Auteur Topic: [kandidaat Be] Meredith  (gelezen 129940 keer)

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #280 Gepost op: 12-12-2005, 23:12:37 »
heeft ze haar nummer gegeven in een chat  :o

nee, haar mailadres, maar ze vind het niet zo leuk dat er zo veel vreemde mensen haar natuurlijk toevoegen...dat in die chat was niet ehct haar bedoeling ofzo... zei ze op de fandag... en andere gesprekken hier gaan erover dat ik en anderen der nummer wel zouden willen hebben...maar die heeft ze nie gegeven:p
Da Vincie

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #281 Gepost op: 13-12-2005, 01:46:52 »
nee mieltjuh ze gaf haar mail in de chat niet haar nummer
II 1mPit3ou5 II

Offline Mieltjeh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #282 Gepost op: 13-12-2005, 17:20:51 »
nee, haar mailadres, maar ze vind het niet zo leuk dat er zo veel vreemde mensen haar natuurlijk toevoegen...dat in die chat was niet ehct haar bedoeling ofzo... zei ze op de fandag... en andere gesprekken hier gaan erover dat ik en anderen der nummer wel zouden willen hebben...maar die heeft ze nie gegeven:p

ooo sorry!! haha !!
« Laatst bewerkt op: 13-12-2005, 21:36:15 door Mieltjeh »

Offline Greenhope

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heel soms... is het leven net een sprookje..
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #283 Gepost op: 14-12-2005, 09:47:56 »
 ::vergroot::

Ik vond je de absolute winnaar van 2005! Dat ze jou en Emma zo tegenover elkaar lieten strijden  ::oink:: wat naar!!! Je hebt in ieder geval een mooie prestatie geleverd bij elke proef en de expeditie in het algemeen ::ok::

Greenhope.

Offline Mieltjeh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #284 Gepost op: 14-12-2005, 18:32:58 »
oke, ik zal reageren.

de vraag die ik aan meredith heb gesteld lag in de trant van waarom ze Esther er bij hebben genaaid, als of Esther begon over in een lastige positie zitten en stemafspraken maken...
Dat Zij en Wim daarover begonenen en zo.

Nou die vraag heb ik er zeker 10 keer neergezet en ze reageerde totaal niet daarop. het enige waar ze aandacht voor had waren alle jongens die haar knap en mooi en lief vonden.
Dus ik op een gegeven ogenblik er neergezet dat het tijd werd dat ze die vraag is ging beantwoordne en toen zij ze dat Esther over dat alles was begonnen.

Toen ik heb ik als reactie er neergezet dat ze aan het liegen was en dat zij en Wim daarover begonnen waren. Dat het laf was dat ze dat zelfs nu nog niet durfde toe te geven en dat ze eerlijk moest zijn.

Toen zei zij dat ze dat niet leuk vond en toen zei ik dat ik haar uberhaupt niet leuk vond.

dat was het.

Na die chat op de talpasite vind ik haar nog minder tof dan dat ik haar al vond. Ze durft niet eens voor de waarheid uit te komen, ze negeert negatieve vragen over haar en reageert alleen maar op geile jongens die haar knap vinden.
Wat dat betreft heb ik in deze toch liever Carl, die antwoorde wel vragen over zijn negatieve gedrag.

nu weet ik wel dat ze net 19 is geworden, maar dat verklaart nog steeds niet haar irrationele gedrag.

Ik heb Millesime ook online zien komen, en de vraag van millesime beantwoorde ze ook al met een onwaarheid.

Nee, ik ben blij dat die meid eruit is.
De meesten vinden het jammer dat ze eruit is, en dat alleen maar omdat ze mooi is.


Beste Plotiemoos,
jij was er toch niet bij? Meredith weet heus wel wat er gebeurd is, en zal daar niet om liegen. Er is zoveel geknipt en opnieuw gemonteerd, daar kunnen wij, als buitenstander, gewoon simpelweg geen uitspraak over doen.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #285 Gepost op: 14-12-2005, 18:40:22 »
Beste Plotiemoos,
jij was er toch niet bij? Meredith weet heus wel wat er gebeurd is, en zal daar niet om liegen. Er is zoveel geknipt en opnieuw gemonteerd, daar kunnen wij, als buitenstander, gewoon simpelweg geen uitspraak over doen.

Ik deel ook de mening van Plotiemoos hoor... Ik heb Meredith ook niet zo moeten hebben. Ik heb haar, zoals Plotiemoos zei ook de vraag gesteld en kreeg inderdaad ook geen antwoord...
Marleen heeft eerlijk gezegd dat zij wel Carl heeft aangepakt over de kwestie Esther maar dat ze het niet in de groep heeft geworpen maar hem onder 4 ogen daarover heeft gesproken en dat dat jammer genoeg niet werd uitgezonden.

Meredith zegt niet over de kwestie Esther dus dat betekent dat er toch iets van waar is in haar niet verdedigen van Esther...

Ik zag Meredith ook op de fandag en , ik moet toegeven het was voor haar niet zo de beste moment, maar ik vond dat ze heel koel was en weinig enthousiast was tegen mij...


Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #286 Gepost op: 14-12-2005, 18:54:09 »
hmm het kan misschien aan mij liggen, maar ik was ook in de chat, en volgens mij heeft meredith wel gezegd dat het niet slim van haar was en dat ze er spijt van heeft.
Ook in de finale heeft ze dat denk ik gezegd, maar ik weet niet zeker.

Maar ik bekijk het zo, wat zou ik hebben gedaan?? ik zou denk ik hetzelfde hebben gedaan, je zou zeker weten eruit liggen al kwam je op voor esther. ik weet niet of ik dat zou hebben gedurft. En dat kan je ook niet zo nu zeggen achter de computer.
wie weet eigenlijk hoe het echt is gegaan.

En wat betreft de fandag, tegen mij was ze erg aardig! en leuk gebabbeld
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline Mieltjeh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #287 Gepost op: 14-12-2005, 22:18:45 »
nog steeds ben ik van mening dat wij niet echt kunnen oordelen
over wat er allemaal op het eiland is gebeurd. Oke, het is misschien een beetje
logisch hoe Meredith reageert, het is misschien ook onterecht HOE zij reageert, maar beeld je eens in wat er allemaal op dat meisje afkomt? Ze is nog zo jong, en in 1 keer komt er zoveel op haar af! In 1 klap weet bijna iedereen wie je bent, er zijn conflicten gebeurd die niet zijn terug te draaien, maar volgens Esther is het uitgepraat, klaar.

Ik zie ook van mensen dat jullie Meredith niet al te enthousiast vonden op de fandag? Oke, haar opa is net overleden, ik vond dat ze zich nog heel goed hield. ik heb ook een poosje met haar staan praten, en ik vond haar juist heel veel enthousiasme hebben! Ze was heel geinteresseerd, en kwam zelf ook met vragen en verhalen.

Maar goed, ieder zijn mening :)  ::zwaai::

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #288 Gepost op: 14-12-2005, 22:46:35 »
Ik sluit me daar bij aan Mieltjeh, en als het al uitgepraat is met Esther, is het inderdaad klaar ja.
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline Mieltjeh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #289 Gepost op: 15-12-2005, 08:52:59 »
bende blinde mollen ,het is duidelijk dat zij daar mee tussen zat ,,ja KLAAR
het is een valse teef
nou, dit is wel een beetje erg overdreven .. pff. Wat weten wij
er nou van? Dr is TE weinig uitgezonden om goed te kunnen oordelen  ::jaja::
dr is zoveel meer gebeurd, niet voor het oog van de kijker.

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #290 Gepost op: 15-12-2005, 08:59:36 »
ja KLAAR het is een valse teef

hahaha heb je niks te doen ofzo? We kennen haar niet eens.
Dat zegt juist heel wat over jou als je zulke vooroordelen hebt.  ;)
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #291 Gepost op: 15-12-2005, 16:18:40 »
Ik sluit me compleet bij vanja aan ::tandpastasmiley::
II 1mPit3ou5 II

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #292 Gepost op: 15-12-2005, 16:27:00 »
nog steeds ben ik van mening dat wij niet echt kunnen oordelen
over wat er allemaal op het eiland is gebeurd. Oke, het is misschien een beetje
logisch hoe Meredith reageert, het is misschien ook onterecht HOE zij reageert, maar beeld je eens in wat er allemaal op dat meisje afkomt? Ze is nog zo jong, en in 1 keer komt er zoveel op haar af! In 1 klap weet bijna iedereen wie je bent, er zijn conflicten gebeurd die niet zijn terug te draaien, maar volgens Esther is het uitgepraat, klaar.

Ik zie ook van mensen dat jullie Meredith niet al te enthousiast vonden op de fandag? Oke, haar opa is net overleden, ik vond dat ze zich nog heel goed hield. ik heb ook een poosje met haar staan praten, en ik vond haar juist heel veel enthousiasme hebben! Ze was heel geinteresseerd, en kwam zelf ook met vragen en verhalen.

Maar goed, ieder zijn mening :)  ::zwaai::

Hmm, dit vind ik dan weer zo vreemd.
Eerst wordt er in dit topic door velen gezegt;
"Meredith is zo volwassen voor haar leeftijd en zo'n sterk meisje, een echte doorzetter! blabla"
En nu gebeurt er zoiets en dan is het; "Voor haar is het wel heel zwaar hoor want ze is ook nog zo jong"
Naja ik vind dat een beetje tegenstrijdig..

(Ik weet niet wat er op het eiland gebeurt is, was ook niet bij de fandag of op de chat)

Met dat 'ieder zijn eigen mening' ben ik het wel helemaal eens  ::regenboog::


Do you want to go to the Seaside?

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #293 Gepost op: 15-12-2005, 21:04:57 »
dankjewel ;D

nu weet ik het zeker, iemand met alleen maar vooroordelen

Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline vanja-vanja

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rukavina, Vanja
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #294 Gepost op: 15-12-2005, 21:46:45 »
zijn/haar bericht is volgens mij weggehaald  ;D
Sta ima kod vas Robinsoni??

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #295 Gepost op: 15-12-2005, 21:47:39 »
 ::hypocriet::

Het moet voor de kandidaten toch ook een beetje leuk blijven om hier te lezen. :)
er was eens......

Offline Mieltjeh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #296 Gepost op: 15-12-2005, 22:51:46 »
::hypocriet::

Het moet voor de kandidaten toch ook een beetje leuk blijven om hier te lezen. :)
helemaal mee eens  ::ok:: dan hier iets liefs: meredith is een lief toppertje  ::bravo::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #297 Gepost op: 16-12-2005, 10:02:31 »
Ik vind dat mensen niet zo moeten zeuren over Meredith of haar af moeten zeiken. Ze is hartstikke lief en aardig. En ze heeft het echt goed gedaan tijdens Expeditie Robinson, ze was ook nog maar 18 jaar toen en ik denk dat de meeste mensen niet zo sterk zijn op zo'n jongen leeftijd. Dus iedereen zou bewondering moeten hebben voor haar!!


Offline Greenhope

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heel soms... is het leven net een sprookje..
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #298 Gepost op: 16-12-2005, 11:24:07 »
Ik moet zeggen dat er hier wel heel negatief over mensen wordt gepraat. Je weet wat ze zeggen hè, een grote bek, maar een klein.....

Ach... ga toch lekker in de auto naar de mac om je vol te proppen, om je daarna vol te gieten met alcohol, om vervolgens in je lekkere warme bedje te gaan liggen, want tja.. als je dat allemaal kan..dan kan je inderdaad ook oordelen over de mensen in de expeditie... want dan weet je wat het is om honger te lijden en tussen de insecten te slapen!!

Jeezzzz....

Greenhope.

Offline wesley87

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Robinson 2006
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #299 Gepost op: 16-12-2005, 17:17:32 »
Wrom zijn er nog steeds mensen die meredith afkraken , meredith was de jongste kandidaat ooit en voor de jongste ooit is ze verder gekomen dan vele andere kandidaten. Dat is een prestatie die velen van jullie niet eens zouden kunnen evenaarden en daarom petje af voor meredith  ::ok::en ze is nog supermooi ook ::tandpastasmiley:: ::oink::
II 1mPit3ou5 II