Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 287305 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #220 Gepost op: 26-10-2008, 22:12:17 »
Ik meende toch ook dat het in deze context wel degelijk over het "mannen-wegstem-complot" ging.

Nee, dat citaat van Theezakje was toen Sarah het tegen HiuKwan had over het complot van de dineergroep tegen Kyra en Sharon, en dat Sarah toen niet op Kyra wilde stemmen. Dát mocht van HiuKwan geen complot genoemd worden.

Dat 'vrouwencomplot' was inderdaad geen complot, maar dat citaat van Theezakje hierboven ging toch echt om het 'echte complot'.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #221 Gepost op: 26-10-2008, 22:12:35 »
Het ging mij er vooral om dat ze zei dat ze het woord complot niet wilde horen. Terwijl ze zelf keihard meedoet aan een complot.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #222 Gepost op: 26-10-2008, 22:15:04 »
Het ging mij er vooral om dat ze zei dat ze het woord complot niet wilde horen. Terwijl ze zelf keihard meedoet aan een complot.

Nou en? Het gaat erom dat je het woord complot niet in die context wilt horen. Logisch. Dat wil niet zeggen dat je met geen enkel complot iets te maken wilt hebben.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #223 Gepost op: 26-10-2008, 22:52:30 »
Oke, ik kan niet wachten tot volgende week.
Hiu heeft een plannetje bedacht,
en ik kan niet wachten om te zien wie er de klos is  ::rofl::
There's no show like a reality show ;)

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #224 Gepost op: 26-10-2008, 23:23:11 »
Voor mij was deze aflevering heel helder.
Maar mijn vrienden en mijn familie begrepen de helft niet.. omdat je ook maar de helft van de discussie kon volgen.. Trouwens, het moet voor jullie ook best verwarrend geweest zijn om te kijken..
 ::rofl::
De ruzie tussen mij en Sharon had nl nog andere achtergronden die niet verder goed uitgelicht zijn..
Over dat ik zei dat ik het geen complot wou noemen.. het klopt wat diegenen boven mij zeggen.. Het kwam niet echt helder naar voren in welke context ik het bedoelde..

En natuurlijk wist ik dat Hans een groot deel erin had. Maar ik heb bepaalde redenen gehad voor mijn keuzes.. Ben errug benieuwd naar de volgende aflevering!


Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #225 Gepost op: 26-10-2008, 23:39:15 »
De ruzie tussen mij en Sharon had nl nog andere achtergronden die niet verder goed uitgelicht zijn..

Wat waren die dan?

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #226 Gepost op: 26-10-2008, 23:43:09 »
Wat waren die dan?

Het is niet leuk voor jullie om allerlei (misschien voor mij wel belangrijke) bijzaken te noemen als het niet vertoond is.. dat maakt het alleen maar verwarrender voor jullie..

en wie weet wordt het volgende week wel weer uitgelicht..  ::jaja::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #227 Gepost op: 27-10-2008, 00:10:06 »
Voor mij was deze aflevering heel helder.
Maar mijn vrienden en mijn familie begrepen de helft niet.. omdat je ook maar de helft van de discussie kon volgen.. Trouwens, het moet voor jullie ook best verwarrend geweest zijn om te kijken..
 ::rofl::
De ruzie tussen mij en Sharon had nl nog andere achtergronden die niet verder goed uitgelicht zijn..
Over dat ik zei dat ik het geen complot wou noemen.. het klopt wat diegenen boven mij zeggen.. Het kwam niet echt helder naar voren in welke context ik het bedoelde..

En natuurlijk wist ik dat Hans een groot deel erin had. Maar ik heb bepaalde redenen gehad voor mijn keuzes.. Ben errug benieuwd naar de volgende aflevering!


Hiu, echt, ik waardeer dat je hier mee schrijft, maar ga alsjeblieft niet eerst dingen roepen en dan vervolgens er niet op ingan, komt een beetje op een kinderachtige manier over van: Jij was er niet bij, ikke lekker wel en ik weet het lekker beter...

ik bedoel maar..

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #228 Gepost op: 27-10-2008, 00:16:29 »
Hiu, echt, ik waardeer dat je hier mee schrijft, maar ga alsjeblieft niet eerst dingen roepen en dan vervolgens er niet op ingan, komt een beetje op een kinderachtige manier over van: Jij was er niet bij, ikke lekker wel en ik weet het lekker beter...

ik bedoel maar..

sorry ik bedoel het niet zo, maar ik wil gewoon er geen dingen bijhalen wat alles verwarrender maakt.. en ik weet niet hoe het nog wat uitgelicht zeg maar.. want ik KAN en MAG gewoon momenteel weinig erover zeggen..

Ik wil niet betweterig ofzo overkomen.. maar voor mij verklaart het heel veel en ik weet voor jullie niet. Maar ik wil gewoon niet dingen op mn hals halen door dingen uit te leggen waar ik later op het matje voor wordt geroepen ofzo

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #229 Gepost op: 27-10-2008, 00:35:14 »
sorry ik bedoel het niet zo, maar ik wil gewoon er geen dingen bijhalen wat alles verwarrender maakt.. en ik weet niet hoe het nog wat uitgelicht zeg maar.. want ik KAN en MAG gewoon momenteel weinig erover zeggen..

Ik wil niet betweterig ofzo overkomen.. maar voor mij verklaart het heel veel en ik weet voor jullie niet. Maar ik wil gewoon niet dingen op mn hals halen door dingen uit te leggen waar ik later op het matje voor wordt geroepen ofzo

Tja, zeg dan gewoon niks (over die "achtergronden die niet uitgelicht zijn"), niet dit rare gedoe. Ik snap dat jij bepaalde dingen niet mag zeggen, maar zeg ze dan ook niet ipv dit.  ::ohno::

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #230 Gepost op: 27-10-2008, 00:39:57 »
Tja, zeg dan gewoon niks (over die "achtergronden die niet uitgelicht zijn"), niet dit rare gedoe. Ik snap dat jij bepaalde dingen niet mag zeggen, maar zeg ze dan ook niet ipv dit.  ::ohno::

Ok ik begrijp je punt.

Zal het niet meer zo brengen. Hoop dat ik het later normaal uit kan leggen. Maar zo bijzonder zijn die achtergronden ook alweer niet, tis iig geen materiaal wat niet eerder is uitgezonden. Het is al aan bod geweest eerdere afleveringen.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #231 Gepost op: 27-10-2008, 00:47:23 »
Bedankt voor je begrip! ook heb ik begrip van jouw kant! Ik vind het alleen een beetje vervelend..

Maar als ze al aan bod geweest zijn in eerder afleveringen, wat maakt het dan uit om ze te vertellen?

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #232 Gepost op: 27-10-2008, 00:51:42 »
Ok ik begrijp je punt.

Zal het niet meer zo brengen. Hoop dat ik het later normaal uit kan leggen. Maar zo bijzonder zijn die achtergronden ook alweer niet, tis iig geen materiaal wat niet eerder is uitgezonden. Het is al aan bod geweest eerdere afleveringen.

 ::ok::  Tof dat je zo reageert!

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #233 Gepost op: 27-10-2008, 01:20:38 »
Bedankt voor je begrip! ook heb ik begrip van jouw kant! Ik vind het alleen een beetje vervelend..

Maar als ze al aan bod geweest zijn in eerder afleveringen, wat maakt het dan uit om ze te vertellen?

omdat ik niet weet hoeverre ze het nog gaan gebruiken in verdere afleveringen.. :)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #234 Gepost op: 27-10-2008, 21:00:06 »
ik vond het wel  ::ok:: dat ze lekker ging koken voor de kuuroordgenieters,  Die hadden best zelf hun potje kunnen koken...  ::wenkbrauw::

Offline sallysan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sarah & SIENNA..
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #235 Gepost op: 27-10-2008, 23:22:01 »
ik vond het wel  ::ok:: dat ze lekker ging koken voor de kuuroordgenieters,  Die hadden best zelf hun potje kunnen koken...  ::wenkbrauw::

Vond ik ook! Maar dat bewijst nog maar eens dat Hiu het hart op de juiste plaats heeft!
Ga ervoor meid! ::ok::
Alles moet kapot!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #236 Gepost op: 28-10-2008, 10:40:27 »
"Bekeken door een kijker die nog het einde moet zien"

Ik hoop dat Hiukwan het antwoord kan bieden op een Expeditie die in mijn ogen de slechtste ooit is.... Zo'n stelletje achterbakse,  ::hypocriet:: mensen.... Hiukwan is voor mij in deze expeditie de enigste die verdient om NU de overwinning mee naar huis te nemen...
Voor mij had de finale moeten gaan tussen : Kyra,Prince en Hiukwan... maar door enkele *** kan alleen Hiukwan nog roet in hun eten gooien...
Ga ervoor meisje....

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #237 Gepost op: 28-10-2008, 12:10:24 »
Voor mij had de finale moeten gaan tussen : Kyra,Prince en Hiukwan... maar door enkele *** kan alleen Hiukwan nog roet in hun eten gooien...

HiuKwan heeft zelf volop meegedaan in het wegstemmen van Kyra en Prince. Dus een beetje vreemd is het wel dat je HiuKwan nu presenteert als de heldin die het op moet gaan nemen tegen de schurken, de bad guys, die dat op hun geweten hebben.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #238 Gepost op: 28-10-2008, 12:16:19 »
HiuKwan heeft zelf volop meegedaan in het wegstemmen van Kyra en Prince. Dus een beetje vreemd is het wel dat je HiuKwan nu presenteert als de heldin die het op moet gaan nemen tegen de schurken, de bad guys, die dat op hun geweten hebben.

HiuKwan heeft toch niet op Prince gestemd? Of ben ik nu even helemaal de draad kwijt?  ???

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #239 Gepost op: 28-10-2008, 12:58:24 »
"Bekeken door een kijker die nog het einde moet zien"

Ik hoop dat Hiukwan het antwoord kan bieden op een Expeditie die in mijn ogen de slechtste ooit is.... Zo'n stelletje achterbakse,  ::hypocriet:: mensen.... Hiukwan is voor mij in deze expeditie de enigste die verdient om NU de overwinning mee naar huis te nemen...
Voor mij had de finale moeten gaan tussen : Kyra,Prince en Hiukwan... maar door enkele *** kan alleen Hiukwan nog roet in hun eten gooien...
Ga ervoor meisje....

Als er iemand bezig was met het smeden van complotten dan was het prince zelf wel, dus ik vraag me af waarom je dan juist hem wél in de finale had willen zien. En zoals al eerder gezegd Hiukwan doet zelf ook mee aan complotten hoor, en is tactisch aan het stemmen. Ik snap jou redenatie dus totaal niet.