Auteur Topic: [kandidaat NL] Saron  (gelezen 143317 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #160 Gepost op: 28-09-2006, 22:29:24 »
Als ik Saron's relaas zo lees blijkt toch maar weer dat het  verdomd lastig is iemand als persoon in te schatten op basis van een paar gemonteerde beelden. Moet zeggen dat ik een paar minder vleiende zinnen over Saron op dit forum heb losgelaten en daar toch wel spijt van heb. Misschien moet je jezelf niets verwijten Saron en het perfectionistische wat laten varen, probeer vooral te relativeren op welke manier mensen zich een beeld van je vormen. - heel subjectief. Je ziet het, ik zat er ook behoorlijk naast!
Dat is ook voor mij een wijze les, bedankt. ::ok::


ik voel een bijkans broeierige warmte omhoog kruipen van trots op m'n forummertjes.
Bovendien is 't ook voor mij een wijze les ;D
er was eens......

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #161 Gepost op: 29-09-2006, 09:18:03 »
 ::bravo::
zou het dan toch allemaal nog goed komen in de wereld?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #162 Gepost op: 29-09-2006, 12:52:33 »
Het is de bedoeling dat je als kandidaat niet verteld wat er is voorgevallen en/of de uitkomst van de expeditie. Ik heb dat dan ook niet vernomen van de andere kandidaten, ik heb met een aantal wel contact, maar we hebben het dan niet over de expeditie en wie hoever is gekomen. Dat zou de lol er ook wel afhalen, toch? Dus ook ik moet net alles jullie elk week afwachten wat de nieuwe ontwikkelingen zijn.

Natuurlijk vind ik het jammer dat ik de herindeling, de samensmelting en de finale niet heb gehaald. Ik heb daar nog veel over nagedacht en als nogal streberige persoon zal ik daar altijd een soort rotte plek over voelen. Ik kan echt niet overzien hoe het anders was geweest met andere mensen, dat is koffie dik kijken, daar heb ik niets aan in dit stadium. Ik vind ook dat ik dan niet mag gaan stellen dat een andere groep wel goed was gegaan, dan zou ik onrecht doen aan de dames uit mijn team. Ik weet wel dat het de juiste en enige beslissing kon zijn geweest op dat moment in die situatie om te vertrekken. Maar nogmaals afhaken is niet mijn stijl, niet mijn streven en wie A zegt, zegt in mijn geval altijd ook B, dus ik zie het wel als een persoonlijk falen. En dat doet pijn. 

Bedankt voor je antwoord!  ::ok::

Zo'n beslissing lijkt me inderdaad erg moeilijk (ben ook erg perfectionistisch ingesteld  :)), maar je bent natuurlijk niet 'over één nacht ijs gegaan'. Achteraf houdt je dan altijd 'had ik maar dit gedaan' en 'had ik maar dat gezegd' ideeën, maar dat is natuurlijk niet terecht.
Naar mijn idee valt dat wel te vergelijken met een hardloopwedstrijd: tijdens de wedstrijd ben je op een gegeven moment kapot en lukt het je niet om meer te geven. Maar achteraf denk je altijd: 'Was ik nou echt zo uitgeput? Als ik even had doorgezet had ik %$#@ kunnen winnen!'
Zo'n gedachte is niet terecht, omdat je achteraf niet meer kunt voelen wat je op het moment zelf voelde.  :(



Klopt er dus eigenlijk ook niet zoveel van het beeld dat in de montage telkens geschetst werd(?):  ???
Saron op de rug gefilmd, treurig op een boomstam zittend, terwijl de andere dames lol hebben.

Of was dit wel een beetje de echte situatie en geeft dit volgens jou wel zo ongeveer weer hoe je je daar voelde?  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #163 Gepost op: 29-09-2006, 13:13:55 »
Ik zie net op de talpa-site een filmpje waarin Marleen zegt dat jij (Saron) door de expeditie "privé een heel andere weg in zal slaan". Klopt dat? En wat houdt dat dan precies in?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #164 Gepost op: 29-09-2006, 20:10:52 »
Het is de bedoeling dat je als kandidaat niet verteld wat er is voorgevallen en/of de uitkomst van de expeditie. Ik heb dat dan ook niet vernomen van de andere kandidaten, ik heb met een aantal wel contact, maar we hebben het dan niet over de expeditie en wie hoever is gekomen. Dat zou de lol er ook wel afhalen, toch? Dus ook ik moet net alles jullie elk week afwachten wat de nieuwe ontwikkelingen zijn. 
Hey Saron,met die "groene clown" bedoelde ik;je noemt jezelf Clown,en je staat op de site in het groen.....(gewoon een koekoe-grapje  :D )
Maar een iets begrijp ik niet; Dat je niets mag zeggen op een forum of gelijk welke mediavorm,okee.Maar je zegt zelf dat je contact hebt met enkele kandidaten,en dat er dan geen woord gesproken wordt over de expeditie,dat gaat er bij mij niet in  ???
Saron, begrijp mij aub niet verkeerd,maar ik stel mezelf in de plaats.Stel,ik ben deelnemer,ik ken een persoon/meerdere personen helemaal niet, ik leer hen kennen tijdens ER, en word er goede vrienden mee,ik ga er als 1é uit,nadien houden we contact met elkaar,en dat ik dan geen woord over de expeditie zou zeggen??? ik zou er meteen over beginnen; hoe heb jij het gedaan en jij,en,jij? Jullie hangen toch niet vol met afluisterapparatuur,zodat je onderling niets tegen elkaar zou zeggen zolang de afleveringen lopen?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #165 Gepost op: 30-09-2006, 00:36:41 »
Gewoon ff tussendoor:

welkom op het forum Saron! Leuk dat je hier post! :D ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline sikje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #166 Gepost op: 30-09-2006, 13:13:19 »
bericht van de broer van Saron voor Willemson..... ::zwaai: Beste Willemson: las jullie discussie op hoog niveau....vind je Saron echt zo lelijk? Nou dan heb je mij nog  niet gezien  ::rofl:: ::oink:: Ik trek er wel volle zalen mee ::bravo::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #167 Gepost op: 30-09-2006, 13:20:52 »
bericht van de broer van Saron voor Willemson..... ::zwaai: Beste Willemson: las jullie discussie op hoog niveau....vind je Saron echt zo lelijk? Nou dan heb je mij nog  niet gezien  ::rofl:: ::oink:: Ik trek er wel volle zalen mee ::bravo::
Nou, ik vind Saron inderdaad niet knap, maar misschien heb ik toen een beetje overdreven gereageerd. Voor welke volle zaal sta jij dan? ::tandpastasmiley::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #168 Gepost op: 30-09-2006, 17:42:45 »
bericht van de broer van Saron voor Willemson..... ::zwaai: Beste Willemson: las jullie discussie op hoog niveau....vind je Saron echt zo lelijk? Nou dan heb je mij nog  niet gezien  ::rofl:: ::oink:: Ik trek er wel volle zalen mee ::bravo::
en dan willen we nu natuurlijk wel een foto  ::tandpastasmiley::
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #169 Gepost op: 30-09-2006, 17:57:41 »

En nou kappen voordat tante saar heel boos op je wordt en je over de knie moet leggen ;O)

tante Storm bedoel je?   ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #170 Gepost op: 30-09-2006, 19:21:06 »
tante Storm bedoel je?   ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

d'r stond toch echt tante Saar hoor Koekoe.. (maar het had tante Storm kunnen zijn)

ik ben niet zo mepperig aangelegd ::) ::hypocriet::
er was eens......

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #171 Gepost op: 30-09-2006, 19:39:13 »
saron - tante saar...
koekoe - ome koe...
even bij de les blijven vriend  ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #172 Gepost op: 1-10-2006, 00:07:40 »
saron - tante saar...
koekoe - ome koe...
even bij de les blijven vriend  ::rofl::


 ::rofl::

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #173 Gepost op: 1-10-2006, 13:04:51 »
Hey Saron,met die "groene clown" bedoelde ik;je noemt jezelf Clown,en je staat op de site in het groen.....(gewoon een koekoe-grapje  :D )
Maar een iets begrijp ik niet; Dat je niets mag zeggen op een forum of gelijk welke mediavorm,okee.Maar je zegt zelf dat je contact hebt met enkele kandidaten,en dat er dan geen woord gesproken wordt over de expeditie,dat gaat er bij mij niet in  ???
Saron, begrijp mij aub niet verkeerd,maar ik stel mezelf in de plaats.Stel,ik ben deelnemer,ik ken een persoon/meerdere personen helemaal niet, ik leer hen kennen tijdens ER, en word er goede vrienden mee,ik ga er als 1é uit,nadien houden we contact met elkaar,en dat ik dan geen woord over de expeditie zou zeggen??? ik zou er meteen over beginnen; hoe heb jij het gedaan en jij,en,jij? Jullie hangen toch niet vol met afluisterapparatuur,zodat je onderling niets tegen elkaar zou zeggen zolang de afleveringen lopen?

Hee Koekoe,

Ik snap de grap! Clown, tja dat ben ik eigenlijk gewoon, maar zoals je inmiddels hebt kunnen zien hebben clowns ook andere kanten  in zich. En groen is mijn lievelingskleur. Noem mij maar de groene clown. Klinkt als een hele foute superheld, hahaha.

En even antwoord op je vraag:
Dan ben ik denk ik net even anders dan jij, want ik heb niemand gevraagd hoe ver mensen zijn gekomen. Ik heb misschien ook die behoefte niet zo, omdat ik er zelf geweest ben en ik momenteel veel meer belang hecht aan mijn leven hier. Mijn school, mijn acteren, mijn werk, man en iedereen waar ik van houd. Ik heb blijkbaar meer geduld in mij, dan ik zelf had verwacht. Ik durf dus ook nog steeds niet echt iemand in te vullen voor die finale, want ik denk dat de mensen die nu nog over zijn allemaal even bloedfanatiek zijn. Niet dat ze over lijken gaan, maar ik denk dat de harde kern van Robinsonwaardige deelnemers nu wel over zijn. Alhoewel ik gok dat Bert dan nog het zwakst staat, maar dat is puur op de televisiebeelden. Nog steeds staat Bernadette voor mij hoog in het vaandel, gewoon door haar levensinstelling en haar houding op het eiland, een doorzetter. Maar ik kan ook niet om een aantal hele sterke en zeer fanatieke heren heen. Een Lenny, een Ignace, een Werner (balletdansers zijn keihard en kunnen lichamelijk veel verder gaan dan de meeste mensen), maar een Curd is ook niet voor de poes. Ik weet het dus echt niet meer.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #174 Gepost op: 1-10-2006, 14:40:10 »
Dankje voor de reactie "groene clown:D
Blijkbaar heb jij dan veeeel meer geduld dan ik heb  ;)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #175 Gepost op: 5-10-2006, 22:25:03 »
Ik heb net Robinson Uncovered, de Eilandraad, gekeken op de Talpa site. Leuk om te zien hoe dat allemaal gaat!

Kun jij er nog wat meer over vertellen Saron?
Moest je op een bepaalde plek gaan zitten, of mocht je dat zelf kiezen?
Keek EP/Evi de stembrieven eerst stiekum in? Hij/zij trekt ze altijd zo, dat de stand even gelijk staat (afgelopen week na 1 stem voor Werner eerst een stem voor Bert bijv.). Of is dat achteraf geknipt (dat denk ik niet, ze zeggen steeds de eerste stem is voor, de tweede, etc.).
De antwoorden op de vragen die EP stelt, moest je die wel eens over doen, zodat het wat sterker gezegd wordt, of werd dat allemaal in 1x opgenomen?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ramiro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Where's that coconut when you need it?
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #176 Gepost op: 6-10-2006, 15:40:33 »
Voor mij is het echt even vers op dit moment....
Ik heb net in 3 uur 4 afleveringen zitten kijken.
Dus ook 4 afvallers gezien...
(skip the replays en intro's and you'll manage  ::tandpastasmiley::)

Zo ook Saron, en ik zie dat ze hier nu aan het posten is,
wat overigens enorm gewaardeerd wordt. (Zoals ook andere
ER expeditie leden, elk jaar weer) Ik schrok van de woorden van EP.
Wat ik wil weten is eigenlijk heel simpel.....
Gaat het weer een beetje? (alweer wat tijd verstreken, maar toch....)
 ::hug::
Groooagghhhhh-Ugh?

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #177 Gepost op: 6-10-2006, 16:51:01 »
Voor mij is het echt even vers op dit moment....
Ik heb net in 3 uur 4 afleveringen zitten kijken.
Dus ook 4 afvallers gezien...
(skip the replays en intro's and you'll manage  ::tandpastasmiley::)

Zo ook Saron, en ik zie dat ze hier nu aan het posten is,
wat overigens enorm gewaardeerd wordt. (Zoals ook andere
ER expeditie leden, elk jaar weer) Ik schrok van de woorden van EP.
Wat ik wil weten is eigenlijk heel simpel.....
Gaat het weer een beetje? (alweer wat tijd verstreken, maar toch....)
 ::hug::

Lieve Ramiro,

Het was idd erg serieus. Wat EP zei klopte ook, het was onverantwoord om mij in het spel te houden. Ik heb er tot na mijn exit op tv heel erg mee gezeten en veel gepraat over mijn gevoelens en dat soort emo-topics.  Ik heb een behoorlijke optater gehad van de hele ervaring, maar ik ben er sterker uitgekomen. Niet dat ik nu ineens een harde tante ben geworden, tegenovergestelde: ik ben denk ik zelfs nog softer dan toen. Maar ik kan mijn kracht nu putten uit dat softe en juist met liefde en vriendelijkheid meer bereiken dan met harde woorden. Ik klink nu waarschijnlijk heel erg therapeutisch en dat is ook weer een onvermijdelijk gevolg van mijn ervaring. Alle lieve reacties op mijn persoon op tv en ook nadat ik mijzelf hier heb geopenbaard middel posts, hebben ook ontzettend geholpen.

Dank voor je lieve interesse  ::bravo::

Saron



een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #178 Gepost op: 6-10-2006, 18:26:02 »
Citaat
Maar ik kan mijn kracht nu putten uit dat softe en juist met liefde en vriendelijkheid meer bereiken dan met harde woorden.

 ::hug::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Saron
« Reactie #179 Gepost op: 7-10-2006, 19:46:32 »
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!