Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 287303 keer)

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #180 Gepost op: 18-10-2008, 10:25:05 »
wat een figuur die jep jep ofzo iets..

16 berichten allemaal nutteloos. ::ohno::

Dat zeg ik: daar zit een hoop aandachttrekkerij bij. Als t negeert gaat t vanzelf weer weg.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #181 Gepost op: 18-10-2008, 10:33:19 »
Dat zeg ik: daar zit een hoop aandachttrekkerij bij. Als t negeert gaat t vanzelf weer weg.

jepjep heeft zich teruggetrokken van het forum, dus is het verder niet nodig om op posts van jepjep te reageren :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #182 Gepost op: 18-10-2008, 11:06:26 »
jepjep heeft zich teruggetrokken van het forum, dus is het verder niet nodig om op posts van jepjep te reageren :D

Dat zeg ik 1 ding op: yeahyeah!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #183 Gepost op: 19-10-2008, 21:51:29 »
Ik Had nooit verwacht dat Hiukwan zo ver zou komen petje af voor haar. ::ok::

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #184 Gepost op: 19-10-2008, 21:55:23 »
Hiukwan is gewoon  ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #185 Gepost op: 19-10-2008, 21:58:42 »
Maar ze doet net zo goed mee in de complotten als Hans & Yin, die nu zo verguisd worden.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #186 Gepost op: 19-10-2008, 21:59:32 »
Ik snap echt niet wat er zo  ::ok:: aan Hiukwan ineens is.. is het omdat ze nu op het forum zit hier of wat is het? Kan iemand me uit leggen wat er zo  ::ok:: ::ok:: ::ok:: aan haar is?

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #187 Gepost op: 19-10-2008, 22:01:52 »
Maar ze doet net zo goed mee in de complotten als Hans & Yin, die nu zo verguisd worden.  ;)

Dat is zeker waar! Alleen is het precies wat Geert Oor vorige keer zei> Hiu denkt dat ze erbij hoort, bij de drie zakenlui, maar als ze zich ontdaan hebben van Sharon en Sara mag zij alsnog vertrekken en gaan de drie zakenmensen naar de finale.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #188 Gepost op: 19-10-2008, 22:23:54 »
Ja, dus ze doet eigenlijk net zo goed mee, maar dan minder goed. :P ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #189 Gepost op: 20-10-2008, 08:07:38 »
Ik hoop zo dat Hiu met Sarah en Sharon gaat afspreken om op Geert te stemmen de volgende keer. Alleen op die manier kunnen ze dat andere groepje doorbreken. Oh, wat hoop ik dat ze het inziet!
Keep calm and eat chocolates!

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #190 Gepost op: 20-10-2008, 11:09:17 »
Ik hoop zo dat Hiu met Sarah en Sharon gaat afspreken om op Geert te stemmen de volgende keer. Alleen op die manier kunnen ze dat andere groepje doorbreken. Oh, wat hoop ik dat ze het inziet!
Klopt maar ik heb liever op Yin of op Hans.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #191 Gepost op: 20-10-2008, 11:15:20 »
Klopt maar ik heb liever op Yin of op Hans.

maar dat werkt niet, want die hebben in eerdere rondes te weinig stemmen gehad. Omdat Geert vorige week 3 stemmen had, moet hij bij een gelijkspel tegen Sharon of Sarah naar huis.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Li0nHeart

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #192 Gepost op: 20-10-2008, 11:36:05 »
Ik hoop ook .. ze mogen alledrie weg van mij: Yin, Hans en Geert.

Vond deze aflevering niet super. Maar wel grappig hoe Hiu (jij dus) vooruitblikte op de proef.

Wat ik me zoal weer afvroeg. Die onderlinge gesprekjes waar de camera bij is. Is dat niet een beetje gemaakt? Als je echt iets wilt bespreken, dan wacht je toch tot de camera's weg zijn.

En nog een vraag. Hans gaf als motivatie dat Kyra een complot had opgezet om de mannen weg te stemmen. Hij had dit geverifieerd bij Yin en bij jou. Dat hebben wij natuurlijk niet gezien, dus was dit echt, of had hij dit bedacht om z'n stem goed te praten. Oh ja, en op wie had jij gestemd deze eilandraad?? :)

Veel vragen he.. kijk maar of je wilt antwoorden. Het is wel leuker kijken zo vind ik. En ik hoop nog steeds dat je gaat winnen.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #193 Gepost op: 20-10-2008, 17:36:02 »
Ik hoop ook .. ze mogen alledrie weg van mij: Yin, Hans en Geert.

Vond deze aflevering niet super. Maar wel grappig hoe Hiu (jij dus) vooruitblikte op de proef.

Wat ik me zoal weer afvroeg. Die onderlinge gesprekjes waar de camera bij is. Is dat niet een beetje gemaakt? Als je echt iets wilt bespreken, dan wacht je toch tot de camera's weg zijn.

En nog een vraag. Hans gaf als motivatie dat Kyra een complot had opgezet om de mannen weg te stemmen. Hij had dit geverifieerd bij Yin en bij jou. Dat hebben wij natuurlijk niet gezien, dus was dit echt, of had hij dit bedacht om z'n stem goed te praten. Oh ja, en op wie had jij gestemd deze eilandraad?? :)

Veel vragen he.. kijk maar of je wilt antwoorden. Het is wel leuker kijken zo vind ik. En ik hoop nog steeds dat je gaat winnen.

Op een gegeven moment maakt het je niet uit of er cameras bij staan of niet, want je weet nou eenmaal dat ze MOETEN filmen, ik werkte op gepaste wijze gewoon mee..
Als iemand echt ergens mee zat dan namen de kandidaten zelf wel wat afstand.. Heel soms was ik echt flauw van de cameras.. (als ze achter je aan rennen omdat ze denken dat je dingen met iemand bespreekt als je met iemand wegloopt.. en dat je werkelijk alleen maar een bosje wilt opzoeken om nouja.. je behoefte te doen zeg maar haha)

Over het complot: ik denk dat het nog uitgeweid wordt (gezien de preview voor volgende week) dus ik ga daar momenteel even niets over vertellen.. :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #194 Gepost op: 20-10-2008, 19:50:39 »
(als ze achter je aan rennen omdat ze denken dat je dingen met iemand bespreekt als je met iemand wegloopt.. en dat je werkelijk alleen maar een bosje wilt opzoeken om nouja.. je behoefte te doen zeg maar haha)

Samen met iemand anders?  ??? ::) :P ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #195 Gepost op: 20-10-2008, 20:15:10 »
Samen met iemand anders?  ??? ::) :P ;)

Doen vrouwen toch altijd, samen naar het toilet, in kroegen en zo  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline gruun mutske

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #196 Gepost op: 21-10-2008, 00:07:40 »
Schitterende meid.............. :o..Mag ver komen hoop ik !!!!!
Tenminste geen gelul en complot-dame
« Laatst bewerkt op: 21-10-2008, 09:02:50 door Megan, Reden: titel aangepast »

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #197 Gepost op: 21-10-2008, 02:45:29 »
wat ik van HIU gehoord heb op de eilandraad viel mij eigenlijk wel tegen en dom ook, zeggen dat je zowiezo na al die weken een waardige robinson bent, zelfs met complotten had ik van haar niet verwacht, wil dat vervolg zien. Blijft voorlopig mijn favoriet.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #198 Gepost op: 21-10-2008, 10:57:45 »
wat ik van HIU gehoord heb op de eilandraad viel mij eigenlijk wel tegen en dom ook, zeggen dat je zowiezo na al die weken een waardige robinson bent, zelfs met complotten had ik van haar niet verwacht, wil dat vervolg zien. Blijft voorlopig mijn favoriet.

Ik was het daar juist wel mee eens. De beste Robinson is degene die het 't langst volhoudt, of dat nu is door proeven te winnen of door het spel te spelen of door een combinatie van beide. Als iemand dankzij z'n complotten alle stemrondes overleeft, verdient hij de overwinning ook omdat hij het spel blijkbaar het beste heeft gespeeld.

Mocht Hans straks winnen, is het dus gewoon verdiend. Ook al vind ik het nog zo'n hypocriete rat.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #199 Gepost op: 21-10-2008, 11:57:54 »
Heel soms was ik echt flauw van de cameras.. (als ze achter je aan rennen omdat ze denken dat je dingen met iemand bespreekt als je met iemand wegloopt.. en dat je werkelijk alleen maar een bosje wilt opzoeken om nouja.. je behoefte te doen zeg maar haha)




Geert D was daar wel duidelijk in ::rofl::  zouden ze hem dan ook alsnog achtervolgen? ;)