Auteur Topic: [kandidaat Be] Meredith  (gelezen 129960 keer)

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #260 Gepost op: 30-11-2005, 12:38:28 »
Ja, en ze kreeg gewoon geen één kans, om te laten zien wie ze was. Vanaf minuut één was ze de zondebok. Een hopeloze situatie. Mick kon zich nog wel 'waarmaken', Carl ook. Pas op den duur gingen die irritatie oproepen, in meerdere situaties. Esther had zich alleen nog maar 'waargemaakt', door in een lastige situatie te overleven, en een heel eind te zwemmen. Maar ze deden net, of zij uit een luxe situatie kwam, en daar was ook niets meer tegenin te brengen. Het was zó onredelijk!!!  >:( o, ik word alweer boos!  ::niet-ok::
... ook gewoon maar een mening...

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #261 Gepost op: 30-11-2005, 21:03:02 »
Citaat van: islandhopper  Het was zó onredelijk!!!  >:( o, ik word alweer boos!  ::niet-ok::
[/quote

haha:p jaah maar kijk daar kan Meredith niet veel aan doen aan die kwestie met Esther. Marleen en Nicole zaten er ook gewoon stilletjes bij als ik me niet vergis, en Meredith is WEL 'aardig en lief' want heeft ze met iemand ruzie lopen maken dan ? Nee ze was gewoon best begripvol enzo en praatte veel met mensen. En dat ze vriendjes wilde maken met John en Carl was ook niet echt waar want later kreeg Meredith een uitval van John te voortduren en dat is ook geen pretje lijkt mij:P

Meredith wordt hier alleen maar afgerekend door dat gezeur om dat ze niks deed bij Esther..nou ik zou jullie dan ook maar eens willen zien daar :) Ik vind Meredith gewoon toppie ::ok:: en NIET alleen omdat ze er leuk uitziet..
mijn conclusie;)
Da Vincie

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #262 Gepost op: 30-11-2005, 23:26:35 »
[quote author=islandhopper  Het was zó onredelijk!!!  >:( o, ik word alweer boos!  ::niet-ok::


haha:p jaah maar kijk daar kan Meredith niet veel aan doen aan die kwestie met Esther. Marleen en Nicole zaten er ook gewoon stilletjes bij als ik me niet vergis, en Meredith is WEL 'aardig en lief' want heeft ze met iemand ruzie lopen maken dan ? Nee ze was gewoon best begripvol enzo en praatte veel met mensen. En dat ze vriendjes wilde maken met John en Carl was ook niet echt waar want later kreeg Meredith een uitval van John te voortduren en dat is ook geen pretje lijkt mij:P

Meredith wordt hier alleen maar afgerekend door dat gezeur om dat ze niks deed bij Esther..nou ik zou jullie dan ook maar eens willen zien daar :) Ik vind Meredith gewoon toppie ::ok:: en NIET alleen omdat ze er leuk uitziet..
mijn conclusie;)

Uitval van Carl
sic transit gloria mundi

Offline Snowsoul

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #263 Gepost op: 1-12-2005, 12:50:45 »
en ik vond haar niet onschuldig in de kwestie met esther, ik las dat meredith degene was die speciaal de cameraman erbij heeft gehaald toen esther wim en meredith over het stemmen aan het praten waren, ik vond het in de verste verte niet lijken op een complot en dat zou dan al helemaal niet van esther komen, maar meredith haalde de cameramensen erbij en zei dat er een complot gesmeed werd.
En je daarover stil houden totdat duidelijk is dat esther uitgedaagd kan worden. en als je het dan zegt ja dan gaat john over de rooie ja. Ik denk dat als esther niet uitgedaagd had kunnen worden dat wim en meredith een complot gesmeed zouden hebben met esther

al met al vind ik het niet netjes van dr.

al moet ik wel zeggen dat ik niet weet in hoeverre de programmamakers de kandidaten erop wijzen dat als er "iets" gezegd wordt dat ze er dan bijgehaald moeten worden

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #264 Gepost op: 1-12-2005, 13:00:07 »
Uitval van Carl

jaja..bedoel ik..en ik had per ongeluk mijn verhaal als een QUOTE opgeschreven..maar alleen het bovenste was een quote.. de rest gewoon wat ik zei.. maar ja:p foutje :p
Da Vincie

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #265 Gepost op: 1-12-2005, 20:18:11 »
jaja..bedoel ik..en ik had per ongeluk mijn verhaal als een QUOTE opgeschreven..maar alleen het bovenste was een quote.. de rest gewoon wat ik zei.. maar ja :p  foutje :p
Maakt niet uit. Maar wat betekenen die :p 'tjes toch?  ???
... ook gewoon maar een mening...

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #266 Gepost op: 1-12-2005, 21:51:25 »
Een zeer goedenavond forummers

Ik wil even zeggen dak Meredith een supertoffe kandidaat vond!!! ::ok::
ben net op dit forum, iemand tips over welke topics leuk zijn???
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #267 Gepost op: 1-12-2005, 22:34:44 »
Een zeer goedenavond forummers

Ik wil even zeggen dak Meredith een supertoffe kandidaat vond!!! ::ok::
ben net op dit forum, iemand tips over welke topics leuk zijn???
Vanja! Ken je me nog?! Van de Talpa-chat? ::tandpastasmiley::

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #268 Gepost op: 2-12-2005, 17:30:03 »
Maakt niet uit. Maar wat betekenen die :p 'tjes toch?  ???

Niet bekend met msn enzo ?   :p  =  zo'n smiley ding die zn tond uitsteekt... kijk deze:  :P alleen ik vergeet de hoofdletter soms en dan wordt het :p
Da Vincie

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #269 Gepost op: 6-12-2005, 14:29:47 »
Jaaaaaa, willemson van de chat :P :P
hahaha

Khad wel die vraag goed van de quote van Marleen he ;) ;)
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #270 Gepost op: 10-12-2005, 18:46:34 »
Meredith kan nederlands ::jaja::

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #271 Gepost op: 10-12-2005, 21:03:09 »
mesne post aub al je fandag fotos met meredith hier  ::tandpastasmiley::
II 1mPit3ou5 II

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #272 Gepost op: 10-12-2005, 22:09:26 »
mesne post aub al je fandag fotos met meredith hier  ::tandpastasmiley::
was jij degene die haar nummer wilde?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #273 Gepost op: 11-12-2005, 13:50:04 »
was jij degene die haar nummer wilde?

Jij Eck ? ::rofl::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #274 Gepost op: 11-12-2005, 14:12:03 »
Jij Eck ? ::rofl::

nou opzich wil ik wel hoor. maar ik vroeg het niet door die microfoon ::ohno:: te verlegen voor

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #275 Gepost op: 11-12-2005, 19:55:39 »
ik heb er wel eens grapjes over gemaakt maar nog nooit met jou gesproken volgens mij ik probeer alleen haar mail te krijgen maar niemand wil hem geven
II 1mPit3ou5 II

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #276 Gepost op: 11-12-2005, 20:07:36 »
ik heb er wel eens grapjes over gemaakt maar nog nooit met jou gesproken volgens mij ik probeer alleen haar mail te krijgen maar niemand wil hem geven

ahhh. Het is aan de ene kant wel een beetje logisch he.
die mensen moeten ook hun privacy houden.

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #277 Gepost op: 12-12-2005, 00:08:35 »
asl je dat zo logisch vind leg me dan eens uit waarom ze hem wel in de talpa chat gaf waar zon 200 mensen waren en ik zou hem nie mogen vanwege de privacy
II 1mPit3ou5 II

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #278 Gepost op: 12-12-2005, 14:33:41 »
aaah ik heb Meredith gezien en gesproken op de fandag !!
wat een superleuk meisje is het :D:D eght super
heel aardig, lief, knap..alles wat ik al van der vond maar dan is het nu alleen nog maar bevestigd :D
haha ik had ook wel der nummer gewild ja, maar dat ga ik nie vrage door de microfoon nee:P dat zou ik ook nie durven..
maar Meredith was echt leuk :)  ::ok:: ook onwijs tof en leuk van der dat ze alsnog naar de fandag was gegaan ondanks de begravenis van haar opa die dag
 ::bravo:: aan Meredith
Da Vincie

Offline Mieltjeh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #279 Gepost op: 12-12-2005, 21:39:47 »
asl je dat zo logisch vind leg me dan eens uit waarom ze hem wel in de talpa chat gaf waar zon 200 mensen waren en ik zou hem nie mogen vanwege de privacy
heeft ze haar nummer gegeven in een chat  :o