Vraag het dan Lukas zelf,zo werdt het vandaag letterlijk op vijf tv gezegd.En ik zei het eigenlijk tegen Lukas,als grap. Wat zeg ik hier nu weer verkeerd (ha ik weet het, Dany zei niet man,maar maat.)
Hey Koekoe!!
Zo was het inderdaad, ik lag (weeral) onder de zetel van 't lachen, een intens moment, Dany al vet pech gehad, hij zei het F-vierletterwoord
, Felice heel serieus met zijn opmerking, en dan het S-vierletterwoord
!!! Heel de studio lag plat, en ook Felice zijne snoet de 5 minuten nadien waren geld waard!!! Maar hij moest zijn programma verder presenteren (de tape blijft lopen bij TNOTL) en wij ondertussen toe van 't lachen!!!
Dany de flik (ook een vierletterwoord
), aan 't vloeken op VijfTV. Zijn spel was idd heel intens, en ik denk dat, als je het niet hebt gezien dat je dan misschien kan denken "Wat schrijft Koekoe nou?", maar als je het gezien hebt is 't eigenlijk heel logisch van de vierletterdingen neer te pennen. Beetje te vergelijken met enkele uitspraken van bv. onze Klaar, die neemt soms ook geen blad voor de mond, en als je dat dan overtypt kan je ook denken "Wat is dat hier?", maar in het juiste perspektief gezien is het gewoon geen punt!
En Meredith... rrrr, en 't is nog nie gedaaaaan (zou Rik de Sadeleer zeggen) wacht dan maar tot Geert links van me verdwijnt!
Rrrr
De laatste tijd krijg ik opmerkingen alom, ik vind het helemaal niet leuk meer...
Naaaah dat zal wel meevallen!! Zie je wel, Bakkertje komt al kusje geven!!