Auteur Topic: [kandidaat BE] Lenny  (gelezen 183636 keer)

Offline Stinjow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #80 Gepost op: 18-10-2006, 12:25:37 »
Ik vind het eigenlijk "not done" dat vooral Lenny en Ignacio, en in mindere mate de andere drie van het pact, aan Olga, Bernadette en Koen laten merken dat ze helemaal geen kans hebben, en die personen ook heel denigrerend behandelen alsof ze niets kunnen, en robinsononwaardig zijn.

En zo eerlijk waren de antwoorden van Lenny nu ook weer niet. Hij zat meer te zeuren over een woordje, zonder dat hij echt op de inhoud inging. Als hij echt op de inhoud inging, dan had hij toe moeten geven, dat hij dan misschien niet het woordje "gebruikt" heeft gezegd, maar dat de woorden die hij wel gezegd wel inhouden dat de drie mannen de twee "dames" uit het pact gebruiken om zelf ver te komen.
Angsthaasgedrag noem ik dit.

Het lijkt me vooral erg dom dat Ignazio en Lenny de andere drie meteen duidelijk gemaakt hebben wat ze zouden gaan doen met die drie, maar meer nog: dat ze gewoon openlijk hun tactiek toegeven, ook wat het lot is van Wietske en Linda. Zijn ze nu zo mesjogge dat ze denken dat Olga daar geen voordeel zal proberen uit te slaan (which she did). Ik verwacht dat het pact niet lang meer zal standhouden, en dat Wietske en Linda eieren voor hun geld zullen kiezen, iets wat Lenny en Ignace alleen aan hun eigen stomme aanpak te danken hebben.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #81 Gepost op: 18-10-2006, 14:46:07 »
Hai Lenny... zoals je misschien wel gelezen hebt is er al veel commentaar op de houding van jou, Ignace en Curd bij de samensmelting. En in iets mindere mate op de houding van Wietske en Linda.
Ik zag al ergens staan dat de oorzaak hiervoor is dat het hier populaire kandidaten betreft (Bernadette en Olga) en dat het commentaar bij minder populaire kandidaten minder zou zijn geweest. Dat zou natuurlijk best kunnen, maar aangezien dat hier niet het geval is, zullen we dat niet zeker weten.
Nu was ik er in het begin van de serie van overtuigd dat jij een heel rustige, eerlijke kandidaat zou zijn. Een kandidaat die genoeg had aan z'n eigen fysieke kracht en natuurlijk overwicht om het in het spel ver te brengen. Ik ben dan ook best geschrokken van oa. jouw deel in de onverzettelijke houding van kamp Noord tov kamp Zuid.
Wat ik me afvroeg.. sta je nu nog steeds achter je beslissing van toen om mee te gaan in het complot van Ignace? Ik kan natuurlijk nu nog niet vragen of het complot je ook gebracht heeft wat je ervan verwachtte, maar in het algemeen ben ik wel benieuwd of je van mening bent dat het doel alle middelen heiligt?
« Laatst bewerkt op: 18-10-2006, 15:29:18 door Stormpie »
er was eens......

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #82 Gepost op: 18-10-2006, 15:27:09 »
sowwww lenny,
ben jij ff in mn achting gedaald zeg.
ten eerste het complot, ik vind het een klotestreek. oke het is een spel, en je gaat ervoor om te winnen. maar kom op zeg dit gaat wel heel ver. op deze manier staat expeditie robinson nergens meer voor! het gaat alleen om het feit wie de meeste vriendjes heeft! zoals iemand al terecht opmerkte: doe dan mee aan big brother!
maar jouw reactie tijdens de eilandraad.... zo laag! ik lag op het moment dat ik keek maandag in het ziekenhuis en voelde me zwaar klote na een zware ingreep, maar dat was ik tijdens het moment eilandraad ff totaal vergeten, zo verontwaardigd was ik.(toch nog iets om je voor te bedanken). het is al dom van je dat je olga hebt verteld dat je linda en wietske niet leuk vind en ook niet robinsonachtig. maar als olga daar dan over begint, ga jij zeiken over 1 woordje! WTF! je probeert er gewoon omheen te draaien en om de aandacht af te leiden van het eigenlijke onderwerp! zwak! waar het om gaat, is dat jij iedereen gebruikt( ja gebruikt) om tot de finale te komen. ook al gaat het je lukken, in mijn ogen ben jij al een grote verliezer. kan me niet voorstellen dat je trots op jezelf bent na deze aflevering. ik hoop echt van harte dat linda en wietske wakker worden en jullie samen met bernadette en koen een poepie laten ruiken.

Offline Pi_Air

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #83 Gepost op: 18-10-2006, 15:33:21 »
Kom op Lenny, blijven gaan, je zorgt voor geweldige TV  ::ok::

@ Iedereen die het hier heeft over een arrogante houding e.d.: wie zou nu niet zijn eigen woorden willen afmaken zonder telkens onderbroken te worden?

En dat complot, tja, het is een spel en dan moet er nu eenmaal tactisch gespeeld worden! Het is niet altijd de meest open en eerlijke persoon die wint hé... Tactisch gezien zou ik volledig hetzelfde gedaan hebben... Enige fout is dat ze hun complot openbaar gemaakt hebben vind ik. Hadden ze nu gewoon gezwegen daarover tegen het trio Koen-Bernadette-Olga hadden ze allemaal nog een fijne tijd gehad zonder al dat geruzie.

Lenny for Robinson!  ::zwaai::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #84 Gepost op: 18-10-2006, 15:44:09 »
Wat ik me als moderator regelmatig afvraag is waarom dingen toch direct zo hard gezegd moeten worden. In mijn bericht kan iedereen lezen dat ik m'n vraagtekens heb bij het optreden van Lenny, Ignace en Curd tijdens de afgelopen aflevering, maar ik probeer wel beleefd te blijven. Lenny zorgt er, samen met de andere kandidaten, wel voor dat wij naar een leuk programma kunnen kijken en verdient daar zeker respect voor.
Ik zou dan ook iedereen willen vragen om bij verder commentaar toch een beetje op de woorden te letten. Het houdt het forum gezelliger en zo blijft het ook voor de kandidaten leuk om mee te lezen en te posten.
er was eens......

Offline nelledefelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lenny for Robinson
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #85 Gepost op: 18-10-2006, 16:29:41 »
Lenny en Co wordt blijkbaar serieus aangepakt ivm de zogenaamde complot-theorie.
Je kan het ook zo zien :
1/ ofwel zwijgen ze en doen ze zoals afgesproken en stemmen ze de andere kandidaten één na één uit.
2/ofwel zeggen ze de kandidaten wat er misschien gaat gebeuren ( afhankelijk van de immuniteitsproef)

Als het tweede gebeurt spelen ze wel open kaart , hetgeen ook wel eerlijk is , niet .....

Nelle

Ps : LENNY FOR ROBINSON   ::bravo::
Nelle

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #86 Gepost op: 18-10-2006, 18:51:02 »
Ik vind dit tegenover Lenny ook best wel hard. Ik vond hem in de vorige aflevering vaak nog heel sociaal overkomen. Hij zei lieve dingen over zowel Olga als Bernadette en kon het naar eigen zeggen goed met Olga vinden. Lenny is een sterke kandidaat en heeft dit ook bewezen. Aan de andere kant vind ik het onwijs jammer dat hij meedoet aan dat complot, hoewel ik het óók wel weer kan begrijpen. Hij is bevriend met Ignace - zo lijkt het - en wilt met hem overblijven. Logisch, dat hebben Bernadette en Olga ook. En hij was niet degene die met het idee kwam de vrouwen erin te betrekken. Ignace leek in de uitzendingen de leider van het complot en doet er ook het meest achterbaks over, hoewel Curd in de buurt komt door de vrouwen in één keer te laten vallen en de andere twee vrouwen al te beoordelen voor ook maar een keer echt gesproken te hebben.
Lenny tijdens het wegstemmen vond ik ook niet zozeer negatief. Die uitspraak tegenover Olga dat ze loog, vond ik zeer bot, maar dat is ook alles. Het willen uitpraten kan ik nog begrijpen en dit moet iedereen hem nageven: hij liet het commentaar over zich heen gaan en liet Olga rustig haar gang gaan zonder haar écht zwart proberen te maken. Want dat kon hij wél doen. Nog erger dan haar enkel beschuldigen van liegen om één enkel woord.
Wat ik wel vind, is dat hij een beetje dom bezig is als hij achteraf pas bedenkt dat hij misschien met de verkeerde mensen in zee is gegaan voor een complot. Ik heb het dus over dat stukje in het biechthok op het einde van de vorige aflevering. En het is al helemaal naïef als hij denkt dat Bernadette en Koen in zijn voor een complot, want dat kunnen ze wel vergeten. En NEE, dit is geen concludering, eerder een 'als'.
Voor de rest heeft Lenny mijn respect gewonnen door gewoon te strijden voor immuniteit in plaats van Curd te laten winnen zodat Ignace zijn stem niet hoefde te gebruiken. Ik vond het een domme actie voor het complot - een sterke actie voor zijn persoon.
Ik gun Lenny de finale.

@ Nelle: Inderdaad ook eerlijk dat ze open kaart spelen in plaats van hypocriet te doen door aan te pappen en ze dan weg te stemmen.

Offline Lenny ER Panama

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #87 Gepost op: 18-10-2006, 23:31:08 »
Hey Stormpie en alle andere forum-gangers,

Natuurlijk blijf ik achter al mijn beslissingen staan. Ik ga er echter niet teveel over zeggen. Op sommige reacties van jullie, zou ik écht wel willen reageren, maar ik moet oppassen wat ik schrijf hé. Ik wil gewoon nog zeggen dat iedereen het recht heeft om zijn mening hier neer te pennen, en ik heb respect voor ieders mening hier op het forum, zowel negatief als positief.Ik blijf het supertof vinden om al die verschillende reacties te lezen.Echt een aangenaam forum.Jullie gaan ook maar af op de beelden die jullie krijgen voorgeschoteld hé  :-)!

Op naar aflevering 9 ...


Groetjes Lenny

Offline adventure

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • goed he, als ze kunnen zwemmen....
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #88 Gepost op: 19-10-2006, 10:28:35 »
Toffe reactie Lenny!  ::joehoe:: ::jaja::
live and let live

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #89 Gepost op: 19-10-2006, 12:52:15 »
ja, zeker sympathiek.
toch blijft het jammer dat je met deze actie/samenzwering meedeed. ik denk namelijk dat je dat niet echt nodig hebt gezien je prestaties tot nu toe.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lenny ER Panama

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #90 Gepost op: 19-10-2006, 13:10:05 »
Ibung,

Elke beslissing die je neemt op het eiland , doe je omdat je denkt dat het de beste beslissing is. En dan ben je afhankelijk van de produktie, hoe ze jouw beslissingen en acties in beeld brengen hé.

Groetjes Lenny

Offline Ramiro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Where's that coconut when you need it?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #91 Gepost op: 19-10-2006, 13:42:45 »
Lenny, ten eerste hartelijk welkom en tof dat je er bij bent op het forum.

In het heetst van de strijd zeg je rare dingen, dat is bekend, zo ook jij.

Ik moet zeggen dat ik in de eerste plaats ook verontwaardigd was,
niet over je reactie, maar over het feit complot.
Maar laten we eerlijk zijn, de meeste ER's hebben complotten gehad.
Dus wat hier nu gebeurd is niet uniek, wat loopt iedereen te zeuren
over een complot? Het is een strategie, en in een spel moet je een
strategie hebben anders ben je weg. En laten we niet vergeten dat het
Ignace was die met het idee kwam en niet Lenny! Wat het wel uniek maakt
is het feit dat dit de eerste keer is dat een complot lijkt te gaan werken,
althans de eerste stemronde na de samensmelting dan.

Ik denk echter niet dat het complot stand houdt. Wietske zat me de hele
afgelopen uitzending te kijken alsof ze er niets mee te maken wilde hebben.
En de spoilers voor volgende week voorspellen ook niet veel goeds.
Zal wel weer een complot zijn wat niet geheel gaat lukken en dus de trend volgt.
Groooagghhhhh-Ugh?

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #92 Gepost op: 19-10-2006, 13:43:53 »
en ook dit lenny; alles wat je zegt wordt tegen je gebruikt dus weet wat je zegt en tegen wie je het zegt ;)

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #93 Gepost op: 19-10-2006, 14:57:26 »
@ Lenny: Na de finale dan maar reageren op de dingen waar je op wilde reageren? *fluit en kijkt onschuldig*

En inderdaad, meerdere Expedities hebben complotten gehad. Toch ben ik er deze editie veel meer tegen omdat het gewoon een compleet kamp is dat eraan meedoet, twee ervan niet door lijken te hebben wat er nu echt gebeurd en Olga en Bernadette weggewerkt worden/kunnen worden. Maar ja, we'll see... Volgens mij gaat het volgende week een interessante aflevering worden de bom die Olga gelegd heeft...

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #94 Gepost op: 20-10-2006, 21:06:56 »
Klopt, elk jaar zijn er wel een paar complotten geweest,
maar dit is gewoon de eerste keer dat ze het niet achterhouden.
Juist goed dat ze er niet zo schijnheilig over doen ::ok::, tog?
 
En Lenny, ga zo door!!!   ::bravo::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #95 Gepost op: 21-10-2006, 09:21:58 »
Ik heb net de eilandraad nog even terug gekeken. Lenny onderbreekt Olga en Bernadet, zegt 1 zin, dan probeert Olga weer wat te zeggen en dan zegt Lenny 'ik was aan het woord'. En nu wordt Lenny hier geprezen over die zin  ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #96 Gepost op: 21-10-2006, 10:51:03 »
mwah... niet iedereen prijst Lenny hoor.. lees maar een eindje terug. De kijkers hebben over het algemeen echt wel vraagtekens bij zijn acties mbt het complot.
Maar er zijn ook andere meningen en dat mag. Zoals Lenny zelf ook een paar berichten terug zegt: "Jullie gaan ook maar af op de beelden die jullie krijgen voorgeschoteld hé"

 
btw.. de serie is nog lang niet afgelopen dus wie weet gaat Lenny ons nog wel hartstikke positief verrassen. Iets wat mij niet zou verrassen, want het lijkt me gewoon een heel aardige vent.
er was eens......

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #97 Gepost op: 21-10-2006, 11:11:44 »
Ik begrijp niet dat iedereen zo moeilijk doet over dat er een complot gemaakt is. Er staat toch nergens in de ER-regels geschreven dat het niet mag??? Het is een onderdeel van het spel dat al vanaf de eerste serie voorkomt.
Je zit daar tenslotte toch om het spel te winnen en als je dan denkt dat je 'robinson'-capaciteiten niet voldoende zijn om te kunnen winnen, of als je graag met bepaalde mensen over wilt blijven, dan zal je inderdaad vaak terug moeten vallen op het smeden van een complot om je 'zeker' te stellen van een plaatsje in de finale met de mensen die jij daar het liefste hebt.

Het is alleen vaak niet slim om een complot te smeden omdat de andere eilandbewoners die buiten het complot gelaten worden er vaak niet zo blij mee zijn en het uiteindelijk toch altijd uitkomt...

Bovendien vindt de kijker het meestal ook niet zo fair en daar ben je toch van afhankelijk als je die 50.000 euro's in je zak wilt steken.

Ik denk dat Lenny sowieso wel de finale had gehaald als hij niet meegedaan had met het complot. Nu heeft hij zich niet zo populair gemaakt bij Bernadette en Olga. Bovendien zullen Wietske en Linda ook wel aan hem zijn gaan twijfelen en echt niet blij met hem zijn als ze ontdekken dat het waar was wat Olga heeft gezegd. Als het complot dus volgende week ineenstort is Lenny zijn positie ineens veel minder zeker. En al zou hij in de finale komen dan heeft hij het ook nog eens goed verpest bij een groot deel van de ER kijkers die in het begin juist heel positief over hem waren.....

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #98 Gepost op: 21-10-2006, 13:59:34 »
Citaat
En al zou hij in de finale komen dan heeft hij het ook nog eens goed verpest bij een groot deel van de ER kijkers die in het begin juist heel positief over hem waren.....

ik denk dat dat wel meevalt. Er komen immers nog heel veel afleveringen.
er was eens......

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #99 Gepost op: 21-10-2006, 14:17:13 »
Natuurlijk, je weet natuurlijk niet wat er nog gaat gebeuren!
Maar ik heb het ook over dit moment.

Iedereen die nu nog meedoet kan het natuurlijk nog verpesten of juist ineens heel positief over gaan komen...