Tja, Lenny, nu ga je de eindoverwinning ZEKER mogen vergeten. Eén dingen vergeten sommige mensen toch écht. Ze denken dat het vooral gaat over fysieke inspanningen, honger kunnen lijden enz. Maar als het op de EINDoverwinning aankomt, dan gaat meestal de overwinning naar de sympathiekste persoon. En ik vond Lenny echt sympathiek eerst. Maar hij is net iets TE gemakkelijk gegaan over de beslissing van Ignace te nomineren. Nu kan je met allerlei argumenten afkomen "tis maar een spel enz" maar ik vond het een vieze smerige zet, die hem uiteindelijk ook zijn eindoverwinning zal kosten, wacht maar af. Degenen die wonnen, lagen altijd héél goed in de groep. Al dat geblabla over die anderen die niet eerlijk waren, en dat zij NIET tegen een slecht geweten konden, tja Lenny, dat is blablablabla gebleken. Ik vond het vooral nog frappant dat hij het zo snel besliste en er precies héél weinig moeite mee had. Ik voelde echt mee met Ignace die zich enorm moet verschoten hebben toen Lenny zijn borden begon kapot te schieten. Ik hoop dan ook dat Ignace zal winnen. "Stemmen op ons gevoel" woehahahahahahaha, Lenny toch. Leer eens dat ER voor-al over het sociale aspect gaat, als het op de EINDoverwning aankomt. Zo dom! Na al die jaren zou je het toch moeten weten!