Auteur Topic: Muziek uit Expeditie Robinson  (gelezen 155077 keer)

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #240 Gepost op: 21-11-2005, 21:36:00 »
ow, ik zag net dat die vraag al gesteld was, sorry. Bedankt filmmuziekfan :)
Björn Lemeire is de man

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #241 Gepost op: 21-11-2005, 21:51:14 »
Maar gelijk een vraag over deze aflevering, weet iemand de naam van het lied dat je hoort als Emma, Marleen en Marnix van hun hut een kampvuur maken?
Björn Lemeire is de man

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #242 Gepost op: 21-11-2005, 22:12:57 »
Hoorde ik deze keer nou muziek uit Lord of the Rings of heb ik me dat verbeeld ???

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #243 Gepost op: 21-11-2005, 22:28:21 »
Muziek tijdens het verbranden is uit de film Braveheart!! Erg mooi!

Offline Bartos

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #244 Gepost op: 22-11-2005, 08:55:03 »
Muziek tijdens het verbranden is uit de film Braveheart!! Erg mooi!

Inderdaad, ik ken de soundtrack van Braveheart zowat van buiten, misschien wel de mooiste muziek die ooit gemaakt is.

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #245 Gepost op: 22-11-2005, 10:24:27 »
Inderdaad, ik ken de soundtrack van Braveheart zowat van buiten, misschien wel de mooiste muziek die ooit gemaakt is.
Helemaal mee eens ::jaja::

Offline Erik

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #246 Gepost op: 22-11-2005, 13:11:43 »
de muziek als ze op de balk staan? van wie is dan en dan vooral dat snelle stuk, klonk niet erg als hans zimmer. maar niet minder goed :>

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #247 Gepost op: 22-11-2005, 22:56:48 »
ik denk ik bemoei me er ook eff mee met een late reactie;)   de muziek is idd gaaf en al helemaal de theme song.. die is echt leuk:)  ook als ik em probeer na te spelen met mijn oh-zo-muzikale-talent op mn keyboard  ::rofl::
nou toedeledokki;)
Da Vincie

Offline filmmuziek fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #248 Gepost op: 23-11-2005, 16:07:35 »
Aflevering 13, viel mij op dat er enorm veel muziek werd genomen uit 'gladiator'. De aflevering opende prachtig, met een perfecte samensmelting van beeld en geluid. De beelden van Emma en Merdith werden begeleid door 'gladiator' om dan over te gaan naar muziek van 'the island' (this tongue things amazing), mooi! Persoonlijk vond ik het één van de mooiste montage's deze reeks.
Doorheen de aflevering hoorde je veel muziek uit 'gladiator', dit overmatig gebruik was niet echt storend. Mede omdat men vooral de rustige drama stukken gebruikte.
Ook na enkele afleveringen afwezigheid, terug veel 'kingdom of heaven'. Bij de start van de andere reality reeks 'oberon' eigenlijk zo goed als niet meer gehoord. Deze 13de aflevering, weer volop aanwezig. Hmm blijft één van de betere albums dit jaar, en ik ben vooral benieuwd hoe zijn muziek zal zijn voor 'the chronicles of narnia' die begin december verschijnt.
James horner deze aflevering ook volop te horen, zijn muziek voor 'braveheart' vooral. Deze muziek werd al enkele afleveringen volop te horen vooral de nummers 'revenge' en de 'end credits'. En inderdaad zoals menige hier al aangaven één van Horners betere werken.
De muziek gebruikt voor de proef met de balk ken ik eigenlijk niet, lijkt me niet iets van Hans Zimmer.
Maar deze aflevering vooral de eerste scene die me opviel, en alweer een geslaagde aflevering op gebied van muziekkeuze.
Al had ik niet anders verwacht  ::ok::!



Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #249 Gepost op: 23-11-2005, 22:04:56 »
Weet iemand hoe het nummer heette wat te horen was tijdens de proef "De Tredmolen", waarin de dames tegen elkaar moesten strijden?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #250 Gepost op: 24-11-2005, 17:06:35 »
Inderdaad, ik ken de soundtrack van Braveheart zowat van buiten, misschien wel de mooiste muziek die ooit gemaakt is.
wat zijn de beste nummers, dan zal ik even kijken of je gelijk hebt 8)

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #251 Gepost op: 27-11-2005, 19:32:12 »
Misschien kunnen ze eens een verzamel CD uitbrengen met alle muziek uit de verschillende edities van Expeditie Robinson?

 ::jaja::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #252 Gepost op: 28-11-2005, 18:27:28 »
Leuk idee nightcrawler... En tot nog eens op de chat..

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #253 Gepost op: 28-11-2005, 20:50:04 »

KAN IEMAND MIJ ALSJEBLIEFT VERTELLEN WAT DE MUZIEK IS TIJDENS DE BALKPROEF. ALS ALLEEN MARLEEN EN MARNIX NOG OP DE BALK STAAN. HET IS ECHT DE MOOISTE MUZIEK DIE IK HEB GEHOORD IN ER. WEET IEMAND WELKE MUZIEK HET IS.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Erik

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #254 Gepost op: 29-11-2005, 08:16:02 »
inderdaad ik wil die ook hebben!

Offline ravid02

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #255 Gepost op: 29-11-2005, 14:06:41 »
KAN IEMAND MIJ ALSJEBLIEFT VERTELLEN WAT DE MUZIEK IS TIJDENS DE BALKPROEF. ALS ALLEEN MARLEEN EN MARNIX NOG OP DE BALK STAAN. HET IS ECHT DE MOOISTE MUZIEK DIE IK HEB GEHOORD IN ER. WEET IEMAND WELKE MUZIEK HET IS.

Ik ben ook opzoek naar die muziek, maar weet helaas niet wat het is of wie het gemaakt heeft. Heb even een stukje opgenomen van de uitzending en online gezet. Dit is de muziek waarom het gaat: http://www.jusst.nl/er/muziek_balkproef_er.mp3
Kan iemand ons helpen?? en weet iemand de titel en/of componist van deze muziek??


Offline Rutterdam

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #256 Gepost op: 29-11-2005, 14:29:46 »
het zal denk ik wel al gezegd zijn maar ik kon het niet vinden.
maar wat voor een muziek spelen ze af bij de eiland raad als de kandidaten aan het stemmen zijn?
alvast bedankt

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #257 Gepost op: 29-11-2005, 15:24:19 »
heey allemaal,
Als iemand voor mij de componist en de naam van de meeste liedjes van ER heeft,,
dan zou ik diegene heel erg dankbaar zijn, als hij/zij het even wilt zeggen!!
xx
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #258 Gepost op: 29-11-2005, 15:32:58 »
Ik ben ook opzoek naar die muziek, maar weet helaas niet wat het is of wie het gemaakt heeft. Heb even een stukje opgenomen van de uitzending en online gezet. Dit is de muziek waarom het gaat: http://www.jusst.nl/er/muziek_balkproef_er.mp3
Kan iemand ons helpen?? en weet iemand de titel en/of componist van deze muziek??



Bedankt. Misschien moeten we de produktie bellen, zij zijn uiteindelijk degene die de series hebben gemaakt. laat de link voorlopig
even staan. Ik probeer de programma makers te contacteren.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #259 Gepost op: 29-11-2005, 15:48:14 »
heey allemaal,
Als iemand voor mij de componist en de naam van de meeste liedjes van ER heeft,,
dan zou ik diegene heel erg dankbaar zijn, als hij/zij het even wilt zeggen!!
xx
.... ik snap namelijk niet echt veel van al die films en namen en componisten door elkaar.
En als jullie nog iets meer moeite voor me willen doen, het liefst de muziek van de laatste 3 afleveringen
XX

dit was ik vergeten er bij te zeggen BEDANKT!!
Rust in Vrede, lieve Frédérique!