Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Het Route 66-shirt! Dat kan dus maar 1 ding betekenen: LOMED moet wel een hint zijn!
Ja lijkt me nu wel duidelijk idd. Waar is die gele vlag van eigenlijk?
maar ik snap het nie Waarvan is die t-shirt met lomed ?? In welke aflevering kwam ie voor??En waarom zou het een hint moeten zijn
Dat is het shirt dat de koerier in afl. 1 opdr. 3 aanhad. Met voorop 'lomed' (omgekeerd de Mol) en achterop 'route 66'. In afl. 6 opdr. 2 kreeg Inge er nog een vraag over.Waarom het een hint zou moeten zijn? Dat het shirt er tussen ligt kan er op duiden dat het een belangrijke rol in de serie speelt, bijvoorbeeld doordat het een hint bevat.
Omdat LOMED achterstevoren DEMOL is
Worden die 2 borden van de persconferentie wel bij elkaar geveild?(Dus de borden met alle kandidaten apart)
Ik hoop van wel Dat alleen die 2 borden met die 5 a 5 kandidaten erop bij elkaar worden gestopt...Anders heb je het nie compleet..En dan dat ene bord met die groepsfoto gewoon appart Dat lijkt mij een leuker idee
Ja, want als je een van beide borden hebt met 5 kandidaten dat mis je zeg maar iets. En als je de groepsfoto hebt, dan heb je wel alles compleet.
Kan iemand van de crew daar iets over uit laten?
Dit wordt waarschijnlijk pas bekend op de fandag zelf, omdat we dan pas een precies beeld hebben van het aantal spullen wat geveild gaat worden enz.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
705 gasten en 1 vaste bezoeker