Voor mijn part mag het naar de huiskamer verhuisd worden, maar ik zit liever op een eiland als in een zetel hoor!!
Dus de eerste 10 woorden van deze zin gelden enkel als het écht moet en niet anders kan...
...of als ER in Nederland begonnen is, dan moét het eigenlijk verhuisd worden, anders krijgen we hier een wildgroei van topics met een verwijzing naar dit topic...
Programma X lijkt me best leuk om aan mee te doen. Veel geluk. Nelle
Programma X = Te Nemen Of Te Laten, met Felice op VijfTV (België).
Het grootste deel is imo doodsaai, zo een beetje gezellig doen en elke dag met je snoet op TV als decorvulsel, tot op het moment dat je écht aan de beurt bent. Dan knal je zowat uitéén van de spanning!! Ach, we zullen wel zien, ik ga voor de 200.000 (gedeeld door twee, want een kijker krijgt de helft van wat je verdient). Hier is het geld de hoofdreden dat ik meedoe, bij ER is mijn motivatie om mee te doen niet de €kes.
En wat Kate Ryan betreft; Ik vrees eigenlijk het ergste!!
Op een bepaald moment was ik beter in de auto blijven zitten imo, maar dat heb ik dus niet gedaan... Bwaja,
we are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.
Iedereen trouwens nogmaals bedankt voor alle gelukwensen. Het is een droom van een zoon, gezond, sterk, mooi, lief, braaf, juist zijne papa!
En met Barbara is alles ook picobello, wat kan een mens nog meer verlangen...