fantastische aardige vrouw! ::ok::
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #36 Gepost op: 14-12-2004, 17:45:20 »
Mitchell, ik wil je volgend jaar terug zien in All Stars!!!!!!!!  ::zwaai::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #37 Gepost op: 14-12-2004, 21:16:22 »
Mitchell, ik wil je volgend jaar terug zien in All Stars!!!!!!!!  ::zwaai::

als finalist!! samen met ernsistine en peter en shandinnela!
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #38 Gepost op: 10-01-2005, 14:00:58 »
Hallo Mitchell

Ik heb je gisteren met de fandag in het echt ontmoet en op tv kwam echt heel anders over dan dat je in het echt bent!

Ik heb het er gisteren nog met je over gehad! Je vertelde mij toen dat veel leuke dingen van jou niet werd uitgezonden. Toen jij de afleveringen had terug gezien vond jezelf echt een Bitch maar dat is toch eigenlijk niet eerlijk?

Ik ben van mening dat ze een persoon Mitchell hebben neergezet die helemaal niet klopt dat is toch niet eerlijk!

Wat vind je er zelf van? Ik dacht eerst ook die Mitchell is echt niet aardig maar ik ben naar gisteren echt op een andere gedachte gekomen?

 ::bravo::


Dag lieve Iloverobinson fan,

Sorry voor het late antwoord maar heb een paar weekjes in het zuiden van Frankrijk op vakantie geweest...ver weg van alles, en genietend van al het lekkere eten, hihi.

Eerlijk gezegd vind ik het gewoon realistisch dat je er rekening mee houdt dat ze je kunnen neerzetten hoe ze willen. Ik denk dat je een beetje jezelf moet kennen, een stabiel leventje leven en weten dat wat iedereen zal zien, hoe mensen erop reagere, niet met je echte, ware ik te maken heeft. Natuurlijk is het niet fijn dat je al die dingen leest op het internet...maar de mensen die ik in ware gedaante tegenkom en waar ze 'de echte Mitch" leren kennen...heb ik echt wel kei-toffe en lieve reacties gekregen. Zoals van jullie natuurlijk.
Nog heel veel geluk en veel meer voor 2005!!

Dikke kus,
De echte Mitch

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #39 Gepost op: 10-01-2005, 14:03:42 »
Hey Mitch ik ben het Nickk nieuwe nickname hoeisssiej lekker op vakantie in zuid frankrijk ik heb daar familie wonen in montpellier klappier la grande motte ben er al heel lang niet meer geweest maar het is mooi daar zeker ik wil je veel gezondheid en geluk wensen in 2005!! en Mitch als hoeveelste zat jij in de kooi volgens mijn was jij al heel snel in de kooi als ik het me goed herrinerde haha kan het ook mis hebben hoor toekeledoki xxxx Nick  ::zwaai::