Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 287748 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #400 Gepost op: 9-11-2008, 23:21:24 »
Ik zie dat zo dus gelukkig niet als enige  :)

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #401 Gepost op: 9-11-2008, 23:31:08 »
Toen ik nog tijdens de selecties zat, was ik hier nog meer aanwezig dan ik nu ben hoor :) Vind het gewoon leuk om op fora te zitten.. Je hoeft niet achter alles iets te zoeken  ;)

En.. iemand vroeg nog over bepaalde selectieprocedures.. daar kan ik helaas nix over vertellen ook omdat ik de meeste zelf ook niet goed weet..  Maar zoals iemand hier al zei: op fora zijn genoeg dingen na te lezen :)

Ehmm.. over de stemmen op de eilandraad. Dat is inside informatie, en ik ga niet delen van het programma verklappen..

Over die houtwormen: ik heb ze niet gekauwd, was gewoon kop eraf, in de mond en als een pil doorslikken..  ::rofl::


Offline Paga

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #402 Gepost op: 9-11-2008, 23:33:05 »
ah !!!! het is iemand opgevallen .... door de productie ( jaja Hiu ik weet dat je daar zelf niet voor kiest) werd ze van afl één in het midden gezet ..... zelf zegt ze hier op het forum dat ze tevreden is met hoe ze in beeld wordt gebracht ...ik denk dat andere kandidaten zichzelf niet altijd kunnen terugvinden in uitvergrote gebeurtenissen ....en ja ook hier op het forum is ze de enige die zéér actief is .... tja zwijgplicht .... contractueel ... ja daar gaat ze niet tegenin maar als ze wint dan is voor ieder de puzzel toch wel gelegd hé ... had nog zo gehoopt dat Sharon immuniteit zou winnen ...
Het is in elk geval duidelijk dat jij meer weet dan iedereen hier, zie hier een post op pagina 5?

hmm lijkt mee een vrouwtje dat wel eens vals uit de hoek kan komen ..... afspraken met teamgenoten niet nakomt ... zou me niet verwonderen dat zij bij één of meerdere de oorzaak van onterecht vertrek zal zijn .... afwachten en we zien wel .....
Waar zal dat toch op slaan? Ben jij Geert? Of kennis van hem? Of andere deelnemer?

 ::jaja::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #403 Gepost op: 9-11-2008, 23:33:46 »
Je hoeft niet achter alles iets te zoeken  ;)

- zoek zoek -... nee, ik kan niks vinden  ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #404 Gepost op: 9-11-2008, 23:36:23 »
Het is in elk geval duidelijk dat jij meer weet dan iedereen hier, zie hier een post op pagina 5?
Waar zal dat toch op slaan? Ben jij Geert? Of kennis van hem? Of andere deelnemer?

 ::jaja::

Dat het iemand is uit de directe omgeving van Geert is duidelijk want hij voorspelde enkele weken geleden al wat wij vorige week gezien hebben. Blijkbaar doet het nog steeds zeer en is die meesterzet van Hiu nog niet helemaal verkwerkt bij Geert en de zijnen.  ::rofl::

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #405 Gepost op: 9-11-2008, 23:38:56 »
Toen ik nog tijdens de selecties zat, was ik hier nog meer aanwezig dan ik nu ben hoor :) Vind het gewoon leuk om op fora te zitten.. Je hoeft niet achter alles iets te zoeken  ;)





Nee oke, ik zeg ook alleen maar dat ik dat gevoel had, en dat vond ik erg jammer. En het klopt (tot nu toe) ook nog ^^

Oh ja, en achter alles iets zoeken <-- dat doen we bij Wie is.. de Mol? wel  ::rofl::

Offline mozzer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #406 Gepost op: 9-11-2008, 23:43:31 »
och hiukwan... je hebt mijn avond weer helemaal goed gemaakt....
die koppen van Hans en Yin nadat jij de proef had gewonnen... HEERLIJK!!!

en dan vooral dat natrappen tegen jou... dat je onterecht én immuniteit won én bij je zus mocht zijn, dat je verder eigenlijk helemaal niks kan en achterbaks bent en verder geen fatsoendelijke (krachts)proeven hebt gewonnen en geen waardige robinson bent...

 ha ha ha..echt vermakelijk...

YOU GO GIRL!!!!!

Offline rode duivel !

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #407 Gepost op: 10-11-2008, 00:08:22 »
Ik zie dat zo dus gelukkig niet als enige  :)
inderdaad je bent niet de enige ..... straks krijg ik weer te horen dat ik inside info heb  .... hahahaha

Offline Paga

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #408 Gepost op: 10-11-2008, 00:22:22 »
inderdaad je bent niet de enige ..... straks krijg ik weer te horen dat ik inside info heb  .... hahahaha
Dan kan je toch niet ontkennen? Maakt mij verder niks uit, maar goed.

Hoop dat Hiu wint, de enige kandidaat die deze Expeditie wat kleur heeft gegeven...  ::jaja::

Offline Peking-Robinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #409 Gepost op: 10-11-2008, 00:45:14 »
Super Hiu dat je er nog bij bent, we waren allemaal aan het klappen thuis toen je immuniteit won. Go Hiu Go Hiu! :p

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #410 Gepost op: 10-11-2008, 00:47:06 »
en dan vooral dat natrappen tegen jou... dat je onterecht én immuniteit won én bij je zus mocht zijn, dat je verder eigenlijk helemaal niks kan en achterbaks bent en verder geen fatsoendelijke (krachts)proeven hebt gewonnen en geen waardige robinson bent...

Ik was ook echt blij dat Hiu immuniteit won! En ik ergerde me echt kapot aan dat kansloze natrappen. Kleine kinderen zijn het. Het is ook eigenlijk precies zoals Sharon het (wat ongelukkig formulerend) uitdrukte: Als je met drie man elkaar week in week uit de hand boven het hoofd houdt, is het erg makkelijk om verder te komen, ook al roep je nog zo hard dat je de sterktste kandidaat bent. Sharon en Hiukwan zijn veel meer op eigen kracht zo ver gekomen. Let wel, ik vind dat er met beide scenario's niks mis is, maar als je beweert dat anderen "onterecht" zo ver zijn gekomen, maak je jezelf belachelijk! Het slaat echt helemaal nergens op. Hoe je het spel ook speelt, als je bij de laatste vier of drie komt, verdien je dat altijd. Je zit er namelijk nog, dus heb je het verdiend. Punt uit.

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #411 Gepost op: 10-11-2008, 08:00:19 »
Hiu,jij moet gewoon winnen meid!!!!
Please please,niet die egotripper Hans of die Yin[geen woorden voor].
Jij bent de slimste van het stel en wie het laatst lacht, lacht het beste!Btw,ben jij niet erg geschrokken van Hans zijn uitspraken en hele houding in de biechtstoel of verbaast het jou niks?Tactiek of geen tactiek,met het spel bezig zijn of niet maar dit is gewoon een erg eigenaardige karaktertrek lijkt mij of doet hij zo raar door de honger?
Ik hoop voor zijn familie het laatste geval[snel bij-voeden die hap!].
Ook grote bullshit dat jij vanwege je aziatische afkomst de eetproef hebt gewonnen.Ik ben ook van Aziatische afkomst en ik lust alleen maar friet en stamppotten. ::rofl::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #412 Gepost op: 10-11-2008, 08:41:15 »
Hiu, fantastisch gedaan  ::ok::

Maar even een vraagje:

Wat deed je daar toch op het strand, waar de anderen zo om moesten lachen? Model lopen of zo?
Keep calm and eat chocolates!

Offline iebel73

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #413 Gepost op: 10-11-2008, 09:52:18 »
voor mij is zij de winnaar

Offline Medic

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #414 Gepost op: 10-11-2008, 10:06:58 »
Super Hiu dat je er nog bij bent, we waren allemaal aan het klappen thuis toen je immuniteit won. Go Hiu Go Hiu! :p

Dat was in huize "Medic" ook al het geval. En waarschijnlijk in nog wel meer huishoudens in NL en BE!
Hui, het is precies zoals je zus al zei.... Ongeacht de uitslag ben jij toch de winnares! Jammer dat we weer een week moeten wachten voordat we weten hoe het verdergaat!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #415 Gepost op: 10-11-2008, 13:25:37 »
Mooi zoals HiuKwan die proef won, en ook bijzonder dat haar zus naar Maleisië was gekomen, ondanks dat ze twee weken daarvoor bevallen was.  :o

Heeft de productie je dat wel doorgegeven, HiuKwan? Dat je zus bevallen was, bedoel ik? Of was dat ook helemaal een verrassing?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #416 Gepost op: 10-11-2008, 13:32:46 »
Ik wist helemaal niet dat mijn zus zou overkomen, want die stond niet eens op mijn lijst.. (van te voren moest je opgeven, mochten er eventueel mensen overkomen, wie dat zou zijn..) Ik had oa mn vriend.. maar ze wisten dat ik het liefst mn zus wou zien maar dat ze hoogzwanger was..en daarom haast onmogelijk..

Dat ik moest huilen bij het zien van mijn zus, had niet eens te maken dat ik familie zo erg mistte, maar meer om het feit dat mn zus daar liep zonder dikke buik.. Ik wist dat ze net was bevallen, want ze was niet lang daarvoor uitgerekend.. ik vond het zo LIEF dat ze toch kwam.. diep respect! ::bravo::

De productie heeft nix losgelaten of mijn zus bevallen was of niet, dat is gewoon informatie uit het thuisfront, en dat mogen kandidaten niet horen.. Maar ik ben helemaal trotse tante!!

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #417 Gepost op: 10-11-2008, 13:33:25 »
Hiu, fantastisch gedaan  ::ok::

Maar even een vraagje:

Wat deed je daar toch op het strand, waar de anderen zo om moesten lachen? Model lopen of zo?

We waren aan het geinen om mn modellenwerk..  ::rofl::

Offline Gooly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #418 Gepost op: 10-11-2008, 14:52:27 »
.. Ik wist dat ze net was bevallen, want ze was niet lang daarvoor uitgerekend.. ik vond het zo LIEF dat ze toch kwam.. diep respect! ::bravo::
Respect. Dat was ook het eerste wat in mij opkwam toen ik begreep dat ze net was bevallen. Ik heb een dochter en heb zodoende bij mijn vrouw van dichtbij meegemaakt dat het niet meevalt om snel weer inspannende aktiviteiten te beginnen. Laat staan om naar de andere kant van de wereld te vliegen.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #419 Gepost op: 10-11-2008, 15:54:03 »
De productie heeft nix losgelaten of mijn zus bevallen was of niet, dat is gewoon informatie uit het thuisfront, en dat mogen kandidaten niet horen.. Maar ik ben helemaal trotse tante!!

Okee, dan was het helemaal geweldig voor jou dat je haar kon spreken! ::ok:: En dan was het wel heel naar geweest als je de proef níet gewonnen zou hebben. :o
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.