Auteur Topic: [kandidaat BE] Lenny  (gelezen 183628 keer)

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #320 Gepost op: 28-11-2006, 22:28:18 »
Ik persoonlijk vind dat Lenny als 1 van de weinigen ,het spel;echt speelt.
Geen gezeik over complotten hier en wel of geen vis gevangen daar!
Je komt om te winnen en bij dit spel ga je gewoon over lijken!
Ongevoelig en hard komt lenny op mij totaal niet over.
Hij wil gewoon winnen en als dat ten kostte zou gaan van zijn vriendschap met Ignace
dan zou dat zeer triest zijn want het is immers een spel.
Ignace was in het begin erg teleurgesteld,wat logisch is,maar trok later als een echte sterke vent weer bij!
Ik denk dat we er niet zo zwaar aan moeten tillen hoor!
Hij behandeld iedereen op het eiland met respect en dat kun je van een paar mensen op Isla Monte niet zeggen!
Dat vind ik persoonlijk veel erger.

Lenny,ik ben benieuwd of je gaat winnen,ik hoop het echt heel erg,het is je van harte gegund! ::zwaai::

Madine

  • Gast
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #321 Gepost op: 29-11-2006, 09:14:14 »
Wat een reacties zeg. Ik supporter eigenlijk al een tijdje zowel Lenny als Ignace, heb geen uitgesproken voorkeur voor de een of de ander en het is me om het even wie van die twee er wint. Natuurlijk vond ik het een opmerkelijke actie van Lenny en ook erg sneu voor Ignace, maar om nu te zeggen dat ik me er ook maar één minuut kwaad om heb gemaakt?

Lenny had de keuze: Ignace, zijn vriend maar ook directe concurrent, direct uitschakelen of hem erin houden of direct de strijd aangaan met hem. Misschien was het tweede wel meer nobel geweest, maar laten we niet vergeten dat het een spel blijft waar overleven voorop staat, niet alleen overleven op het eiland, maar ook in de expeditie, in het spel. Volgens mij mag je toch in beiden erg ver gaan en dan vind ik wat Lenny heeft gedaan nog niets bij wat we in het verleden deelnemers hebben zien doen om de eindstreep te halen.

Offline Dauer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Respect Lenny, je hebt dat goed gedaan!!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #322 Gepost op: 29-11-2006, 13:07:18 »
ik vind het wel bijzonder grappig dat er zo negatief gereageert wordt omdat Lenny Igniac eruit stemt in plaats van Bernadette.

Net of dit geen moeilijke keuze zal geweest zijn. Ik ben er trowuens van overtuigd dat niet enkel igniac een goede kameraad geworden is maar ook Bernadette. Dit is een wending die niemand verwachte, maar daarom niet slechter, in tegendeel, respect dat hij deze beslissing heeft durven maken. Als ik voor de overwinning zou gaan had ik waarschijnlijk net hetzelfde gedaan.

Met nobelheid als iemand er in te houden om samen in de finale te komen kom je echt nergens hoor. Als je wil winnen moet je soms moeilijk beslissingen maken. Wat zou een Robinson zijn zonder een winnersmentaliteit... ik vrees de verliezer van deze expeditie.

Idealisme kan je hebben bij het verbeteren van de wereld, hetzij of groote, hetzij op kleine schaal, in een spel echter moet je een vechter zijn, en alles uit de kast halen om te (willen) winnen.
Ik gun het Bernadette trouwens even veel als igniac om in de finale te zitten, zij doet het echt ook heel goed.

Zou het minder erg zijn dat zij er uit lag.
tja het leven kan soms hard zijn, maar dan moet je er gewoon kei hard verder tegen aan gaan.

Go Lenny, ga ervoor en haal die overwinning binnen.  ::ok:: ::jaja::






Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #323 Gepost op: 29-11-2006, 15:06:05 »
Ik sluit me aan bij bovenstaande post. Maar ik zou het eigenlijk ook wel grappig/verrassend vinden als Bernadette straks toch gewoon doorgaat. ;D ;)

Ik ben er trouwens van overtuigd dat niet enkel ignace een goede kameraad geworden is maar ook Bernadette.


Dat denk ik ook: als Lenny met Linda over was gebleven in plaats van Bernadette, dan had hij vast Ignazio niet weggestemd.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #324 Gepost op: 29-11-2006, 20:12:06 »
(Lange tekst)

Precies Dauer  ::ok::, je haalt me de woorden uit de mond. :) Mooi verwoord! 

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #325 Gepost op: 29-11-2006, 23:09:09 »
De eerste keer had hij het niet nodig en liep hij eigenlijk alleen de kans zijn eigen positie te verzwakken door het complot.

daar ben ik niet zo zeker van.
het is voor hem eigenlijk maar goed dat olga en koen zijn weg gestemd, want zeker olga had nog wel eens voor verassingen kunnen zorgen wb de stemmen.
als er geen complot was geweest waren linda en wietske als eersten gegaan en zat hij met mensen op een eiland die elkaar allemaal waarsschijnlijk wel aardig zouden gaan vinden.
het was juist slim om eerst de meest populaire mensen er uit te stemmen en daarna de mensen die wat minder goed in de groep lagen.
ER had voor lenny waarschijnlijk een heel andere wending gekregen zonder complot.

Offline Leni

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #326 Gepost op: 30-11-2006, 14:01:33 »
Leni. Weet jij wel wat Expeditie robinson inhoud? Wat er ubberhoud zich afspeelt? Reageer is niet zo raar zeg. Ik snap niet je reactie. Je weet niet eens wat ze doormaken daar. En het is voor een tv kijker makkerlijker gezegd dan dat er eerst is ff gedacht wordt voor men antwoord. Ik zelf weet genoeg wat de expeditien leden doormaken. En vraag me nou niet hoe en waarom ik het weet dat doet er niet toe. Maar denk eerst even na voor je iets zegt. Het is al harder dan je denkt en tja dan moet je keuze's maken of dat nou terecht is of niet.


Ja, natuurlijk weet ik dat. Ik kijk al elk seizoen.

Laat iedereen eens zijn mening zeg.

Ik vond het heel cru (wij zijn vrienden, zouden nooit stemmen op elkaar, stemmen volgens ons gevoel en geweten) en daarna zo ijskoud dat doen.

Ja, en ik heb nog steeds dezelfde mening en terecht. Het was de manier waarop.

Met alle respect Lenny.   ::hug::
Dat weet je intussen wel.
« Laatst bewerkt op: 30-11-2006, 14:04:17 door Leni »

Offline Dauer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Respect Lenny, je hebt dat goed gedaan!!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #327 Gepost op: 30-11-2006, 18:37:49 »
Leni, waarom ga je er van uit dat Bernadette geen goede vriendin geworden is...? ??? ::jaja::

Offline Dauer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Respect Lenny, je hebt dat goed gedaan!!
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #328 Gepost op: 30-11-2006, 18:44:51 »
olga had nog wel eens voor verassingen kunnen zorgen wb de stemmen....
als er geen complot was geweest waren linda en wietske als eersten gegaan en zat hij met mensen op een eiland die elkaar allemaal waarsschijnlijk wel aardig zouden gaan vinden....

Ik hoop dan toch dat Olga in het echt beter meevalt dan op tv...
Op tv is ze echt een bitch, en ik denk dat daar bijna niet mee overeen te komen valt... ::ohno::
Tegen koen heeft Lenny echt zowieso niets, en dat zou je wel moeten weten als je de eilandraad hebt gezien waar Koen eruit gestemd is... ::vergroot::

Op het afvallerseiland valt echter wel op hoe goed iedereen overeenkomt... ::niet-ok::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #329 Gepost op: 30-11-2006, 23:12:11 »
ER had voor lenny waarschijnlijk een heel andere wending gekregen zonder complot.

Hm..denk je dat? In welk opzicht dan?
Ik vind hem met name bij de proeven erg sterk, hij zorgt voor vis, sleept hout dus draagt zijn steentje voldoende bij. Bij de eilandraad zou hij dan geen gevaar lopen. Of bedoel je dat er dan een Olga/Koen complot zou komen? Dan zou Koen eerder Olga volgen dan Lenny ja...Das inmiddels wel duidelijk ::rofl::

Maar goed, we gaan het maandag zien hoe dit allemaal af gaat lopen! Ik ben erg benieuwd naar de afvallersproef!!!

En dat de beste mogen winnen! Lenny dus 8)

En baai de weei: iemand graag de finale zien winnen en dus ook gunnen is omdat ik die persoon het sterkste vond en dat is geen vorm van adoreren...Das voorbehouden aan pubermeiskes die flauwvallen bij een boyband ;) Niet aan zo'n belegen doos als ik ;D

(ado·re·ren (ov.ww.)
1 met geestdrift vereren => aanbidden

 :-*

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Leni

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #330 Gepost op: 1-12-2006, 08:54:47 »
Leni, waarom ga je er van uit dat Bernadette geen goede vriendin geworden is...? ??? ::jaja::

Ik kan me niet herinneren dat ik dat ook maar érgens gezegd heb.
Dit komt enkel van jou.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #331 Gepost op: 1-12-2006, 19:10:58 »
ik heb het hier al ergens geplaatst,maar omdat er zoveel nijd enzo is,en omdat het "lenny topic" al eens een keertje op slot gezet is, wil ik bij deze bewijzen dat het maar een spelletje is en wij er ons niet zo druk hoeven over te maken.  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
http://media.vt4.be/chris/2005/AFL9_expeditierobinson.wmv

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #332 Gepost op: 1-12-2006, 21:07:33 »
Hahaha, een leuk filmpje! Belgen hebben toch humor ;D

Yep, Koekoe, en laten we hopen op een sportieve afloop en ik zal hier "At Lenny's" niet zeggen wat ik nu op die middenstip heb gedaan anders komt Storm meteen weer met het hangslot aankakken ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #333 Gepost op: 1-12-2006, 22:22:32 »
Ik ben nog niet zo zeker of Lenny wel uiteindelijk de winnaar gaat zijn...Olga en Bernadette waren in mijn ogen ook 2 sterke vrouwen en verdienen zeker ook de overwinning...

Offline nelledefelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lenny for Robinson
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #334 Gepost op: 2-12-2006, 18:04:19 »
Op welke basis verdient Olga de titel van ER ??
Bernadette , das nog een optie , zij heeft alles meegmaakt op het competitie-eiland.

Na de aflevering van vrijdag weten wij dat Lenny de halve finale haalt en dus rechtstreeks in de finale zit.

Ik zou ontgoocheld zijn moest Lenny de ER niet winnen , hij heeft een veelvoud aan proeven gewonnen. Hij is nu al zeker voor een plaats in een eventuele titanen-aflevering.

Ik zou zeggen aan iedereen aanstaande maandag ;  STEM LENNY 


Grtz Nelle
« Laatst bewerkt op: 2-12-2006, 18:16:03 door Stormpie, Reden: spoiler ?? verwijderd »
Nelle

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #335 Gepost op: 2-12-2006, 18:14:12 »
ik zal hier maar even reageren op de vergelijking 'goud en ijzer' als het over Lenny resp Olga gaat.
Lenny wordt ongetwijfels als goud betiteld, daar waar het ijzer voor Olga is.
En...eerlijk is eerlijk, Lenny heeft de proeven met grote overmacht op zijn naam geschreven en heeft daar zeker een gouden prestatie mee geleverd. Ook op andere vlakken zat het Lenny mee. Niet één keer heeft hij zich zorgen hoeven maken over zijn positie binnen de expeditie. Zelfs beide complotten werden hem vergeven.
En toch heb ik bij dat eerste complot ook een andere kant van Lenny gezien. De minder sociale kant. Misschien zelfs wel met een bepaald soort minachting toen hij reageerde op de terechte aantijgingen van Olga met betrekking tot haar wegstemmen. Ook Bernadette kreeg een veeg uit de pan.
Op dat moment kreeg gouden Lenny voor mij toch echt wat minder glans.
er was eens......

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #336 Gepost op: 2-12-2006, 23:29:19 »
Voor mij heeft Lenny zeker geen glans verloren  ::ohno::
hij speelde gewoon het spel op de manier die hem het beste leek

Hij heeft gewoon alles wat een echte robinson nodig heeft: ::jaja::
* winnaarsmentaliteit
* fysieke kracht
* heeft veel gedaan op het eiland (oa vissen)
* kan vuur maken (heeft ie wel beweze met de laatste proef)
* sociaal (ondanks die complotten, had hij een goede band met de meeste kandidaten, en die          complotten hoorden gewoon bij zijn manier van het spel spelen)
*...moet ik nog meer verzinnen?  ::tandpastasmiley::

Dus stem maandag allemaal op Lenny: de echte Robinson 2006!!!  ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ::joehoe::


Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #337 Gepost op: 3-12-2006, 10:27:09 »
Sociaal ???? Neen want dan had hij wel zijn "allerbeste" vriend Ignazio niet verraden en had hij liever met hem willen strijden dan met Bernadette... Dit kan ik hem nog altijd niet vergeven , sorry...

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #338 Gepost op: 3-12-2006, 10:57:17 »
ik weet niet hoor, mat dat allerbeste vriend zijn. is iedereen waarmee je een tijd iets gezamelijks deelt, waarmee je in bepaalde omstandigheden goed overweg kunt (mede door gebrek aan beter of beperkte keuze misschien) meteen je allerbeste vriend? en als je een allerbeste vriend hebt, mag je dan nooit voor jezelf kiezen?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #339 Gepost op: 3-12-2006, 11:43:47 »
Sociaal ???? Neen want dan had hij wel zijn "allerbeste" vriend Ignazio niet verraden en had hij liever met hem willen strijden dan met Bernadette... Dit kan ik hem nog altijd niet vergeven , sorry...

Het is meer dan voldoende dat Ignace hem vergeeft ::jaja::
er was eens......