Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 287752 keer)

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #160 Gepost op: 16-10-2008, 17:24:12 »
Ik vind het anders erg tof van HiuKwan dat ze hier zoveel post. Daarnaast vind ik dat ze alle kritiek tot nu toe erg goed opneemt en daar ook goed op reageert....

Misschien kun je beter uitleggen waar jouw irritatie richting haar vandaan komt?

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #161 Gepost op: 16-10-2008, 17:29:15 »
zozo, je maakt mensen niet echt je fan ofniet?
durf dan ook te
zeggen wie je denkt dat ik zogenaamd ben ???
neenee, jij maakt jezelf niet echt populairder nu, heel de
tijd in verdediging... ik zie niet veel andere mededeelnemers
hiero zichzelf te verdedigen, continu bij elk bericht die
iemand stuurt

sinds wanneer is het de omgekeerde wereld en moet ik zeggen wie jij bent? Als je er niet zelf voor uit wilt komen, so be it.

Mijn motivatie om op dit forum te zitten is deels mijn speelsheid voor Expeditie Robinson, en deels nieuwsgierigheid hoe andere mensen tegen het programma aankijken.

Wat ik post is niet een en al verdediging naar mezelf toe, maar goed, als je alles had gelezen, dan had je dat ook wel geweten.

Ik vind het leuk vind om actief te zijn op dit forum, snap niet echt jouw link waarom ik me moet vergelijken met andere deelnemers? Wat heb ik daar mee te maken?

En nog een laatste punt.. wat kan het mij schelen of ik me minder populair maak ofzo? Snap dit niet helemaal, want dit is nooit mijn beweegreden geweest, en eigenlijk.. boeit het me ook weinig? Het is alleen zeer tof om actief met mensen te praten over het programma..!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #162 Gepost op: 16-10-2008, 17:33:25 »
jij maakt jezelf niet echt populairder nu, heel de
tijd in verdediging... ik zie niet veel andere mededeelnemers
hiero zichzelf te verdedigen, continu bij elk bericht die
iemand stuurt


Er was eens een heel grote pot die een klein keteltje verweet ...  ;)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #163 Gepost op: 16-10-2008, 17:34:01 »
en nu stop ik met posten,

Die jepjep is iig niemand die zich aan zijn eigen woorden houdt... sterker nog, hij verwijderd zijn belofte om te stoppen zelfs uit de originele post van 17:00:09. Zegt alweer genoeg over de persoon Jepjep  ::niet-ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #164 Gepost op: 16-10-2008, 17:36:28 »

mijn irritatie is dit:
zoveel mensen hier posten domme dingen over alle deelnemers...
en ik irriteer me dat ze hans gelijk een 'vieze vuile arrogante kwal'
noemen en ''vieze rat''
kom op zeg! en dan zeiken jullie omdat ik hui arrogant vind... nja
met zoveel woorden zeg ik het niet eens! what the fuck, waar slaat dit
op! schiet gelijk ammel in de verdediging, ik scheld tenminste niet!
zozo sorry dat ik met je vriendin hiu in discussie ging!
maar kijk eerst naar de mensen die anderen echt uitschelden!
dat deed ik tenminste niet, dus zeur niet aub!

ehmm.. dit ff in het algemeen hoor:

maar als je meedoet met een programma, dat op nationaal tv te zien is, dan kan je toch verwachten dat de ene helft van de kijkers je top vindt, en de ander helft je (om maar gelijk een lelijk woord te gebruiken) walgelijk vindt?

Het is en blijft een anoniem forum, en hier komen meningen nou soms harder uit dan ze misschien zelf bedoelen..

Denk dat je de meeste met een korreltje zou moet nemen, en als je dat niet kan, en blijft ergeren heb ik maar 1 tip: blijf weg van fora en lees niet meer mee.. kan je ook niet meer aan ergeren  ::tandpastasmiley::

Ok, discussie is voor mij part afgesloten, want je begint hier nl een eindeloze discussie waar je toch niet je gelijk kan halen.. (niet lullig bedoeld, maar het is gewoon zo)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #165 Gepost op: 16-10-2008, 17:40:05 »


Het is en blijft een anoniem forum, en hier komen meningen nou soms harder uit dan ze misschien zelf bedoelen..




Of juist over the top gaan omwille van het feit dat het juist anoniem is...

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #166 Gepost op: 16-10-2008, 17:42:27 »

Of juist over the top gaan omwille van het feit dat het juist anoniem is...

klopt.. en als je dat gewoon in je achterhoofd houdt.. dan blijft het voor iedereen leuk op het forum!

Nou, ik ga maar weer ff.. weer op naar mn werk na een hele lange dag op school.. *zucht*

Hou het netjes he jullie  ::rofl::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #167 Gepost op: 16-10-2008, 17:57:57 »

mijn irritatie is dit:
zoveel mensen hier posten domme dingen over alle deelnemers...
en ik irriteer me dat ze hans gelijk een 'vieze vuile arrogante kwal'
noemen en ''vieze rat''
kom op zeg! en dan zeiken jullie omdat ik hui arrogant vind... nja
met zoveel woorden zeg ik het niet eens! what the fuck, waar slaat dit
op! schiet gelijk ammel in de verdediging, ik scheld tenminste niet!
zozo sorry dat ik met je vriendin hiu in discussie ging!
maar kijk eerst naar de mensen die anderen echt uitschelden!
dat deed ik tenminste niet, dus zeur niet aub!

Zeg Chef... Een dringend verzoek aan jou persoonlijk gericht! Ik zou het erg op prijs stellen als je je toon richting Peanut iets zou indimmen, dit voor de gezelligheid op het hele forum! Mijn dank alvast voor je medewerking!  ::ok::

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #168 Gepost op: 16-10-2008, 18:01:24 »
ik ben helemaal niet respectloos! dan weet je niet
wat dat inhoud! ik heb niks over haar gezegd MAAAAARRR ik zei:
je mededeelnemers vind je zo arrogant, maar ben je dat zelf niet? ofzoiets...
hoezo respectloos? ik heb wel veeel meerdere dingen hier op het forum
gelezen!!
Jezus zeg!Waar heb jij last van?Ongesteld?Last van je hormonen?Baard in de keel?Zo opgefokt kom jij over op dit forum!Denk dat je hier op de verkeerde plaats zit hoor ::)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #169 Gepost op: 16-10-2008, 18:32:10 »
ehmm.. dit ff in het algemeen hoor:

maar als je meedoet met een programma, dat op nationaal tv te zien is, dan kan je toch verwachten dat de ene helft van de kijkers je top vindt, en de ander helft je (om maar gelijk een lelijk woord te gebruiken) walgelijk vindt?

Het is en blijft een anoniem forum, en hier komen meningen nou soms harder uit dan ze misschien zelf bedoelen..

Denk dat je de meeste met een korreltje zou moet nemen, en als je dat niet kan, en blijft ergeren heb ik maar 1 tip: blijf weg van fora en lees niet meer mee.. kan je ook niet meer aan ergeren  ::tandpastasmiley::


Petje af voor Hiukwan  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Super hoe jij hier mee omgaat, ik hoop dat alle andere kandidaten dit ook zo kunnen zien, echt  ::ok:: ::ok:: ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #170 Gepost op: 16-10-2008, 18:34:39 »
Petje af voor Hiukwan  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Super hoe jij hier mee omgaat, ik hoop dat alle andere kandidaten dit ook zo kunnen zien, echt  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Hier kan ik het mee eens zijn (alleen voor mij een stuk minder zoentjes hoor ;)). Hiukwan is niet mijn eerste favoriet, maar hier op het forum doet ze het erg goed en constuctief mi...  ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #171 Gepost op: 16-10-2008, 22:00:11 »

mijn irritatie is dit:
zoveel mensen hier posten domme dingen over alle deelnemers...
en ik irriteer me dat ze hans gelijk een 'vieze vuile arrogante kwal'
noemen en ''vieze rat''
kom op zeg! en dan zeiken jullie omdat ik hui arrogant vind... nja
met zoveel woorden zeg ik het niet eens! what the fuck, waar slaat dit
op! schiet gelijk ammel in de verdediging, ik scheld tenminste niet!
zozo sorry dat ik met je vriendin hiu in discussie ging!
maar kijk eerst naar de mensen die anderen echt uitschelden!
dat deed ik tenminste niet, dus zeur niet aub!

Een aantal dingen waar ik op wil reageren: voor zover ik weet heb ik hier niemand, op welke manier dan ook, uitgescholden, respectloos behandeld of zitten afzeiken. Dit heb ik ook niet bij jou gedaan, heb je alleen gevraagd uit te leggen waarom je je zo aan haar irriteerde. En je scheld niet? Misschien dat je je taalgebruik in bovenstaande tekst even wil nakijken?
Als laatste: ik ben geen vriendin o.i.d. van HiuKwan. Ben ook niet haar grootste fan, maar ik vind niet dat je zo met mensen om kan gaan........

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #172 Gepost op: 17-10-2008, 00:14:05 »

luistereeen!!!? ik heb niet gescholden op hiukwam ja!? zo zielig ben ik niet? luister, iedereen
op dit forum gebruikt het woord arrogantie en als ik het gebruik, gaan 'jullie' tekeer!
en ik zeg what the fuck enzo, dat klopt, maar scheld ik persoonlijk? neeeeee
dusss  ::joehoe::

Jij had toch beloofd op te rotten?

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #173 Gepost op: 17-10-2008, 01:38:13 »
Voor en tegenstanders van iets of iemand zullen er altijd zijn, en maar goed ook.  Het zou anders waarschijnlijk maar een saaie wereld zijn, en zonder fora verdommen.

Wat ik aan Hiukwan zo knap vind is dat ze haar uit, open,vrij en eerlijk, onomwonden zonder dat er persee een taktiek moet achter zitten.  En dat in extreme omstandigheden tussen allemaal oudere personen.  CHAPEAU!

Alleen daar al voor is ze mijn favoriete .

Naïviteit en eerlijkheid kan je je vroeg of laat wel eens iets kosten(bv exit), maar als je zelf hievoor kiest(wat Hiukwan volgens mij in EP wel doet) is dit volgens mij ongetwijfeld een gave en een sterkte.

Verder doen zo meisje, ik sta achter jou, voor mij ben je een knaller!
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #174 Gepost op: 17-10-2008, 08:06:16 »
Voor en tegenstanders van iets of iemand zullen er altijd zijn, en maar goed ook.  Het zou anders waarschijnlijk maar een saaie wereld zijn, en zonder fora verdommen.

Wat ik aan Hiukwan zo knap vind is dat ze haar uit, open,vrij en eerlijk, onomwonden zonder dat er persee een taktiek moet achter zitten.  En dat in extreme omstandigheden tussen allemaal oudere personen.  CHAPEAU!

Alleen daar al voor is ze mijn favoriete .

Naïviteit en eerlijkheid kan je je vroeg of laat wel eens iets kosten(bv exit), maar als je zelf hievoor kiest(wat Hiukwan volgens mij in EP wel doet) is dit volgens mij ongetwijfeld een gave en een sterkte.

Verder doen zo meisje, ik sta achter jou, voor mij ben je een knaller!

Helemaal mee eens!

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #175 Gepost op: 17-10-2008, 08:51:53 »
Ik vind Hiukwan helemaal toppie.Ook haar reacties hier op het forum vind ik echt geweldig!Zij blijft cool en relaxed.Knap hoor.Dat pleit alleen maar nog meer voor haar vind ik.Hiukwan is voor mij een Topper!!!!! ::trots::

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #176 Gepost op: 17-10-2008, 09:41:29 »

luistereeen!!!? ik heb niet gescholden op hiukwam ja!? zo zielig ben ik niet? luister, iedereen
op dit forum gebruikt het woord arrogantie en als ik het gebruik, gaan 'jullie' tekeer!
en ik zeg what the fuck enzo, dat klopt, maar scheld ik persoonlijk? neeeeee
dusss  ::joehoe::

gevalletje diep triest! jongen jongen wat maak jij jezelf belachelijk hier. je berichten slaan echt nergens op whahah.
en ga je nou maar aan je belofte houden!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #177 Gepost op: 17-10-2008, 09:55:51 »

luistereeen!!!? ik heb niet gescholden op hiukwam ja!? zo zielig ben ik niet? luister, iedereen
op dit forum gebruikt het woord arrogantie en als ik het gebruik, gaan 'jullie' tekeer!
en ik zeg what the fuck enzo, dat klopt, maar scheld ik persoonlijk? neeeeee
dusss  ::joehoe::

He vriend, je hoeft niet te schelden om irritatie op te wekken. Mogen we nu gewoon weer over ER posten in plaats van over jou? Ik vind dat er een hoop aandachttrekkerij bij zit.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #178 Gepost op: 17-10-2008, 20:37:28 »
Zeg Chef... Een dringend verzoek aan jou persoonlijk gericht! Ik zou het erg op prijs stellen als je je toon richting Peanut iets zou indimmen, dit voor de gezelligheid op het hele forum! Mijn dank alvast voor je medewerking!  ::ok::
Zegt degene die zei;"Als jij wint eet ik mijn schoenen en sokken op" tskkk tskk.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #179 Gepost op: 17-10-2008, 20:49:47 »
wat een figuur die jep jep ofzo iets..

16 berichten allemaal nutteloos. ::ohno::
robinson is weer geweldig dit jaar